Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в антифриза - какво да правя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Масло в антифриза - какво да правя

    Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
    Такаа минах 700 км откакто видях маслото, колата си върви.
    АНтфриза не съм го поденял , обаче сега на свят не е черен с мазни петна а стана с ръждиво кафяв цвят и по капачката пак има пяна ама вече е по малко.

    Немога да разбера откъде се взе тази ръжда вътре за половин месец.
    Добре дошъл в Горубляне!

    Колата е вървяла до последно с вода, а антифризът е налят преди продажбата. А той постепенно е измил охладителната уредба.

    Ако си нямаш друга работа, може да сложиш филтър някъде по антифриза. Ще се учудиш колко боклуци си циклят в него.

    Коментар


    • #17
      Малко тъп въпрос, но спорим от известно време с един младеж. Не е свързано с определен модел и марка кола по принцип. Когато по няква причина антифриза се меша с масло, ще показва ли по - високо ниво на антифриза. Както и обратното ако влиза антифриз при маслото, ще показва по - високо ниво на щеката за проверка на маслото.
      Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

      Коментар


      • jiko64
        jiko64 коментира
        Редактиране на коментар
        На щеката ще показва боЗа.а не масло.

    • #18
      Ако проличи по повишаване на нивото на някоя от двете течности, работата е много зле.

      Иначе от масло към антифриза трудно ще вдигнеш трайно нивото защото при спиране на двигателя налягането в маслената магистрала спада и колкото си получил масло връщаш антифриз (в охладителната уредба налягането спада значително по-бавно).

      Обратното също не е лесно защото антифризът влязъл в маслото ако е малко се изпарява. Ако е повече прави маслото на емулсия която на някой етап блокира двигателя.

      Коментар


      • #19
        Първоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение
        Малко тъп въпрос, но спорим от известно време с един младеж. Не е свързано с определен модел и марка кола по принцип. Когато по няква причина антифриза се меша с масло, ще показва ли по - високо ниво на антифриза. Както и обратното ако влиза антифриз при маслото, ще показва по - високо ниво на щеката за проверка на маслото.
        Повишава нивото на антифриза и то сериозно , до степен , че се отваря клапана на капачката и протича масло. Най-вече се случва с падането на температурите , когато има топлообменник , и в него има пробив.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #20
          Така и не разбрах,колата с автоматична скоростна кутия ли е?Имах подобен случай с друга марка автомобил,при който охлаждането на маслото от автоматичната скоростна кутия се охлаждаше през радиатора.Тоест имах топлообменник вътре в радиатора, който се бе спукал, и в резултат на това пълнеше масло от АСК в охладителната система.Проблемът се разреши чрез смяна на радиатора.А системата промих с вода и обезмаслител "Мегило"

          Коментар


          • #21
            Да повдигна темата. Моя случай е следния. Колата я взех с проблем вкарва масло в антифриза. Обратното не го прави. Свалихме главата и се оказа дълбока язва близо до маслената магистрала. Взех друга глава, шлайфане и всичко друго както си е по дебелите книги. Колата работи много добре но разширителния съд е мазало. Бях направил промивка първо с нафта после с меглио след това вода и налях антифриз. Продължава да се събира масло в казанчето. Въпроса ми е с какво да промия цялата система.
            колата е Клио бензин 1.6. ако има значение.
            По добре късно от колкото никога .
            Нула89781нула019

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Не вярвам ,да е толкова лесно , но маслото не е ли по леко от водата ? Ако напълниш цялата система и добавиш , примерно една срязана туба в най-високата част , след напълване с вода , маслото не трябва ли да изплува отгоре ?

          • #22
            То сега е горе в съда, по голямата част,( предполагам ) но мисля че в цялата система ще е същото поне в извивките на каналите, радиатори. Интересно е че маслото си е тъмно не е боза. То е ясно че трябва още промивки с вода но какъв маслочистител да сложа за да го размие и източа.
            По добре късно от колкото никога .
            Нула89781нула019

            Коментар


            • krassitch
              krassitch коментира
              Редактиране на коментар
              Добавка за промиване на охладителна система.Работи според предписанието на добавката.После,маркуча от чешмата,в долния на радиатора,а накрая 3-4 пъти зареждане на системата с вода-работа-източване

            • td120
              td120 коментира
              Редактиране на коментар
              И на макручите е добре да се обърне внимание...

          • #23
            Първоначално публикуван от aptt Преглед на мнение
            То сега е горе в съда, по голямата част,( предполагам ) но мисля че в цялата система ще е същото поне в извивките на каналите, радиатори. Интересно е че маслото си е тъмно не е боза. То е ясно че трябва още промивки с вода но какъв маслочистител да сложа за да го размие и източа.
            Маслото се качва винаги горе в разширителния съд , черно е , защото не е забъркано много с охладителната течност. Разширителния съд трябва да го свалиш и да го измиеш с обезмаслител Меглио. След което го връщаш на мястото му , сипваш в системата вода и Меглио , работи час-два , и източваш всичко. След три процедури трябва да се изчисти. Но разширителния съд , без да го свалиш , няма да го изчистиш.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #24
              Да нямаш някъде топлообменник вода-масло?
              Иначе. се чете Мельо препаратът.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #25
                Като го прочетеш Мельо никой няма да те разбере.

                Иначе - веро за чинии също ще свърши работа.

                Коментар


                • #26
                  Маслото в картера си е на същото ниво след смяната на главата, просто е останало масло от преди ремонта и сега антифриза го разкарва на всякъде. Бях промил системата три пъти но явно ще трябва още.
                  По добре късно от колкото никога .
                  Нула89781нула019

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X