Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Engine oil pressure too low

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Engine oil pressure too low

    Здравейте, изписва ми това на дисплея и колата гасне.
    Превеждам си го като ниско налягане на маслото на двигателя, НО колата работи нормално.
    Тази грешка я дава само когато рязко натисна газта при изпреварване и вдигне оборотите.
    Ако плавно натискам газта и плавно вдига оборотите няма проблем.
    Ако няма налягане на маслото не би ли било нормално да го прави само на ниски обороти?
    Колата е Пежо 307 хди 109 коня, 1,6 кубика.
    Всяка идея и мнение ще са ми полезни.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    Започни с датчика за налягане на маслото, и мерене с манометър на реалното налягане.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Филтъра и маслото скоро ли са сменяни? Ако е някакъв голям ментак или пък се е появил някой примес в маслото, може да го е позапушил.
      Маслото нормално ли изглежда, да не е на боза?

      Коментар


      • #4
        Маслото е на 5000 км 5*40.
        Възможно ли е този надпис да се отнася не за маслото а за налягането на нафтата в рейла?
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Не е по темата, ама при положение, че маслото за тоя мотор е 5х30,защо му слагаш 5х40?

        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Не,маслото е....ниско налягане в рейла си го пише,и повярвай ми,не искаш да бъде в рейла!

      • #5
        В рейла с "нафта" няма масло. А съобщението е за масло...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
          ...
          Възможно ли е този надпис да се отнася не за маслото а за налягането на нафтата в рейла?
          Няма начин съобщение "Engine oil ..." да се отнася за горивото (Fuel)

          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
            Започни с датчика за налягане на маслото, и мерене с манометър на реалното налягане.
            Около 99 % от случаите е датчик за налягане на маслото. Просто си имат някакъв живот - около 10-на години, прегаря им и се напуква пластмасовият цокъл, пробива се там мембрана ли, каквото имат вътре и... са за смяна.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #8
              Ако реално ти е недостатъчно налягането на маслото при посочените условия, има голям шанс да износиш турбината прекалено бързо.

              Коментар


              • #9
                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

                Около 99 % от случаите е датчик за налягане на маслото. Просто си имат някакъв живот - около 10-на години, прегаря им и се напуква пластмасовият цокъл, пробива се там мембрана ли, каквото имат вътре и... са за смяна.
                Проверката е за да спиш спокойно. Иначе най-вероятно е датчика, но така и така ще го развият, да мернат и налягането.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #10
                  Но защо излиза предупреждението само на високи обороти при рязко подаване на газ, на ниски няма проблем.
                  Мисля си това предупреждение да не е следствие на друг проблем. Компа може ли да гаси колата от сигнал за налягането на маслото или колата гасне от друго и след това изписва за налягането.
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мисля, че на мозък от тия години, все още не му е разрешено да взема такива решения.
                    Най-много, да пищи и да вкара колата в авриен режим.

                  • Иван Жоров
                    Иван Жоров коментира
                    Редактиране на коментар
                    Конкретния модел писка за много неща. Приятел има такова и веднъж като се качвахме към х. Алеко спира 2 пъти заради висока температура, по спомен освен, че писка на умряло му ограничаваше и оборотите.

                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    Понеже имам земане даване със същия мотор,може да вкара мотора в авариен режим и да не може да вдигне повече от 30 км.

                    Това ми се е случвало от мисс файър ,една дюза и гръмна пиезото пежо.....,високо налягане на турбото...по някакъв начин бе влезнало вода във клапана който отклонява газовете от топлата част на турбото директно към изпускателната система.....При влизането във тоя режим и слорост 80 км си е направо гасене на мотора,той на практика работи на празен ход......

                • #11
                  Не си писал за нивото дали си проверил?
                  Ако има щека виж го.Ако няма долей половин литър и виж дали ще свети пак.
                  Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                  Коментар


                  • kra_kra
                    kra_kra коментира
                    Редактиране на коментар
                    Маслото си е на мах, тия двигатели него пипат.

                  • Даниел Чобанов
                    Даниел Чобанов коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е винаги има първи път

                • #12
                  Това да няма някоя тьпа цедка в картера на маслената магистрала?
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #13
                    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                    колата гасне от друго и след това изписва за налягането.
                    Има логика. При мръсна газ и запушен горивен филтър например, пада налягането в рейката и моторът гасне, но компът се шашка и пише глупости, а не хваща първопричината.

                    Коментар


                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      На тая горивна система,няма начин да не хване ниско ниво в рейла,само като извадя щуцера на горивния филтър,без да работи мотора,и го пъхна обратно и запаля,след минута записва ниско ниво рейл...и ако се повтори...там някакво време,ограничава оборотите...

                  • #14
                    Свалете картера и виж дали няма мизерия по цедката на засмукването, че ще отиде към двигател най накрая..
                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • #15
                      Аз бих закачил един ОБД четец и за 2-3 минутки бих погледнал параметрите - показания на сензора за налягане на двигателно масло Волтаж и Налягане при различни обороти на загрял двигател, след това.

                      Бих взел оригинален датчик за налягане на маслото, смени го за 5-10минутки и си живей живота, всички хвърляния на боб само ще те стресират.

                      Аз лично на моя дизелов джип ги сменявах на всяка 1-2 години, според мен добавките за почистване на двигателя им разказваха играта. Имам сменени точно три сензора запоследните 4-5 години.

                      И да, всичко става рязко и изведнъж, няма предупредителни симптоми, поне при мен бе така.

                      П.П. Да от добавки за промиване на двигателното масло смятам, че имах проблеми. Само Лики Моли и Бардал слагах, никакви други експеприменти не съм правил.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20220131-173216.png
Прегледи:394
Размер:96.6 КБ
ID:6813983
                      Последно редактирано от BatGeorgeone; 02-02-22, 22:38.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        2 датчика са ми отказвали,на Нисан Патрул 3.3 дизел и на Мерцедес S320 редовия шестак,и двата над 20 годишни сензора та мигам и аз как така отказва сензор всяка година

                      • Паджеровод
                        Паджеровод коментира
                        Редактиране на коментар
                        А какъв е този двигател с нормално налягане на маслото 20 бара?😯

                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Паджеровод, правилно забелязваш, аз го бях казал наскоро, диагностиката на поляка е страхотна но на места бърка Кило паскали с Хекто Паскали, на места бърка направо единиците и вместо Паскали ползва примерно километри и т.н.

                        Реално налягането е в хПа, което в барове се сещаш, че е 2-5 бара при мен на Вранглер 2007 2.8ЦРД

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X