Здравейте,нормално ли е,след настъпване 4-5 километра,вечерта като се вдигне капака на колата,топлата част на турбото да е червена от нагрряване?Колата е опел зафира 2.0 турбо бензин, z20let е кода на мотора.Има монтиран газов инжекцион.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Зачервяване на топлата част на турбото
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнениеЗдравейте,нормално ли е,след настъпване 4-5 километра,...Има монтиран газов инжекцион.
При някой уредби има възможност да се впръсква и бензин при максимално натоварване.
Коментар
-
Натоварването беше в продължение на около 3 километра,изразяващо се в обороти 3500-4500.Вдигнах капака и и видях топлата част на турбото ярко червена.После при леко каране на връщане и оглед нямаше подобно зачервяване.Съмнява ме да не би сместа на газ даье бедна......Не съм я пробвал на бензин.Днес мислих да я пробвам нос този снеговалеж ще е трудно да я настъпя по същия начин.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
За мен не е нормално - 3 км с 4500 оборота е нищо. Бедните смеси имат висока температура на изгорелите газове! Запушен ауспух?O888 749-O86
C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
NC 750
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнениеЗдравейте,нормално ли е,след настъпване 4-5 километра,вечерта като се вдигне капака на колата,топлата част на турбото да е червена от нагрряване?Колата е опел зафира 2.0 турбо бензин, z20let е кода на мотора.Има монтиран газов инжекцион.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнениеНатоварването беше в продължение на около 3 километра,изразяващо се в обороти 3500-4500.Вдигнах капака и и видях топлата част на турбото ярко червена.После при леко каране на връщане и оглед нямаше подобно зачервяване.Съмнява ме да не би сместа на газ даье бедна......Не съм я пробвал на бензин.Днес мислих да я пробвам нос този снеговалеж ще е трудно да я настъпя по същия начин.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Запалил си двигателя , и преди да е достигнал работна температура , е станало това натоварване около 3км.? Или двигателя е работил достатъчно дълго и тогава си го натоварил?Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivo929 Преглед на мнение
Запалих двигателя, достигна нормална работна температура,и след това му дадох газ.Свален е термощита на колектора,и отворих капака в тъмното и тогава видях топлата част на турбото и изпускателния колектор нагрети до червено.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Това зачервяване се забелязва най-често при мотоциклетните кривки на ауспуха , при ниска температура , висока влажност , и много бързо след първоначално запалване на двигателя. При тези условия двигателя работи на по-високи обороти , с богата на гориво смес и всмукания въздух е с голяма влажност. Като резултат , ауспуха става червен за секунди. При по-високи температури , това зачервяване след първоначален старт , липсва. Това най-вероятно се е получило и при теб , и след последвалото натоварване е станало видимо. Но при положение , че си "отпушил" ауспуха , трябва да направиш диагностика на горивната смес по свещите.Yamaha Yz450F
Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
Всичко с ''рошави''гуми!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар