Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Духане през щеката за маслото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Духане през щеката за маслото

    Здравейте.Миналата зима правих полу-основен ремонт на двигател 1.3 Мултиджет ,но лятото се наложи да я дам на няколко човека да я карат около 1 месец.Върнаха я със шум при ускорение приличащ на опиращ ауспух в пода от вибрациите.Но не е .Звука е от двигателя.При студен двигател всичко е наред,но като загрее се появява въпросния звук и започва да духа и пуши през щеката за маслото.Това на какво признак е ? На заминали сегменти ли?При студен двигател не духа през щеката. Сега ще го отварям пак,но исках да чуя и вашето мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .

  • #2
    Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
    Здравейте.Миналата зима правих полу-основен ремонт на двигател 1.3 Мултиджет ,но лятото се наложи да я дам на няколко човека да я карат около 1 месец.Върнаха я със шум при ускорение приличащ на опиращ ауспух в пода от вибрациите.Но не е .Звука е от двигателя.При студен двигател всичко е наред,но като загрее се появява въпросния звук и започва да духа и пуши през щеката за маслото.Това на какво признак е ? На заминали сегменти ли?При студен двигател не духа през щеката. Сега ще го отварям пак,но исках да чуя и вашето мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .
    Най вероятно Кръпката от полуосновния ремонт се е компрометирала и сега двигателя е готов за нов полу основен ремонт.
    Или за нормален основен за да не те тормози повече при условие че, не го даваш да го експлоатират като "чужда булка" 🙂
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #3
      Значи нисан 2,2 ДТЦИ и фиат мултиджет моето лично мнение че тези двигатели са не за отваряне а за специалистите по ремонт на двигатели на фирма Надин, всяко време прекарано с тях е загубено!!

      Иначе по темата, да няма пукнато бутало, или при много малък луфт между сегментите в каналите на буталото, при топлинно разширение сегмента заяжда в буталото!! когато изстине го отпуша и сегмента заработва пак..

      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
        .Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .
        Не ВИ трябва "компресомер " ,а механик с опит и да се направи диагностика. Проверката на цилиндрово-буталната група под определено налягане (през редуциран разходомер ) ще даде много по пълна картина.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение
          Здравейте.Миналата зима правих полу-основен ремонт на двигател 1.3 Мултиджет ,но лятото се наложи да я дам на няколко човека да я карат около 1 месец.Върнаха я със шум при ускорение приличащ на опиращ ауспух в пода от вибрациите.Но не е .Звука е от двигателя.При студен двигател всичко е наред,но като загрее се появява въпросния звук и започва да духа и пуши през щеката за маслото.Това на какво признак е ? На заминали сегменти ли?При студен двигател не духа през щеката. Сега ще го отварям пак,но исках да чуя и вашето мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .
          Това е признак , че двигателя е за основен ремонт. Въпросният шум при ускорение най-вероятно е от биелен лагер.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            това е дизел, шум при ускорение, тоест при голяма порция впръснато гориво, може да идва и от преебани дюзи и разпръсквачи, и още от 1000 неща, включително и от биела.

        • #6
          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
          Значи нисан 2,2 ДТЦИ и фиат мултиджет моето лично мнение че тези двигатели са не за отваряне а за специалистите по ремонт на двигатели на фирма Надин, всяко време прекарано с тях е загубено!!

          Иначе по темата, да няма пукнато бутало, или при много малък луфт между сегментите в каналите на буталото, при топлинно разширение сегмента заяжда в буталото!! когато изстине го отпуша и сегмента заработва пак..
          Защо мислиш,че не са за отваряне колега? Блока е чугунен ,т.е. подлежи на ремонт.Това е рядко срещано явление в колите след 2000-та година.Масово са алуминиеви/никасилови.Купих я с блокирал двигател (прегряла със задрали бутала) от фирма.В сервиза механиците им казали ,че не може да се оправи и да я бракуват за старо желязо.Купих я. Миналата зима я пръснах на съставни части.Набиха нови ризи ,шлайфаха блока (180лв),нови бутала и заспа.Не смених биелни и основни лагери,за това казвам,че е полу-основен ремонта.След ремонта двигателчето пееше! Буквално монета да сложиш върху капака му права няма да падне.Толкова балансиран двигател не бях виждал.ГОри 4-5л нафта на 100 и има доста добра тяга до 120км/ч.От ремонта до сега за 1 година направи 12 000км,като част от тях са с душманско юркане .Наистина е малко особен за ремонт двигател.Доста неща видях в него,които никъде другаде ги няма .Все пак италианска инженерна мисъл...Ако го карам аз съм сигурен,че 100 000км нямаше да мръдне ,но я раздавам насам -натам и сега аз плащам.Преди няколко дни свалих ГНП за смяна на О-пръстени,защото беше протекла и палеше трудно.Интересно,че след този ремонт въпросния звук изчезна и духането през щеката спря!Нищо общо нямат с помпата,но за сега отварянето на двигателя се отлага.КОмпресия на цилинрите ми е 23-25 BAR на топъл двигател.Декември 2021 година запали студена на -12гр от 1 път,все едно е +15гр
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от stypkata; 25-01-22, 02:51.

          Коментар


          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            Като сметнеш цялата галимация по ремонта, и колко струва един читав двигател от моргата!! и някак си сметката не излиза в полза на ремонта. в определени случай да! има смисъл да се ремонтира, но за капитален ремонт безсмислено набиване на пари, с части дето уж ги продават за добри, после се оказват че не са толкова читави..

          • mikivt
            mikivt коментира
            Редактиране на коментар
            Трябвало е да смениш лагерите, особено биелните, не знам защо си го спестил.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Не на последно място - това че нещо е с чугунен блок НЕ значи че подлежи на ремонт. Или по-точно НЕ значи че подлежи на сполучлив такъв. Ризи се набиват лесно, ама я се поинтересувай колко са успешните ремонти на YD и ZD нисански мотори по тоя начин?

        • #7
          А тънката велосипедна верига как е?
          "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
          Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

          Коментар


          • #8
            В крайна сметка не издържах и го отворих.КОмпресията е:
            1 цил.- 20 bar
            2 цил- 22 bar
            3 цил - 23.5 bar
            4 цил - 25 bar

            Искам да сменя сегментите на 1-ви и втори цилиндри,но като свалих главата видях тези надлъжни черти в 1-ви цилиндър.Според вас могат ли да са причина за ниската компресия в сравнение с другите цилиндри? Утре ще го занеса при шлайфист да видим какво ще каже:
            Прикачени файлове

            Коментар


            • Traqn Savov
              Traqn Savov коментира
              Редактиране на коментар
              20 - 25 не е ли много малко за дизел. но всъщност с тези съвременните дизели не се знае, ама старите дизели под 28 зимата трябва да го дърпаш с трактора да го запалиш!

            • NovemberCharlie
              NovemberCharlie коментира
              Редактиране на коментар
              Да нямаш счупен сегмент? Аз съм имал подобни деруги на цилиндър точно от счупен маслен сегмент.

          • #9
            Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнение
            А тънката велосипедна верига как е?
            веригата съм я купил и ще се сменя.Тя е най-малкия проблем.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X