Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Масло в антифриза - какво да правя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Масло в антифриза - какво да правя

    Преди 2 дни си купих алфа 145 и вече първия проблем.
    Отвътре на капачката на антифриза имаше топка черна пяна и в казанчето има доста чернилка и масло.

    Колата работи без проблем уж засега, на пръчката и на капачката маслото си е нормално не изглежда на боза, от капачката на антифриза не надува.
    Казвайте какво да правя че това масло там никак не ми харесва.

    Мотора е 1.9 ТД
    Ники

  • #2
    До: Масло в антифриза - какво да правя

    това звучи на продухала гарнитура ... поне по моите познания.

    За съжаление ремонта е въпрос на време само. Ако питаш мен - направи го сега преди да е станала майонезата

    Защо не опиташ да говориш с продавача - ако е свестен би трябвало да се съгласи поне да си поделите разходите по ремонта. Това не се е случило сега и според мен той го знае. Или ако е имало проблем - дали е остранен правилно -може да е сменял гарнитурата но да е спестил смяната на антифриза.

    Така или иначе в момента проблема не е толкова голям - оправия и със здраве да си я караш. Тук има спецове с Алфи (колегага Carburettor мисля има Алфа) може те да дадат някакъв съвет.
    Последно редактирано от Slick; 01-04-10, 19:15.

    Коментар


    • #3
      До: Масло в антифриза - какво да правя

      Смени антифриза. На първо време може с вода. На мен ми звучи като препарат за запушване на течове или някаква разновидност на кафявия антифриз, който правят някъде в Горубляне.

      Ако е гарнитура, обикновено се получава антифриз в маслото, а не обратното - освен в много редкия случай, когато проблемът е около маслената магистрала. Навсякъде другаде маслото е с по-ниско налягане от антифриза.

      Коментар


      • #4
        До: Масло в антифриза - какво да правя

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Смени антифриза. На първо време може с вода. На мен ми звучи като препарат за запушване на течове или някаква разновидност на кафявия антифриз, който правят някъде в Горубляне.

        Ако е гарнитура, обикновено се получава антифриз в маслото, а не обратното - освен в много редкия случай, когато проблемът е около маслената магистрала. Навсякъде другаде маслото е с по-ниско налягане от антифриза.
        Както и да го гледам не е препарат за течове, нито антифриз нито ръжда знам как изглеждат, тука имаше топка черна пяна като разбита сметана на капачката, а в казанчето черно и вътре течност с мазни петна.
        Пък и ако е гарнирута знам че трябва да почне да надува.
        Казаха ми че този двигател имал някаква гад- охладител на масления филтър, дали от там някъде има вероятност да набива масло?
        Страх ме е че ако ида на сервиз сигурно направо да искат да сменят гарнитурата а може и да не е от нея.

        Антифриза ще го сменя ама тая мъзгоч вътре сигурно пак ще остане.
        Има ли някакъв друг начин без отваряне да установя дали е от нея?
        Ники

        Коментар


        • #5
          До: Масло в антифриза - какво да правя

          Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
          ...
          Казаха ми че този двигател имал някаква гад- охладител на масления филтър, дали от там някъде има вероятност да набива масло?
          Разбира се, че има вероятност, даже там е най-вероятно, щом има такава гад. Този охладител вероятно е в района на масления филтър, вероятно е разглобяем и вероятно иска нова гарнитурка, подкрепена с малко полимерен уплътнител (по народному - силикон).

          Коментар


          • #6
            До: Масло в антифриза - какво да правя

            Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
            Преди 2 дни си купих алфа 145 и вече първия проблем.
            Отвътре на капачката на антифриза имаше топка черна пяна и в казанчето има рдоста чернилка и масло.

            Колата работи без проблем уж засега, на пръчката и на капачката маслото си е нормално не изглежда на боза, от капачката на антифриза не надува.
            Казвайте какво да правя че това масло там никак не ми харесва.

            Мотора е 1.9 ТД
            Колега това с охладителя з амаслото е наи вероятно .Там има едно радиаторче през което върви масло по него ,а от другата страна вода
            при запалване на мотора маслото е с 5 бара ,а водата 1 атмосвера .
            за това маслото отива във водата
            КИА "SPORTAGE"2000 16V
            КАЛОЯН ТРИФОНОВ

            Коментар


            • #7
              До: Масло в антифриза - какво да правя

              Двигателя на тия алфи е френски разновидност на ХUD 9 и топлообменника им е слабо място изгнива вътре и е неразглобяем. Маслото няма да исчезне със смяна на антифриза иска поне 3-4 промивания. Ако пак се появи масло шунтираш временно топлообменника и така локализираш проблема.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #8
                До: Масло в антифриза - какво да правя

                Аз имах сьщият проблем ,но с друг двигател. Изкаха да отварят двигателя да го видат защо работи .Реших проблема с пресадка в антифриза. От топлообменника е. Стояла е колата повече без да се кара и рьждичка повдига о прьстена на топлообменника или е гарнитура и ето ти шаш и паника. Преди да решиш да отваряш двигателя в случаи че те убедят да го направиш направи си правилно диагностиката .Ако сложиш добавка и не пипаш двигателя следи му работата и му проверявай винаги маслото и антифриза.
                ПРИЯТНИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ

                Коментар


                • #9
                  До: Масло в антифриза - какво да правя

                  Първоначално публикуван от Оника
                  намери два метра въже и високо дърво
                  За това е малко рано!
                  Идеята на Sek.1 за шунтирането е добра - след това ще ти е ясно, ако проблема не изчезне, че е другаде - например гарнитура на главата/дано не е/.
                  Просто прилагане на метода за изключване на вероятностите.
                  Life is too short to drive dull cars!

                  Fight global warming !
                  ... turn on your A/С !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Масло в антифриза - какво да правя

                    Днес рових по мотора и проблема е че се оказа че нямам топлообменник с вода, а зад масления филтър има от стойката два маркуча които влизат в масления радиатор, обаче в него няма връзка с антифриза.

                    Тъй че варианта с топлообменника отпада.
                    Мотора пали от половин оборот, за 10 км градско без задръствания вдига до 80 градуса- термостата предполагам не работи.
                    Маслото не ми изчезва засега.
                    Може ли да скапя нещо ако карам така?
                    Какви са признаците на спукан блок или глава?
                    Ники

                    Коментар


                    • #11
                      До: Масло в антифриза - какво да правя

                      А масления радиатор отделен ли е или е интегриран във водния като на някои автоматици ? След като не се губят нито една от двете въпросни течности огледай двигателя за следи от скорошен ремонт. Ако е имало проблем и е сменяна евентуално гарнитурата на главата все някъде ще има следи . Маслото от охладителната система излиза доста трудно обикновенно трябват поне 3-4 промивания. Миналото лято след подобен проблем и смяна на гарнитура на главата четири пъти за една седмица промивах системата на един лекотоварен Ситроен С 15 на един колега и пак искарваше по малко масло.
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Масло в антифриза - какво да правя

                        Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
                        Тъй че варианта с топлообменника отпада.
                        Мотора пали от половин оборот, за 10 км градско без задръствания вдига до 80 градуса- термостата предполагам не работи.
                        Маслото не ми изчезва засега.
                        Може ли да скапя нещо ако карам така?
                        Какви са признаците на спукан блок или глава?
                        Ясен ти е казал - смени си антифриза и следи дали пак ще се появи такава маслена топка . Може да има друго обяснение за това масло в антифриза . Примерно "някой" е искал да смаже водните магистрали ......но е продал колата и е забравил да ти каже
                        Не се шашкай !
                        АКО колата си работи добре , ако вдига масло ( уредите си отчитат ) , ако не загрява ( пак уреди) , ако има мощност , не харчи масло и няма странни шумове - карай си спокойно .
                        Като не ти вдига над 80 градуса - вероятно термостата е свален .
                        Вероятно е имало запушване и са опитали да го промият , смажат и както се сещаш го наричай . Все едно .
                        Двигател не се отваря АКО колата си работи добре .
                        Признаци за издухана гарнитура - започват да се появяват мехури в разширителния съд. По-късно започва да надува същия съд .
                        По-късно - губиш парното , после започва да загрява над 100 градуса и ........е време да се шашнеш .
                        Щом нямаш такива признаци - карай и наблюдавай уредите .

                        Коментар


                        • #13
                          До: Масло в антифриза - какво да правя

                          Значи, връщаме се на тема смяна на антифриза и консервативна стратегия.

                          Sek.1 е прав, че маслото трудно ще излезе, аз бих подкарал колата ден-два със сапунена вода. После трябва от сапуна да се изплакне, но това е по-леката задача.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Масло в антифриза - какво да правя

                            Да не те плаша, ама аз имам един такъв случай с мотор на рено, който още ми е в гаража и чака аутопсия, но на него смяна на гарнитура не помогна.И при мен започна полека да се явява масло в антифриза, като за 2000-3000км изчезнаха 100-на грама масло, но след смяната на гарнитура продължи да го прави и постепенно започна да набива по половин литър на 100-200км.Та има голяма вероятност да е спукан блок или глава.Скоро ще му правя аутопсия и ще се разбере със сигурност.Но моя съвет е ако разглабяш мотора по-добре всичко долу и главата на снимка, а ако не е главата е хубаво да се провери и блока.Иначе рискуваш да дадеш едни пари за работа и нова гарнитура и после пак за сваляне на мотор.А колко до промиването можеш да го налееш с вода и веро или обезмаслител някакъв и да го оставиш да поработи 5-10 мин. ако е без термостат, след което точиш и наливаш само вода и така 2-3 пъти.Както ти казаха колегите започни с промиването за да не се окаже че ремонта е правен вече и просто не е промита системата.Дано да е по-лекия вариант, а не греда като при мен.
                            Subaru Legacy 2.5
                            Suzuki GS500 E

                            Коментар


                            • #15
                              До: Масло в антифриза - какво да правя

                              Такаа минах 700 км откакто видях маслото, колата си върви.
                              АНтифриза не съм го подменял , обаче сега на свят не е черен с мазни петна а стана с ръждиво кафяв цвят и по капачката пак има пяна ама вече е по малко.

                              Немога да разбера откъде се взе тази ръжда вътре за половин месец.

                              Обаче забелязах друг проблем. При каране на равно не грее обаче се качвах на витоша и вдигна към 95 -100 градуса.

                              И нещо на тая кола много странно и се държи стрелката на температурата.
                              Като запаля за около 5 мин вдига 50 градуса- 1 деление и после ако карам спокойно не може да вдигне 80 - стои по средата между 50 и 80.
                              Последно редактирано от infineon; 26-04-10, 17:35.
                              Ники

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X