Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на ангренажна верига на Мицубиши 1.8 did MIVEC 4N13 110 kW ASX / Lancer

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на ангренажна верига на Мицубиши 1.8 did MIVEC 4N13 110 kW ASX / Lancer

    Интересуваме какъв е интервала за смяна на верига на дизел 1800 did с MIVEC 4N13 (110 kW). А и не съм сигурен, че мога да разпозная разхлабена верига при работа на дизелов мотор, който като цяло си е доста по-шумен от един бензинов. Едни казват 120 000 км, не чакай повече, къса се без симптоми. Други казват не я пипай преди 200 000 км. И всички уж разбират и познават добре точно този двигател.

  • #2
    След като "специалисти" са на различни мнения, аз бих проверил какво препоръчва производителя като пробег.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      тези мисибушита май започнаха от БМВ да крадат занаята..

  • #3
    Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
    След като "специалисти" са на различни мнения, аз бих проверил какво препоръчва производителя като пробег.
    Производителят препоръчва ревизия / проверка на 100 000 км. Ревизията означава махане на дюзи и доста други карантии, за да се стигне до веригата. Повечето сервизи за достъп до веригата работят само със сваляне на двигателя. Та ревизията за труд струва 500 лв. Самата верига струва 160 лв. Ако ще давам за труд толкова, направо ще сменя веригата. Обаче ако не се налага, ако няма симптом, та да се отваря мотора, бих предпочел да го карам максимално със заводската сглобка. Затова питам за някакъв характерен симптом, който да изисква смяна.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X