Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преправяне на охлаждане Фронтера 2.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
    Това са мой предположения кажете дали греша в размислите и страстите
    Прав си, и тази логика работи. Всичко зависи от температурите на термостат и датчик. В случая с датчика горе обаче системата е пъргава - Ако темп. на крайно отворено положение на термостата е 100 гр. например, а датчика е 105 гр. той включва перката веднага при достигане на 105 и осигурява охлаждане, а не чак когато радиатора закъса с производителността

    Коментар


    • #32
      така... вчера си взех колата от ремотн на главата и се почна веднага с охлаждането ето как изглежда в готов вариант
      датчика:


      и перката:


      всичко като че ли работи нормално единственото което ме притеснява е дали температурата която държи двигателя е нормална и ще помоля всички колеги с Фронтери да кажат свойте температури, и най-вече тези с електрическите охладители.

      значи температурата докато се движа и преди да сменя охлаждащия фентилатор се движеше около средната "чертичка" малко над това което е показано на снимката:


      В момента 1-ва скорост ми се включва на следващата тънка чертичка и си стои там изключва като падне една идея, като се дигне на нея пак включва и така, това което ме озадачава е че на датчика пише 87-76 - 1ва скорост и от тук идва дилемата правилно ли е да ми е това работната температуря явно е че това е някъде около 93-4 градуса но защо като се движа темп. е в средата където аз мисля че е нормално а се включва перката чак като стигне следващата черта?
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        Охоооо! И не черпиш а? Аре честито на колела, че с онзи Голф все те бях ожалил
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          Мерси мерси, ще се видим тия дни... а голфа си го взеха миналия четвъртък и ми се разказа играта без кола 1 седмица от 7 години не се бях качвал в рейс
          no signature no problems

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Мерси мерси, ще се видим тия дни... а голфа си го взеха миналия четвъртък и ми се разказа играта без кола 1 седмица от 7 години не се бях качвал в рейс
            УжОс! Що такива неще говорите преди лягане бащице?
            Аре свиркай да пием бира и да го мерим колко се грее.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              Оооо, пичОве, Добре дошли в термометрията! Нашите висококвалифицирани санитари ви посещават незабавно по ваша заявка. Пожелаваме ви приятно прекарване с нашите хапчета и течности.
              В западните коли това на таблото не е термометър. То е шарена дрънкулка за радост и забавление на юзера. И за да има чувството че гледа нещо важно. Но дори да беше термометър, виж къде е неговият датчик, къде е пускача на вентилаторите.
              Пускай по-силно радиото и не мисли за бялата мечка. Като стане нещо ще светне лампата за прегряване. Ако нейната система пък е изправна.

              Коментар


              • #37
                Такаааа след многото преправяне и 20-те литра антифриз които налях за 4 дена поради избиването на различни скоби и прегряването и многото чудене какво точно става стигнах до извода, че проблема е в радиатора и го смених, след което преправих конзолата за датчика че и в нея имах съмнения и всичко се оправи, колата не мърда от 9 часа което е 92 градуса при никакви условия. Сагата приключи.

                Благодаря на всички дали мнение по въпроса и специално на Севдо, на Стефф БМВ и Маринхакер за снимките, на Димата и на Йори за хилядите идей и предложения за помощ и на всички останали.
                no signature no problems

                Коментар


                • #38
                  Айде ЧЕСТИТО :-)
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • #39
                    Божко братле, сега двайсетте литра антифриз трябва ги измием с поне 20 литра бира... И да не забравиш да вземеш брат ти.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #40
                      това е ясно като бял ден....
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #41
                        Дима да не закъснееш че утре с Бошко почваме от 10 сутринта с бирата
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #42
                          Хммм да, днес се надявам че окончателно завърших преправянето с местене на датчика на правилното място след радиатора а не преди където като затвори термостата и датчика продължава да си държи една температура и вентилатора си вее..

                          ето вече не е тук: а това е новата тръба вместо оригинална за 92 лв. Севдо направи тази за 5 лв. от маслоустойчив мъркуч.



                          И новото място на руския датчик от лада, който издържа на много по-висок ампераж от оригиналния за фронтера и от този за Ауди с които пробвах, и има много по добра температурна амплитуда. А и не на последно място струва 6 лв. срещу 21 и нагоре за останалите.



                          Искам да изкажа огромната си благодарност на Севдо за мазането и мърлянето днес цял следобед. И на Йори за точната информация ( Боксьора е маняк )

                          И сега само
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #43
                            Вие перката не я ли връзвате през реле за датчика
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #44
                              не няма нужда, консумацияте е в допустимите граници за руския датчик
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                не няма нужда, консумацияте е в допустимите граници за руския датчик
                                Не сме сигурни, ама се надяваме да е така!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X