Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няма мощност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няма мощност

    На един приятел Фиата ( Fiat punto 1.1) моноинжекция започна да губи мощност като му настъпиш педала и не поема на другия ден скъса ангренажен ремък не го е сменявал никога не приличаше на нищо , сменихме го белезите на валовете ги центрирахме сложихме ремъка , запалихме добре но пак няма мощност , на другия ден много трудно запали , сваляме пак капаците зацепваме на ново ремъка , палим същата работа даже вече като натиснеш педала и гасне веднага викаме ударило е клапани , сваляме свещи всичките бяха черни на катран . Започваме да мерим компресия около 7 атмосфери на всичките цилиндри викаме не е много добра компресията но поне е еднаква . Питахме разни майстори защитен ли е Фиата от удари на клапаните викат не е . Казваме си ясно чукнал е клапани , сваляме главата гледаме на всичките бутала издълбани по 2 полукръга съответно е защитен . Гледаме клапаните затварят си всичките сваляме разпределителния вал , и наливаме всички клапани с бензин , само един изпускателен протече . Свалям клапана гледам го не е крив , шлаифах го и го качих на ново наливам с бензин , сега е добре . Качваме главата нови гарнитури както си му е реда. Зацепваме ремъка на ново , връткаме ключа пали като часовник този път обаче не гасне при подаване на гас , но пак не поема добре някой да се е зблъсквал с този проблем ?
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

  • #2
    До: Няма мощност

    Търсете проблема някъде по инжекцията

    Коментар


    • #3
      До: Няма мощност

      Да не е превъртял шпонка на някой от валовете,а вие да си зацепвате...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Няма мощност

        Ами незнам мисля , че не е , ремъка се е скъсал поради старост тои е целия напукан 4 зъба от него ги няма там където се е скъсал , но мисля , че валовете не са мръднали а той белега на коляновия вал е много гадно разположен който има Auto data може да го види , Fiat punto 1.1 след 1995г.
        [B]Mercedes Benz w123 [/B]
        [B]Ford Escort xr3 [/B]
        [B]Aro 10 [/B]
        Плачи! Там близо край град София
        стърчи, аз видях, черно бесило,
        и твой един син, Българийо,
        виси на него със страшна сила.
        0896042536

        Коментар


        • #5
          До: Няма мощност

          Колега, все пак провери шпонката на ангренажното колело на разпределителния вал. Много е вероятно да е скъсана и от там да ви бяга газоразпределението.
          Поздрави!

          Коментар


          • #6
            До: Няма мощност

            Да се скъса ремък на този двигател (FIRE)!?!? Там има обтяжна ролка, водна помпа и ремък, който се сменя по документи на 120000 км. Да не е зациклила я помпа, я ролка? Ама защо все около ангренажа се въртят работите. Компютър, изпреварване на запалването, датчици, кабели, бобини и т.н. - проверихте ли? Във фамилията имаме четири Punto от всички разцветки и едно Uno от 91, на което още не съм сменял ремъка (над 80000 км.) - всичко върви без проблеми. Вижте наистина електриката, а и тази компресия?! Не мога да се сетя зя някаква особеност при ангренажа - смяната е безпроблемна и ясна - какво точно те притеснява?

            Коментар


            • #7
              До: Няма мощност

              Ямите в буталата не са никаква гаранция, че двигателят не удря клапани.

              Коментар


              • #8
                До: Няма мощност

                Шпонката на шайбата на коляновия вал / 2 пъти ми се е случвало на такъв мотор/

                Коментар


                • #9
                  До: Няма мощност

                  Първоначално публикуван от Totko Преглед на мнение
                  Да се скъса ремък на този двигател (FIRE)!?!? Там има обтяжна ролка, водна помпа и ремък, който се сменя по документи на 120000 км. Да не е зациклила я помпа, я ролка? Ама защо все около ангренажа се въртят работите. Компютър, изпреварване на запалването, датчици, кабели, бобини и т.н. - проверихте ли? Във фамилията имаме четири Punto от всички разцветки и едно Uno от 91, на което още не съм сменял ремъка (над 80000 км.) - всичко върви без проблеми. Вижте наистина електриката, а и тази компресия?! Не мога да се сетя зя някаква особеност при ангренажа - смяната е безпроблемна и ясна - какво точно те притеснява?

                  Ами ремъка се е скъсал защото като го извадихме просто всеки един зъб се е отделил от другия отгоре е напукан целия , стърчат конци от всякъде на него , за шпонката на вала ще проверим а иначе не е ударил клапани защото свалих разпределителния вал и налях всички клапани с бензин нито един не тече сега двигателя пали като часовник на тихи работи супер но не иска да върви .
                  [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                  [B]Ford Escort xr3 [/B]
                  [B]Aro 10 [/B]
                  Плачи! Там близо край град София
                  стърчи, аз видях, черно бесило,
                  и твой един син, Българийо,
                  виси на него със страшна сила.
                  0896042536

                  Коментар


                  • #10
                    До: Няма мощност

                    Ти гладен тичаш ли?
                    Проверете хранителната уредба.Не му достига гориво,при положение,че пали от раз и работи устоичиво на тихи обороти.Успех.
                    Гори ама въри к'о мързи ви да наливате ли?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Няма мощност

                      Първоначално публикуван от Plamen Lilov Преглед на мнение
                      Ти гладен тичаш ли?
                      Проверете хранителната уредба.Не му достига гориво,при положение,че пали от раз и работи устоичиво на тихи обороти.Успех.
                      От Фиати не разбирам. Имам само един и той си върви. Сувсем подобен симптом имах на Паджерото. На ниски обороти е като нов мотора, като дадеш газ, дори на място не може да вдигне 3000 об. След като смених две делка, горивна помпа, филтри, свещи, мих резервоар и какво ли не, един хитрец ми смени централния кабел, който изглеждаше като нов. Всички проблеми изчезнаха на момента. Момчето каза да не го занимавам с глупости и да си сменя и другите кабели и ме изгони.

                      Та виж си кабелите.
                      Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                      Към модераторите-А изтрийте го сега.
                      Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                      Коментар


                      • #12
                        До: Няма мощност

                        Е той Фиата е с 2 бобини такива електрически и направо от тях излизат 2 х 2 кабелите за свещите , а хранителната уредба няма как да е защото и на гас не иска и на бензин не иска .
                        Гледахме за катализатор изглежда , че няма .
                        [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                        [B]Ford Escort xr3 [/B]
                        [B]Aro 10 [/B]
                        Плачи! Там близо край град София
                        стърчи, аз видях, черно бесило,
                        и твой един син, Българийо,
                        виси на него със страшна сила.
                        0896042536

                        Коментар


                        • #13
                          До: Няма мощност

                          Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                          Е той Фиата е с 2 бобини такива електрически и направо от тях излизат 2 х 2 кабелите за свещите , а хранителната уредба няма как да е защото и на гас не иска и на бензин не иска .
                          Гледахме за катализатор изглежда , че няма .
                          Катализатор и аз нямах, обаче гърнето което го замества беше с изолация от вата - вътрешна. Мрежата прегоряла, ватата се набутала в тръбата и от 2500 оборота нагоре - йок!
                          Изчистих гърнето от ватата и колата си пее и до днес.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Няма мощност

                            Е, щом има и газ - кой знае, може и помпата (бензиновата), да е дала фира или нещо по маркучите от нея до двг. (има при този фиат един кофти момент с тръбите от помпата). Трябва да дава достатъчен дебит. Маркучи, течове, филтри... Не е сигурно, че няма как да е от тях, преди да проверите по надлежния ред. И пак да кажа за кабели, свещи и бобини - трябва да отхвърлите всякакви съмнения.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Няма мощност

                              Проблема според мен е в електриката. Имах подобен проблем с ФиатТипо преди години. В оторизирания сервиз не можаха да открият повредата. Мой познат, който се занимава с електроника поразръчка с разни мултицети около двигателя и откри проблем в някаква малка капсулована бубина, а тя давала импулси към делкото. Часта струваше около 70 марки, но ми се скъсаха нервите докато се разреши проблема. Та от сервиза знам, че слабо място на Фиат е електриката и ходовата част, но пък са много пъргави автомобили/ две добри няма/. Успех !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X