Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за добавка за раздвижване на блокирали сегменти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мнение за добавка за раздвижване на блокирали сегменти

    Здравейте. Някой има ли лични положителни или негативни впечатления от такава добавка? Колата ми е фиат браво 1,4 бензин-газ 2007. Имам разход 2 литра на 10 хиляди. Това е ако магистралното е под 60%. Карам ли повече магистрално и около 4000 оборота, разхода ще по-голям. Тествано е с бардал, мотул, селения, по спецификация за мотора. Имам омасляване на топъл и студен двигател между гарнитурата на капака на клапаните и изпускателния колектор. За съжаление, смяната на гарнитурата е трудоемка, защото фиат са закачили ангренажното колело за капака. Самата гарнитура не е гумена, а прилича на клингерит, поне по снимки. На капака няма жлеб или не се вижда. Маслото започна да го пипа около 500 км след смяната. Има чернилка по ауспуха като бръкна с пръст, но изчезва като си разтрия пръста.
    Това са инструкциите за Антикокс добавката:
    • Загрейте двигателя, но не до работна температура ( около 60°C );
    • Изгасете, отвийте и отстранете свещите за запалване ( дюзите );
    • Откачете датчика за регулиране на запалването и комутатора;
    • Изтискайте по една туба по стените на всеки цилиндър;
    • Завийте свещите ( дюзите ) обратно на ръка;
    • Изчакайте поне 20 минути;
    • Отвийте свещите ( дюзите ) отново;
    • Закрийте отворите на свещите ( дюзите ) с кърпа, така че пръските да не попаднат върху боята на автомобила;
    • Завъртете ключа на стартера за няколко секунди;
    • Завийте свещите ( дюзите ) на местата им;
    • Запалете двигателя и осигурете работата му на повишени обороти ( около 1500 - 2000 об./мин.) за 15 минути;
    • За това време остатъка от размекнатите отлагания ще бъдат изхвърлени през системата за отработени газове;
    • След употреба не е наложителна смяната на двигателното масло;

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:product_3541.jpg
Прегледи:312
Размер:21.3 КБ
ID:6959434

  • #2
    За 17 годишна кола разхода си е доста нормален, хайде в рамките на нормалното, според мен. А и тия 4000 оборота нещо много ми се виждат. Или има яко пържене, или е с мега къси скорости.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      https://www.emag.bg/pochistvashta-do.../pd/DLB2H3MBM/
      Това е наистина работеща добавка за декокуване на сегменти.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • neumoren
        neumoren коментира
        Редактиране на коментар
        с тази поне не трябва да свалям свещи и бобини. Но явно трябва да се направи непосредствено преди смяна на масло. Въпросът е симптомите ми дали са от сегменти!

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Първо почети да видиш дали двигатела не е по рождение маслояден! А по въпроса дали са износени сегменти или цилиндри,стебла на клапаните и водачите им,дали гумичките са опекани,дали сегментите са коксували,аз поне незнам,как без разглобяване и оглед може да се каже кое е.

    • #4
      На фиатов мотор преди 5 дни ,съм налял три добавки на бардал,само че излизат с отстъпка около 150 лв в горивото
      И две в маслото ....към 40 лв.английско производство....

      ​​​​​​Обаче те помня още от темата за твоя не палещ мотор,и не си позволявам да давам съвети ....

      Днес ме подсети да сложа последната за чистене в горивото...
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #5
        За съжаление проблема се лекува само "кардинално".
        Ако се извадят буталата, гарантирано ключа на сегментите е над 1мм,а може и да са се подредили в линия. Отделно хонинга е привършил и има начално елепсовидно и конусно износване в цилиндъра.
        Пс. Ако намерите добър двигател сменяйте ,ремонта е оправдан само ако може да не плащате за труд (направи си сам).

        Коментар


        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          И труда да е безплатен ,пак цената е много висока,макар че фиатовите би трябвало да са по евтини....

        • Гаврил Груев Хлътев
          Гаврил Груев Хлътев коментира
          Редактиране на коментар
          сега остава и да кажеш ЗАЩО фиатите "би трябвало да са по-евтини'.
          Двигателите им карат по над 750 000 км без грам проблем ако са правилно поддържани. стига да не е някой експеримент като директен инжекцион или мулти аир.
          Но и мулти аир кара над 500 000 при нормална поддръжка.

      • #6
        Ба-ли-го пробвай, ако стане стане. Аз преди отваряне на мотора сипвам през отвора на свещите газ за осветление 30-50 мл/л в цилиндрите за 24 часа, понякога действа Преди това може да източиш маслото да не го разрежда, после 4-5 секунди на стартер ( да издуха газта ) слагаш пробката връщаш старото масло ( ако си дзифтар като мен ) и гледаш какво се е получило .............и слагй по-малко маркови масла, че в Бг-то малко сме си €али $айката от "маркови" .............
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • neumoren
          neumoren коментира
          Редактиране на коментар
          с добавката по лесно

      • #7
        За 2 л. разход на 10 000 км. ще отваряте мотор?! Някои двигатели от нови си горят по кило.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • neumoren
          neumoren коментира
          Редактиране на коментар
          той така е направен, че дори капака на клапаните не можеш да свалиш. А напънеш ли да го свалиш, ревизия на всичко, смяна на всички гарнитури, проверка на лагерите, цедката в картера. Само маховика не знам дали си остава или и там трябва да се ръчка Не е рентабилно нищо да правиш, освен ако колата не е топ изпълнение

        • Asen Kushlev
          Asen Kushlev коментира
          Редактиране на коментар
          Ами сложи му една добавка, ако се оправи оправи, ако не карай така. Два литра масло са 30 лв., ако не правиш по 100 х.км. на година не е нищо, а ако правиш той тоя мотор няма да живее много така или иначе. Ако питаш мен карай си колата и не се занимавай. Съквартиранта навремето имаше такъв Фиат, голяма мъка беше, много не му се върви.

      • #8
        И моето мнение е, че този разход на масло не си струва дори да се коментира.
        Още по-малко като проблем а за отварянето на ДВГ ще се опитам да забравя, че съм го прочел
        Враг усраине

        Коментар


        • neumoren
          neumoren коментира
          Редактиране на коментар
          идеята беше подмяна на гарнитурата на капака. Но очевидно не е толкова лесно

      • #9
        Пежото ми Експерт е с двигател на Фиат Типо 1996 година! Поне на 400000 км, беше внос от Германия преди 18 години - за 10000 км изгаря 400-500 грама Тотал нам-кво-си. Гарнитурите почти всички текат, включително и на главата - от там изкарва антифриз, но колата е чук и много надеждна - палиш и гасиш в Атина, например, без ядове. 2 литра разход ми се виждат много, аз карам с 10W40 полусинтетика.
        Honda XL600LM, 1987
        Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
        Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

        Коментар


        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          Този разход за 1.4л. при Колегата е "нормален" за изпържен двигател (прегрял - износени и запекли сегменти) . Затова лечението е...

        • Asen Kushlev
          Asen Kushlev коментира
          Редактиране на коментар
          Абе и аз съм имал служебно чисто ново Пежо 1,4 ХДИ, на 7500 км му доливахме масло. Само на него от 10-тина коли. Ще да е било от задкормилното, с колегата понастъпвахме, иначе го жалихме първите 2-3 х.км. да се разработи. Издадох го на 35 х.км. и от смяна до смяна на 15 х.км. си отиваше от макс на мин.

      • #10
        Първоначално публикуван от neumoren Преглед на мнение
        Здравейте. Някой има ли лични положителни или негативни впечатления от такава добавка? Колата ми е фиат браво 1,4 бензин-газ 2007. Имам разход 2 литра на 10 хиляди. Това е ако магистралното е под 60%. Карам ли повече магистрално и около 4000 оборота, разхода ще по-голям. ...
        Карам подред и моля те - отговори на всичко:
        - в кой град си?
        - знаеш ли в коя страна и защо там имат най-често проблеми със запекли сегменти?
        - ако знаеш - взимаш добавка от тази страна !
        - това, че е 'по-лесно' с тази добавка просто показва, че е и по-опасно и най-вероятно по-безполезно за пробване !
        - колата имаше ли АГУ когато ти я взе, или ти постави АГУ?

        и АКО съм прав в предположението си - търси 'нов' двигател, но само ако можеш да му провериш километрите.


        Има лек нюанс:
        Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
        https://www.emag.bg/pochistvashta-do.../pd/DLB2H3MBM/
        Това е наистина работеща добавка за декокуване на сегменти.
        --After application in engines with a painted oil pan, it is necessary to verify the integrity of the paintwork, if necessary, remove the paint.
        Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 14-03-24, 19:51.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X