Здравейте колеги!
Въпросът е принципен иначе конкретно говорим за пежо 306 дизел. Датчика за обороти е индукционен. Т.е. бобинка затворена в един цилиндричен корпус и се поставя да сочи към маховика, но не на зъбния венец а отстрани. Там обаче няма стърчащо забче, а издълбано. Сигнала от датчика отива в една платка, която от своя страна директно управлява прибора. Платката и самия прибор(оборотомера) със сигурност работят но сигнала от датчика нещо не е наред.
Самият датчик е нов - 60лв. Сега въпроса. Как, да му се невиди работи този датчик, като никъде няма магнит? Кой ще индуцира напрежение. За мен трябва да има постоянен магнит, или в датчика или на маховика. В датчика не го улавям.
Гледах го с осцилоскоп, кво прави този датчик. Дава някакви импулси от около 200mV, нещо като затихващи синусоиди. Не знам това нормално ли е? Подам ли този сигнал към електрониката, която има вход 10кома и изчезват. Затова си мисля, че по-скоро това са смущения.
Моля помогнете! В пежо форума никой не се обажда!
Поздрави!
Въпросът е принципен иначе конкретно говорим за пежо 306 дизел. Датчика за обороти е индукционен. Т.е. бобинка затворена в един цилиндричен корпус и се поставя да сочи към маховика, но не на зъбния венец а отстрани. Там обаче няма стърчащо забче, а издълбано. Сигнала от датчика отива в една платка, която от своя страна директно управлява прибора. Платката и самия прибор(оборотомера) със сигурност работят но сигнала от датчика нещо не е наред.
Самият датчик е нов - 60лв. Сега въпроса. Как, да му се невиди работи този датчик, като никъде няма магнит? Кой ще индуцира напрежение. За мен трябва да има постоянен магнит, или в датчика или на маховика. В датчика не го улавям.
Гледах го с осцилоскоп, кво прави този датчик. Дава някакви импулси от около 200mV, нещо като затихващи синусоиди. Не знам това нормално ли е? Подам ли този сигнал към електрониката, която има вход 10кома и изчезват. Затова си мисля, че по-скоро това са смущения.
Моля помогнете! В пежо форума никой не се обажда!
Поздрави!
Коментар