Обява

Свий
Няма добавени обяви.

1Р на ВАГ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 1Р на ВАГ

    Здравейте, от известно време се боря с голфа на каката, малко предистория. Двигателя е 1,8 пълен инжекцион бензин. При пътуване към село спряла до някакъв магазин, голфа не запалил та я бутнали да запали. Оказва се че ЕБУто държи дюзите постоянно отворени , и тика бензин и газ едновременно, при което двигателя става на езеро. Развих свещите, продухах , хванах щерката за шофьор да го послушам, и след 500-600м. каране на газ с изключена бензинова помпа, рязко умря, няма искра към делкото. Смених няколко делка, сложих нова бобина и комутатор, сигнал от делото към комутатор отива, дюзите отварят и затварят, уж всичко работи а искра няма. Дали защото забравих да проверя нивото на маслото преди пробата, високото ниво е увеличило налягането, и някой датчик е дал фира. Благодаря.

  • #2
    Комутатора и бобината са в един корпус.Под делко имаш в предвид капачката на делкото вероятно.
    КЪде гледаш че няма искра ....на изхода на бобината или свещите.Как от комутатора разбра че сигнал има към бобината а искра няма...това значи че бобината е фира.Тая система е прозаично проста.....В делкото има датчик хол,той отива в комутатора ,комутатора щрака бобината ,тя през палеца разпределя по свещите,в палеца има резистор залят и невидим в палеца......често дефектира....не вярвам да не си откачил кабела от делкото на бобината и да си проверил към корпус за искра.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Бобината и комутатор са отделни устройства, делкота съм го свалил и въртя на ръка. От датчика на хол към комутатор отива сигнал, по клипове в тубата и съвети на предишния ползвател, уж е в норма. Искра не отива от бобината към делкото. Бобината и комутатор са нови от магазина. Изгасня рязко в движение, бях забравил да проверя нивото на маслото, и двигателя беше пълен до горе с масло и бензин. Да не би датчик за маслото да се е повредил и да пречи на двигателя да запали. Утре ще проверя отново, някои кабел да не се е прекъснал? Изгасня изведнъж, щерката каза че светнали лампичките за масло и за заряд и край.

      Коментар


      • #4
        Има едно черно кабелче с кабелно ухо директно на минусовата клема на акумулатора - изчисти и притегни всичките връзки там.

        Коментар


        • #5
          Бобината и комутатора не са ли в един алуминиев корпус.Разбира се че са две физически устройства.Къде е тая кола ....мога да помогна около Пловдив.Тоя мотор мисля че има система за ранно предупреждение за ниско налягане на маслото,но до колкото си спомням то е само за информация,в смисъл пищи таблото със зумер и пресвятква лампата за маслото,мисля че не гаси мотора заради това датчиците са два горе на главата ......Относно датчика за масло ,изключи го като вариант да не запали от него.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            Комутатор е сложен върху блока за управление, в Русенско живея. Поради рязкото изгасване се надявах да е някой датчик по двигателя. Уж чистих където видях замасяване. Ще почистят пак връзките ще сложа кабелни обувки дано даде искра, че скоро жената ще ме подпали. Правих байпас на комутатор май по съвет също нямаше полза. Малко съм настинал та шавам на почивки два дена. На втората снимка датчика вдясно от алтернатора, като гледам е за температурата на водата, понеже изолацията се е начупила да го сменя ли? Поздрави.

            Коментар


            • #7
              На втората снимка е по скоро масата на мотора.Датчиците са в гумени камбанки ,ако не са махани.Остави ги тия датчици.Ти сигурен ли си че няма искра .......откачи кабела от делкото ,сложи една отвертка и я доближи до корпус на 2-3 мм и виж хвърля ли искра,ако няма.....връщаш назад....кабел до бобина,бобина ,комутатор,датчик хол......не байпасирай нищо,там нямаш работа,с тея опити има голяма вероятност да си опукал комутатора.

              На входа на комутатора сложи един светодиод през 1 килоом резистор,при въртене ако диода премигва,датчика на хол работи .Това че си въртял делкото не е добре,дано да си го маркирал.На входа на нобината можеш да сложиш лампа от мигач и да видиш комутатора на вторичната дава ли товар и напрежение.Ако и тази проверка мине,ти остава бобината и кабел към делкото.Това всичко се проверява за 10 минути.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • kalin09
                kalin09 коментира
                Редактиране на коментар
                "На втората снимка е по скоро масата на мотора." Хаха ,за@би ,по-добре не му помагай...

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                При мен се отваря галерия от доста снимки...през
                телефона,акоо гледаш през браузер...на втората е датчика за детонации...при мен е оная с разплетените кабели и масата се вижда долу на кутията вероятно

            • #8
              подобен проблем . няма искра . сменях палец, капачка, бобина с комутатор - две от морга и една от магазина искра не се появи . тествах бобините вкл. и моята на друга кола тя запали и с четирите. проверявах кабели от делко до ебу бяха зле прекарах ги наново. реших проблема, който бе липса на маса към купето. теста бе откритие от поредни замервания с пробна лампа и мултицет. начин за тестване на маса с пробна лампа нормално е единия край на лампата на + на акомулатора а другия на маса/двигател, кутия или корпус на купето/ в този случй пробната лампа дори и да светне нямате гаранция за сигурна маса. пробвайте следното :1. подаден контакт 2, единия край на лампата на минуса на акомулатора а другия на маса/ на купето ако търсите искра бобината и ебу вземат маса от купето/ ако имате дори и леко мъждукане на пробната лампа имате проблем с масата . прекараите кабел за маса директно от акомулатора към купето и ако не се променят нещата продължавайте търсенето на проблема

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X