здравейте!въпроса ми е следния как се слага оборотомер на дизелов двигател който оригинално няма?какви работи са нужни?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
оборотомер
Свий
X
-
До: оборотомер
Хваща се звездния център на намотките той е променливотоков. но слагай оборотомер от дизел аз съм пробвал с ладов на дизел и не стана. сега се сетих че като разглобих динамото да изведъ кабел се оказа че е изведен на едно болче отзад така че виш дали има някое свободно и пробвай динамото беше на Форд Транзит.
Коментар
-
До: оборотомер
Да се измерват оборотите на дизелов двигател има няколко начина:
1. От алтернатора. Не, не се използва звездния център, а едно от рамената на трифазния мост. Точно е, когато приборът е правилно калибриран за предавателното число на алтернатора и броя полюси. Провалят се нещата, ако ремъкът приплъзва. Ладов и всякакви други оборотомери за бензинови двигатели трябва да се преработят, за да стане фокусът.
2. с датчик на зъбния венец на маховика - изисква специален вид оборотомер, но пък методът е разпространен и има откъде да се вземе такъв. Вариантът с два щифта на маховика дава възможност да се използва нормален (бензинов) оборотомер за 4-цилиндров двигател.
Коментар
-
До: оборотомер
Набиваш на маховика два щифта приблизително в противоположните краища, така че да минават пред датчик на Хол. Датчикът се взема примерно от ладово делко. Сигналът от датчика - право в оборотомера.
Мяркал съм го в по-сложно изпълнение, това го измислих сега. Но трябва да работи.
Коментар
-
До: оборотомер
Първоначално публикуван от fen92 Преглед на мнениеясно но двигателя е ямз263 мазов и колко вярно отчита като се вържи за динамото?има динама с по големи шайби има и с по малки от там и оборотите на динамото са различни спрямо коляновия вал?
Та,ЯМЗ 236 се ползва най-често в МАЗ,но го има и в Урал(в по-новите),КрАЗ(някои модели),както и в разни трактори(с разни модификаций) и др.Някои модели на МАЗ с този мотор, си имат оборотомер.Не съм виждал точно как е изпълнен,но съм виждал на КамАЗ,където се взема сигнал от алтернатора.
Отделно във всичката руска допотопна техника(че и в по-новата),унификацията на частите е толкова голяма,че почти цялото ел.оборудване е еднакво,особено при товарните автомобили.В това число и уредите на таблото са унифицирани и са еднакви при голяма част от товарните им автомобили.И в този смисъл,всякакви изпълнения и комбинаций са възможни за реализиране...
P.S.А за какво ти трябва оборотомер?С каква цел-за практически цели или за украшение по таблото?Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: оборотомер
Имах МАЗ от по-новите не помня точно модела щото са с много цифри.Така наречените СУПЕР МАЗ там оборотомера беше електрически и извода му излизаше от динамото.Не помня точно от кой изход но си беше само за оборотомер.Намери си електрически оборотомер и такова динамо моя мотор беше също ЯМЗ 236.Най-хубавото е че като се разхлаби ремъка оборотомера почва да притреперва и така разбираш.Другия вариант е както при теб механичен. На Шкода-та ми е такъв и взима движение от извод на разпределителния вал с жило.Ако нямаш такъв предвиден заводски вариантите са или на динамото или без него.Всичко друго е много игра.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар