Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зачервяване на топлата част на турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Зачервяване на топлата част на турбото

    Здравейте,нормално ли е,след настъпване 4-5 километра,вечерта като се вдигне капака на колата,топлата част на турбото да е червена от нагрряване?Колата е опел зафира 2.0 турбо бензин, z20let е кода на мотора.Има монтиран газов инжекцион.
    Yamaha Yz450F
    Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
    Всичко с ''рошави''гуми!

  • #2
    Точно в този сезон , при тези температури и влажност ,е напълно нормално. При мотоциклетите кривките стават яко червени.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      Настъпване???Ако е газ до дупка 5 км,нормално е.После мотора трябва да работи в движение на ниски обороти поне 2-3 минути,или на място.При много яко настъпване,когато работи на газ,а не на бензин,по-вероятно е да съсипеш двигателя

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
        Здравейте,нормално ли е,след настъпване 4-5 километра,...Има монтиран газов инжекцион.
        Докарвал съм спирачни дискове до червено от последователни резки спирания ,но мисля ,че ако колата е била на Газ и една неподходяща смес лесно може да удължи горенето и в тръбите на генерацията.
        При някой уредби има възможност да се впръсква и бензин при максимално натоварване.

        Коментар


        • #5
          Натоварването беше в продължение на около 3 километра,изразяващо се в обороти 3500-4500.Вдигнах капака и и видях топлата част на турбото ярко червена.После при леко каране на връщане и оглед нямаше подобно зачервяване.Съмнява ме да не би сместа на газ даье бедна......Не съм я пробвал на бензин.Днес мислих да я пробвам нос този снеговалеж ще е трудно да я настъпя по същия начин.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #6
            За мен не е нормално - 3 км с 4500 оборота е нищо. Бедните смеси имат висока температура на изгорелите газове! Запушен ауспух?
            O888 749-O86
            C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
            NC 750

            Коментар


            • ivo929
              ivo929 коментира
              Редактиране на коментар
              Катализатора на изхода на турбината е изкормен/празен,другия зад него по пътя назад също.

          • #7
            Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
            Здравейте,нормално ли е,след настъпване 4-5 километра,вечерта като се вдигне капака на колата,топлата част на турбото да е червена от нагрряване?Колата е опел зафира 2.0 турбо бензин, z20let е кода на мотора.Има монтиран газов инжекцион.
            Направи, доколкото е възможно, същият тест, но на бензин. Че нещо газовата ме съмнява... Всъщност, добре е преди това да покараш 100-200 км само на бензин, за да се нормализират адаптациите.

            Коментар


            • ivo929
              ivo929 коментира
              Редактиране на коментар
              Утре ако пътя позволява,ще пробвам на бензин,макар че няма да съм карал нужното разстояние за адаптации на бензин,и ще пиша.

          • #8
            бедни смеси => бърз път към валхала.

            Коментар


            • #9
              Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
              Натоварването беше в продължение на около 3 километра,изразяващо се в обороти 3500-4500.Вдигнах капака и и видях топлата част на турбото ярко червена.После при леко каране на връщане и оглед нямаше подобно зачервяване.Съмнява ме да не би сместа на газ даье бедна......Не съм я пробвал на бензин.Днес мислих да я пробвам нос този снеговалеж ще е трудно да я настъпя по същия начин.
              Запалил си двигателя , и преди да е достигнал работна температура , е станало това натоварване около 3км.? Или двигателя е работил достатъчно дълго и тогава си го натоварил?
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #10
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

                  Запалил си двигателя , и преди да е достигнал работна температура , е станало това натоварване около 3км.? Или двигателя е работил достатъчно дълго и тогава си го натоварил?
                  Запалих двигателя, достигна нормална работна температура,и след това му дадох газ.Свален е термощита на колектора,и отворих капака в тъмното и тогава видях топлата част на турбото и изпускателния колектор нагрети до червено.
                  Yamaha Yz450F
                  Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                  Всичко с ''рошави''гуми!

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение

                    Запалих двигателя, достигна нормална работна температура,и след това му дадох газ.Свален е термощита на колектора,и отворих капака в тъмното и тогава видях топлата част на турбото и изпускателния колектор нагрети до червено.
                    Това зачервяване се забелязва най-често при мотоциклетните кривки на ауспуха , при ниска температура , висока влажност , и много бързо след първоначално запалване на двигателя. При тези условия двигателя работи на по-високи обороти , с богата на гориво смес и всмукания въздух е с голяма влажност. Като резултат , ауспуха става червен за секунди. При по-високи температури , това зачервяване след първоначален старт , липсва. Това най-вероятно се е получило и при теб , и след последвалото натоварване е станало видимо. Но при положение , че си "отпушил" ауспуха , трябва да направиш диагностика на горивната смес по свещите.
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #13
                      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

                      Това зачервяване се забелязва най-често при мотоциклетните кривки на ауспуха , при ниска температура , висока влажност , и много бързо след първоначално запалване на двигателя. При тези условия двигателя работи на по-високи обороти , с богата на гориво смес и всмукания въздух е с голяма влажност. Като резултат , ауспуха става червен за секунди. При по-високи температури , това зачервяване след първоначален старт , липсва. Това най-вероятно се е получило и при теб , и след последвалото натоварване е станало видимо. Но при положение , че си "отпушил" ауспуха , трябва да направиш диагностика на горивната смес по свещите.
                      Карам уз450ф и знам как се загрява неговата кривка.Тази кола е на газ и не знам по свещите дали ще се разбере нещо за сместа.В неделя ще мога да ги развия и ще видя.Един който има същия двигател ми прати снимка на неговия колектор и топлата час-ами и те бяха червено че и повече даже.
                      Yamaha Yz450F
                      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                      Всичко с ''рошави''гуми!

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Спорен мен нищо ти няма на колата. Наблюдавал съм същото при дизел, а там температурите по принцип са малко по-ниски.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X