Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за тест на компресия с впръскване на масло в цилиндрите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за тест на компресия с впръскване на масло в цилиндрите

    4 цилиндров бензинов двигател, 16 клапана, 1600 кубика.
    1-ви цилиндър дава 8 бара, а всички останали по 14 бара.
    След впръскване на 10мл масло в цилиндъра - 1-ви вече също дава 14 бара.

    Въпроса е - има ли вероятност проблема да не е бутало/сегменти а да е клапан проблема?
    Изказа се мнение , че маслото е било много и може да се е качило при клапаните и там да е 'уплътнило' ??

  • #2
    Еми запали мотора, остави го да поработи малко да изгори маслото и после повтори меренето с по-малко масло.

    Едва ли маслото е уплътнило клапан, ама надеждата крепи човека. С надуваме през свещта и слухарене от къде изпуска също може да се диагностицира.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      .... С надуваме през свещта и слухарене от къде изпуска също може да се диагностицира.
      нищо не се чува. Иначе при надуване през другите цилиндри завърта мотора, а от проблемния..... чува се че някъде излиза , но не може да се определи точно.

      Коментар


      • #4
        Над 70 прегледа и само един отговор?
        Причината е ,че не тябва делитански да се диагностицира - а, който се занимава трябва да има знания и умения.
        На въпроса -Да ,може маслото да ВИ подведе в извода. Затова след като се установи ралика в цилиндрите се тества под налягане (подсказали са ВИ го вече) за уточняване от къде е пропуска -клапани,бутало-сегменти,гарнитура... Максимална информация се извлича когато "надуването " се извършва както в ГМТ (при затворени клапани) така и близо до ДМТ (пак преди да се отворят клапаните) и това е редно да става с използването на редуцил -вентил за гарантиране на еднакво количество вкарано въздух в цилиндъра и вярно отчитане на разликите в разхода. След такава диагностика ще знаете какво да очаквате при отхлюпването.
        А и една "пикаеща дюза" или прекъсваща искра, могат да предизвикат подобен резултат при изправен двигател!

        Коментар


        • #5
          След максимално отваряне на дросела ( ) се оказа че изпуска всмукателен клапан. Не сме го чули първия път защото дросела беше затворен.

          Коментар


          • #6
            След сваляне на глава се оказа, че сервиза извършил предишния ремонт си е оставил ръцете. Имаше две изядени резби, изкривени белези на валовете, Взе се 'нова' глава от морга. Шлайф, сглабяне и колата отнове е на пътя с пълната си мощност .

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X