Автомобила е 2014 Touran 1.4 ecofuel със фабричен метан.
Оказа се много егзотичен двигател, почти никой не ще да работи по този автомбил. До колкото разбирам е директна инжекция на бензин, и мулти пойнт на метан. Има и турбо, около 150 к.с.
Няма да коментирам колко е изцеден двигателя за това тежко купе и т.н. Това ми е пределно ясно че е силно стресиран блок и със не много голям ресурс, въпроса ми е към някой който си е имал работа с такъв продукт на VW, защото до този момент само се обикаля по сервизи и никой не може нищо конкретно да каже. Автомобила е току що закупен и е нов внос. Проблема се появи след около 1 седмица експлоатация, за първи път на прохода траянови врата на магистралата.
Автомобила е на 250 хил км, компресията е измерена на около 165-170 на цилиндри 1 2 4, и 158 на 3ти. При сканиране за грешки дава единствено цилиндър 2 misfire. Двигателя работи и ускорява нормално без излишни шумове,пушеци или придърпване. Има мощност. Разхода е към 5кг метан на 100км.
Не губи антифриз, не надува охладителната система, не цапа антифриза нито маслото.
Проблема е че вдига постепенно с каране температурата на маслото на минимум 133 градуса C, като понякога може и до 140 да стигне. Тъй като няма датчик за температура на водата, след 137 градуса температура на масло, се включва червената лампа за загряване и почва да пищи. На проходи и всякъкви наклони загрява много бързо. Вентилаторите се включват постоянно и остават включени след паркиране/изгасване понякога по 10мин.
Във трафик или градско се държи що годе нормално, при товар обаче загрява веднага. Термостатите и водната помпа са сменени. Радиатора е сравнително нов. Очевидно има циркулация на антифриз, съдейки по горещите маркучи на радиатора и самия радиатор. Като загрее губи мощност, климатика се изключва и т.н.
Всеки коментар би бил полезен, благодаря предварително! Автомобила е на приятел.
Оказа се много егзотичен двигател, почти никой не ще да работи по този автомбил. До колкото разбирам е директна инжекция на бензин, и мулти пойнт на метан. Има и турбо, около 150 к.с.
Няма да коментирам колко е изцеден двигателя за това тежко купе и т.н. Това ми е пределно ясно че е силно стресиран блок и със не много голям ресурс, въпроса ми е към някой който си е имал работа с такъв продукт на VW, защото до този момент само се обикаля по сервизи и никой не може нищо конкретно да каже. Автомобила е току що закупен и е нов внос. Проблема се появи след около 1 седмица експлоатация, за първи път на прохода траянови врата на магистралата.
Автомобила е на 250 хил км, компресията е измерена на около 165-170 на цилиндри 1 2 4, и 158 на 3ти. При сканиране за грешки дава единствено цилиндър 2 misfire. Двигателя работи и ускорява нормално без излишни шумове,пушеци или придърпване. Има мощност. Разхода е към 5кг метан на 100км.
Не губи антифриз, не надува охладителната система, не цапа антифриза нито маслото.
Проблема е че вдига постепенно с каране температурата на маслото на минимум 133 градуса C, като понякога може и до 140 да стигне. Тъй като няма датчик за температура на водата, след 137 градуса температура на масло, се включва червената лампа за загряване и почва да пищи. На проходи и всякъкви наклони загрява много бързо. Вентилаторите се включват постоянно и остават включени след паркиране/изгасване понякога по 10мин.
Във трафик или градско се държи що годе нормално, при товар обаче загрява веднага. Термостатите и водната помпа са сменени. Радиатора е сравнително нов. Очевидно има циркулация на антифриз, съдейки по горещите маркучи на радиатора и самия радиатор. Като загрее губи мощност, климатика се изключва и т.н.
Всеки коментар би бил полезен, благодаря предварително! Автомобила е на приятел.
Коментар