Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения и наблюдения за съединители 2025г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнения и наблюдения за съединители 2025г

    На снимките са:
    - Нов ЗАКС комплект - изглежда уж добре, НО лагера е пластмасов
    - стария ЗАКС се вижда как е счупено едно 'перо' и железния лагер се счупи заради необходимото силно натискане при износените 'пера'

    огромни резерви вече имам към ЗАКС заради начина по който този комплект се износи - за 3 години и 30к км предимно градско

    - ЛУК - този почти неползван е едно към едно с ЛУК който качих чисто нов.
    тук ме притеснява тази пластмасова втулка на феродовия диск - чисто констуктивно не вдъхва доверие.

    Какви са Вашите мисли , опит и впечатления?
    Прикачени файлове

  • #2
    Опел Зафира,сменен фабричния,целия комплект на 150к километри със Закс издържа двайсетина хиляди , месец след като изтече гаранцията и се наложи смяна на феродовия диск и помпа-лагер.

    Коментар


    • #3
      На Рав4 преди 10 000к километра сменявах съединител Ашика в момента загрее ли първа се включва или с много газ или тресе.
      Как да се познае съединител , че смяната е скъпа ако се прави с маслото

      Коментар


      • #4

        Това е новия ЗАКС ...
        - ПРИТЕСНИТЕЛЕН е пластмасовия лагер.

        и е притеснително как за 3г и 30к предишния ЗАКС (следващия пост) се предаде.



        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_950143.jpg
Прегледи:154
Размер:286.4 КБ
ID:7005932 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_950144.jpg
Прегледи:154
Размер:653.6 КБ
ID:7005933 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_950145.jpg
Прегледи:151
Размер:727.5 КБ
ID:7005934

        Коментар


        • #5
          Това е стария свален ЗАКС - и новия и стария са със феродов диск ЗАКС SACHS, със притискател AP и с лагер SACHS.
          Но стария е със метален, новия с пластмасов.... а на стария точно лагера се счупи СЛЕД като се беше износил притискателя

          ПРЕДПОЛАГАМ защото лагера не е точен по центъра а малко на една страна е . Произведен недобре според мен фабрично..

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135436.jpg
Прегледи:150
Размер:675.7 КБ
ID:7005936 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135414.jpg
Прегледи:150
Размер:855.8 КБ
ID:7005937 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135424.jpg
Прегледи:146
Размер:854.9 КБ
ID:7005938 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135432.jpg
Прегледи:149
Размер:811.8 КБ
ID:7005939

          Коментар


          • #6
            Това е ЛУК , който е едно към едно с чисто новия който сложих.
            Лагер ИНА, другото си е ЛУК....

            Да се притеснявам ли от тази пластмасовая втулка на феродовия?...
            По нета е пълно с лоши отзиви за ЛУК .LUK ... НО ЗА ДВУМАСОВИ ????

            Ха сега ДЕ ???

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135349.jpg
Прегледи:149
Размер:1.02 МБ
ID:7005941 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135407.jpg
Прегледи:146
Размер:948.2 КБ
ID:7005942

            Коментар


            • #7
              Какво слагат оригинално от завода?
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                ПРЕДПОЛАГАМ защото лагера не е точен по центъра а малко на една страна е . Произведен недобре според мен фабрично..

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20250717_135436.jpg
Прегледи:150
Размер:675.7 КБ
ID:7005936
                Коги ти липсва техническа мисъл, но се напиняш да правиш изводи за порблемите.

                Хлътьо Хлътев, Герги, ако притискателният диск Е КОНЦЕНТРИЧЕН на остта на въртене, дори лагерът ДА НЕ Е В ЦЕНТЪРА МУ, би оставаил концентрична следа върху притискателя.
                След като белезите върху протискателя са изместени ексцентрично, логично следва, че той е бил монтиран на еб@м ти страна и се е въртял ЕКСЦЕНТРИЧНО (на пенджуек разговорно му)...
                Що не се занимаваш с нещо от което разбираш?
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Коги ти липсва техническа мисъл, но се напиняш да правиш изводи за порблемите.

                  Хлътьо Хлътев, Герги, ако притискателният диск Е КОНЦЕНТРИЧЕН на остта на въртене, дори лагерът ДА НЕ Е В ЦЕНТЪРА МУ, би оставаил концентрична следа върху притискателя.
                  След като белезите върху протискателя са изместени ексцентрично, логично следва, че той е бил монтиран на еб@м ти страна и се е въртял ЕКСЦЕНТРИЧНО (на пенджуек разговорно му)...
                  Що не се занимаваш с нещо от което разбираш?
                  очеизвадно никога не си пипал притискател, нито си монтирал
                  За да те просветя малко:
                  - няма начин дори с 1/2 мм да се измести при монтажа нанякъде притискателя, защото има направляващи , в които влиза повече от плътно.
                  - същото важи и за аксиалния лагер, който се нанизва плътно върху водач/кожух на вала на ск.кутия.

                  но самия лагер ако се вгледаш в снимката му има една ексцентричност, която е налична при ЗАКС-а но при ИМА-а та от комплекта ЛУК я няма. (снимка 2 от пост 5)

                  иначе продължаваш да демонстрираш личностните си качества със завидна упоритост

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от trav Преглед на мнение
                    На Рав4 преди 10 000к километра сменявах съединител Ашика в момента загрее ли първа се включва или с много газ или тресе.
                    Как да се познае съединител , че смяната е скъпа ако се прави с маслото
                    За Ашика срещнах няколко мнения - и нито едно силно положително.

                    ето:
                    " Ашика е търговска марка не производител"
                    "Нисък клас амортисьори. На късмет е колко ще изкарат."

                    Някои автомобили позволяват да се направи 'ревизия' с инспекционна камера за да се види какво стаава....

                    НЕ познавам РАВ4 , но това което описваш понякога става от лош маркуч на съединителя, или лоша течност.


                    Но мой опит с лошо включване с тресене при загряло потегляне - сменяй съединителя.
                    За да не ремонтираш кутия

                    Ако ти е двумасов - провери оригинал колко струва.
                    Едномасов --- за момента ЛУК най-добре изглеждат.


                    Просто провери къде е произведен КОНКРЕТНИЯ съединител.
                    В Европа никой вече не произвежда, но
                    Япония, Бразилия, ЮАР , Турция, Китай произвеждат.
                    Поседните две ги избягвам.

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                      Това е ЛУК , който е едно към едно с чисто новия който сложих.
                      Лагер ИНА, другото си е ЛУК....

                      Да се притеснявам ли от тази пластмасовая втулка на феродовия?...
                      По нета е пълно с лоши отзиви за ЛУК .LUK ... НО ЗА ДВУМАСОВИ ????

                      Ха сега ДЕ ???
                      Като взимах ЛУК-а бях поръчал да ми докарат и едно ВАЛЕО....
                      Но го оставих на момента.
                      Лагера му приличаше на нещо сглобено в колхозен гараж.


                      Реших, че Бразилски ЛУК е по-добре от турско или китайско ВАЛЕО.

                      Коментар


                      • #12
                        Като си имал грижи със Sachs, слагай Luk. Или Valeo, стига да има.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                          очеизвадно никога не си пипал притискател, нито си монтирал
                          За да те просветя малко:
                          - няма начин дори с 1/2 мм да се измести при монтажа нанякъде притискателя, защото има направляващи , в които влиза повече от плътно.
                          - същото важи и за аксиалния лагер, който се нанизва плътно върху водач/кожух на вала на ск.кутия.

                          но самия лагер ако се вгледаш в снимката му има една ексцентричност, която е налична при ЗАКС-а но при ИМА-а та от комплекта ЛУК я няма. (снимка 2 от пост 5)
                          Остави тия нескопосани анализи какво съм бил видял и завинтвал. Нито са интересни, нито ти се отдават. Най-малкото няма откъде да знаеш, за да си обективен.
                          Обясни как детайл чиито център е концентричен с оста на въртене има ексцентричен белези? Да ти подскажа ли - йотубе, струг, как работи той, та дано ти просветне.

                          А последните годни съм виждал такива "майстории" на всякакви нескопосани майстори, че най-вероятно няма какво повече да ме учуди, ти говориш за щифтове и направляващи.

                          Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                          иначе продължаваш да демонстрираш личностните си качества със завидна упоритост
                          Така е, но не разбрах защо го спомена. Според мен би трябвало да се впечатлиш ако демонстрирам чужди личностни качества, например твоите. Ако имаш такива де...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X