Значи проблема с дизелов автомобил през зимата го виждам така: 1. Намираш гараж - по възможност топъл. 2. Вкарваш колата вътре и я завиваш с дебело одеало. 3. Трамбовайки пеша из града /много е полезно/ се молиш пролетта да дойде по-скоро за да имаш пак кола! Полезно е и за вас /ходенето пеша/ и за нас /не ни тровите с дизелов пушек/
нещо наглеем май... никога не се случвало да не мога да запаля с дизела, за разлика от...
Значи проблема с дизелов автомобил през зимата го виждам така: 1. Намираш гараж - по възможност топъл. 2. Вкарваш колата вътре и я завиваш с дебело одеало. 3. Трамбовайки пеша из града /много е полезно/ се молиш пролетта да дойде по-скоро за да имаш пак кола! Полезно е и за вас /ходенето пеша/ и за нас /не ни тровите с дизелов пушек/
нещо наглеем май... бързо забрави на кой "не му палеше гранда на студено "
големи гъзари сте с големите кубатури, дето ги карате с 60кмч по магистралата "щото много харчи "
никога не се случвало да не мога да запаля с дизела, за разлика от...
Тедо сега що пишеш неща които не са вярни? Гранда не палеше щот беше без компютър, що не пробващ на Галопера да му откачиш ГНП-то и да палиш? И кой е тоя дето кара с 60, не съм чул нито един от хората с големи двигатели да прави такива неща. Не харесвам дизелите (малките), но не си позволявам такива изказвания които не стига че са неверни, но и човек който ги пише осъзнава че пише неверни неща но пак го прави. На това у викат клевета на други места.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Значи проблема с дизелов автомобил през зимата го виждам така: 1. Намираш гараж - по възможност топъл. 2. Вкарваш колата вътре и я завиваш с дебело одеало. 3. Трамбовайки пеша из града /много е полезно/ се молиш пролетта да дойде по-скоро за да имаш пак кола! Полезно е и за вас /ходенето пеша/ и за нас /не ни тровите с дизелов пушек/
нещо наглеем май... бързо забрави на кой "не му палеше гранда на студено "
големи гъзари сте с големите кубатури, дето ги карате с 60кмч по магистралата "щото много харчи "
никога не се случвало да не мога да запаля с дизела, за разлика от...
Тедо сега що пишеш неща които не са вярни? Гранда не палеше щот беше без компютър, що не пробващ на Галопера да му откачиш ГНП-то и да палиш? И кой е тоя дето кара с 60, не съм чул нито един от хората с големи двигатели да прави такива неща. Не харесвам дизелите (малките), но не си позволявам такива изказвания които не стига че са неверни, но и човек който ги пише осъзнава че пише неверни неща но пак го прави. На това у викат клевета на други места.
Колата не палеше от проблем в компютъра, както каза Димата. Сега само и показвам ключа от разстояние и е запалила! Спора наистина е излишен. А иначе дизела, особенно по-старите и по-малките /щото се издухват бързо/ трябва да ги забранят със закон. Или най-малкото да минават на ИСТИНСКИ технически преглед за отработени газове.
уви, в момента на дизелите не мерят газове... но както с паленето, и тук проблема не е само при дизелите... най-фрапиращо пушещите коли, които съм виждал са били бензинови /и то не само 2-Т/... например лада-такси, зад която не се вижда нищо на Цариградско шосе...
виж СО2 емисиите на Гранд и после пак ще си приказваме... един "малък" дизел е с 2-3 пъти по-малка емисия...
въобще не виждам какво целиш с това заяждане и за какво въобще пишеш в тема за ДИЗЕЛИ... пиши за АГУ-тата
А иначе дизела, особенно по-старите и по-малките /щото се издухват бързо/ трябва да ги забранят със закон. Или най-малкото да минават на ИСТИНСКИ технически преглед за отработени газове.
Ако ще забраняват, викам първо да забранят едни уредби, от които около и в колите смърди като в душегубка и могат да доведат до взрив поради запалена цигара от шофьора.
Още повече, че в други страни такива не ги пускат в закрити паркинги и тунели ...
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
въобще не виждам какво целиш с това заяждане и за какво въобще пишеш в тема за ДИЗЕЛИ... пиши за АГУ-тата
Ами заяждат се в тази тема за да ти кажат после, че дизел карат само вманиачени и болни фанатици ...
Нещо не си ме разбрал! Ни най-малко желание да се заяждам нямам. Просто като всеки родител съм загрижен за света в които ще живее детето ми утре. А нещата хич не са розови! И точно като загрижен човек съм проверил НЯКОЛКОКРАТНО това което излиза от ауспуха на колите ми. С ръка на сърцето мога да заявя, че на газ и двете ми коли изхвърлят само маргаритки от ауспуха. А те се карат предимно така - на газ. И то не заради економия на средства, а точно заради екологията. Обратното - при наблюденията ми при извършваните в сервиза ми ГТП много рядко има дизел, които дори да се доближава до нормите. Съзнавам, че това може да се дължи на некачествения дизел, които се предлага в БГ, но това не прави колата по-чиста, нали? И от тук идва моето ЛИЧНО мнение за дизеловите двигатели /пак подчертавам - по-старите и по-малките/ - замърсяват, не вървят, тракат и не палят зиме. Е, тогава защо да се наказвам с такава кола? За някой лев по-малко. Заслужава ли си?
А иначе дизела, особенно по-старите и по-малките /щото се издухват бързо/ трябва да ги забранят със закон. Или най-малкото да минават на ИСТИНСКИ технически преглед за отработени газове.
Ако ще забраняват, викам първо да забранят едни уредби, от които около и в колите смърди като в душегубка и могат да доведат до взрив поради запалена цигара от шофьора.
Още повече, че в други страни такива не ги пускат в закрити паркинги и тунели ...
До сега не съм чул кола на газ да се взриви! Моля ви наистина да пишете неща в които вярвате! Това са смешни твърдения. Относно мириса на газ, при правилно поставена уредба не мирише нито вън нито вътре!
Обратното - при наблюденията ми при извършваните в сервиза ми ГТП много рядко има дизел, които дори да се доближава до нормите. Съзнавам, че това може да се дължи на некачествения дизел, които се предлага в БГ, но това не прави колата по-чиста, нали? И от тук идва моето ЛИЧНО мнение за дизеловите двигатели /пак подчертавам - по-старите и по-малките/ - замърсяват, не вървят, тракат и не палят зиме.
Основният проблем е в некачествено гориво и недобра поддръжка на двигателите, особено по-износените. И тук възниква въпросче какво е виновен дизелът за това, че твърде малко хора по сервизите могат да се оправят като хората с него?!? И каква е разликата между зле поддържан дизел и зле поддържан бензинов двигател(евентуално с АГУ)?
Първоначално публикуван от disem
До сега не съм чул кола на газ да се взриви! Моля ви наистина да пишете неща в които вярвате! Това са смешни твърдения. Относно мириса на газ, при правилно поставена уредба не мирише нито вън нито вътре!
Някъде през миналата година имаше инцидент на възпламеняване на кола след зареждане. Жената си запалила цигара в купето ... (ето линк )
Не виждам какво е смешното и невероятното при положение, че около и в много коли с АГУ определено мирише на газ и то силно. Т.е. има изтичане, т.е. при определени обстоятелства няма никакъв проблем този изтекъл газ да се възпламени, както се е случвало неведнъж при изтичане от битови бутилки в жилища.
А иначе съм съгласен, че при "правилно поставена уредба не мирише". Само че същото е валидно и за дизелите. При изправен двигател, акумулатор и качествено гориво дизелът си пали без проблем.
А иначе и аз като родител мога да ревна за забрана на АГУ-тата, защото масово около колите с такива смърди на газ, а един път дъщеря ми беше пред колабиране след возене във вонящо на газ такси.
Отделна приказка са големите двигатели, които изгарят в пъти повече гориво (дори и да е екологично по-чисто), отколкото други, с по-непрестижни кубатури ...
Да, взриви се при опит да се преточи газ на кола от домашна газова бутилка чрез загряване на бутилката с ГОРЕЛКА И последно за да приключим - газта мирише нарочно /за да се усети евентуално изтичане/. Но миризмата не замърсява.
Да, взриви се при опит да се преточи газ на кола от домашна газова бутилка чрез загряване на бутилката с ГОРЕЛКА
Първоначално публикуван от Бюлетин на МВР Стара Загора
На 26.07.2006 г. около 10.30 ч. в Стара Загора, в кв."Железник" се е движел лек автомобил “Опел Корса”, управляван от 32-годишната М.Г. от Стара Загора. След като заредила автомобила с пропан-бутан на бензиностанция “Еко” и се отдалечила с него на около 300 - 400 м от бензиностанцията, жената направила опит да запали цигара. В купето последвала експлозия, при която водачката е получила 60 % изгаряния по лицето и тялото. Настанена е в Клиника по изгаряне - гр. Пловдив с опасност за живота. Причините за инцидента се изясняват. По случая работи РПУ – Стара Загора. http://www.starazagora.mvr.bg/PressO...n/207_2707.htm
Коментар