Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Може ли пети за колянов вал от друг двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Може ли пети за колянов вал от друг двигател?

    Здравейте, наскоро ми попаднаха някои от старите теми, които съм отварял с въпроси. Е, и сега питането ми няма да е по-различно ...

    Имам уаз452 с умз451м двигател. Реших да го съживя малко като сменя главата и отворя мотора да прегледам валовете и лагерите.
    Тъй като този двигател е с алуминиеви пети, които са вид слабо място, каква в възможността да се сменят с чугунени от следващия модел двигател?
    Фрезоване на тунел с предварително наваряване/напластяване?

    Междувременно търся глава от умз 417 или 421.

  • #2
    Междувременно четейки из другите форуми навсякъде става въпрос за престъргване на тунела с “новите” пети, но не мога да си обясня логиката. Прави се по-широк тунел и се използват някакъв вид подложки под лагерите ли?
    Ако само се фрезова до правилния размер ,за да се поднови съосността на отворите, новите пети няма ли да имат вече две повърхности?

    Коментар


    • #3
      Фрезова се делителната повърхност и после се разтъргва тунела на номинален размер.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • #4
        Не мога да си го обясня. Номинален размер не е ли стандартът? Как при отнемане на материал не бягаме от стандарта?

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Отнема се материал, от контактната повърхност между чугунените пети и блока, от самите пети. Сглобяват се по реда на номерата, и се макрират коя пета къде трябва да стои. И след това по дължината на тунела за основните лагери се престъргва до номиналния размер, така че черупките на лагерите да си легнат както трябва, не се слагат подложки.

      • #5
        Като отнемеш от делителната повърхност - размера се свива, после разтъргваш до номинал. Ако пак не го разбираш - не се захващай, не е за теб.
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • #6
          Е, ще се надявам на някой на когото му е интересно да го обясни. Аз така или иначе съм се заел.

          Коментар


          • #7
            Колко повече да ти се обясни? Като си се заел - успех с разбирането.
            То не е и необходимо да го разбираш де - носиш блока на шлайфиста, той си знае работата и ако му се занимава ще ти покаже.
            Фиат Купе
            Опел Фронтера В
            Мицубиши Паджеро Пинин

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от Phantomaz Преглед на мнение
              Е, ще се надявам на някой на когото му е интересно да го обясни. Аз така или иначе съм се заел.
              По образно от това,няма на къде!
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от Phantomaz Преглед на мнение
                Е, ще се надявам на някой на когото му е интересно да го обясни. Аз така или иначе съм се заел.
                Нарисувай на лист хартия правилен кръг с диаметър около 30 - 40 мм. С ножица отрежи листа през центъра на кръга. Горе-долу.
                След това отрежи лентичка около 5мм. от листа, от страната на едната полуокръжност и отново сглоби кръга.
                Резултатът прилича ли ти на окръжност? Ако не, ето това трябва да се отнеме като материал от блока и петите.

                По-цветно обясненит от горното не ми хрумва в момента...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #10
                  Ицооо, ти уби всичко детско в мен
                  -Чем занимаетесь по жизни?
                  -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                  -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                    Колко повече да ти се обясни? Като си се заел - успех с разбирането.
                    То не е и необходимо да го разбираш де - носиш блока на шлайфиста, той си знае работата и ако му се занимава ще ти покаже.
                    Благодаря ти, че го обясняваш, обаче не ми се карай, че не го разбирам! В този форум има знаещи хора и затова се обръщам.
                    Под делител а повърхност не си представих основата на петата и оттам дойде объркването ми.

                    Коментар


                    • #12
                      Взема се от основата на петата и тя става по-ниска, това всъщност била делителната повърхност. Напълно логично е сега, благодаря и на двама ви!!!

                      Коментар


                      • #13
                        Ако си от София или около нея карай направо блока в базата на бившия СО МАТ Хаджи Димитър (зад Балканстар ) там знаят какво да правят .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #14
                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Ако си от София или около нея карай направо блока в базата на бившия СО МАТ Хаджи Димитър (зад Балканстар ) там знаят какво да правят .
                          От Варна съм, не съм разпитвал още къде могат да ми свършат добре работа. Ако се окаже, че нямаме наоколо можещи ще го изпратя към София, благодаря!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X