Здравейте.Миналата зима правих полу-основен ремонт на двигател 1.3 Мултиджет ,но лятото се наложи да я дам на няколко човека да я карат около 1 месец.Върнаха я със шум при ускорение приличащ на опиращ ауспух в пода от вибрациите.Но не е .Звука е от двигателя.При студен двигател всичко е наред,но като загрее се появява въпросния звук и започва да духа и пуши през щеката за маслото.Това на какво признак е ? На заминали сегменти ли?При студен двигател не духа през щеката. Сега ще го отварям пак,но исках да чуя и вашето мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Духане през щеката за маслото
Свий
X
-
Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнениеЗдравейте.Миналата зима правих полу-основен ремонт на двигател 1.3 Мултиджет ,но лятото се наложи да я дам на няколко човека да я карат около 1 месец.Върнаха я със шум при ускорение приличащ на опиращ ауспух в пода от вибрациите.Но не е .Звука е от двигателя.При студен двигател всичко е наред,но като загрее се появява въпросния звук и започва да духа и пуши през щеката за маслото.Това на какво признак е ? На заминали сегменти ли?При студен двигател не духа през щеката. Сега ще го отварям пак,но исках да чуя и вашето мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .
Или за нормален основен за да не те тормози повече при условие че, не го даваш да го експлоатират като "чужда булка" 🙂Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
Място и хора към които да принадлежи ...
-
Значи нисан 2,2 ДТЦИ и фиат мултиджет моето лично мнение че тези двигатели са не за отваряне а за специалистите по ремонт на двигатели на фирма Надин, всяко време прекарано с тях е загубено!!
Иначе по темата, да няма пукнато бутало, или при много малък луфт между сегментите в каналите на буталото, при топлинно разширение сегмента заяжда в буталото!! когато изстине го отпуша и сегмента заработва пак..
Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......
Коментар
-
Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .
Коментар
-
Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнениеЗдравейте.Миналата зима правих полу-основен ремонт на двигател 1.3 Мултиджет ,но лятото се наложи да я дам на няколко човека да я карат около 1 месец.Върнаха я със шум при ускорение приличащ на опиращ ауспух в пода от вибрациите.Но не е .Звука е от двигателя.При студен двигател всичко е наред,но като загрее се появява въпросния звук и започва да духа и пуши през щеката за маслото.Това на какво признак е ? На заминали сегменти ли?При студен двигател не духа през щеката. Сега ще го отварям пак,но исках да чуя и вашето мнение.Утре ще ми пристигне компресомера и ще я замеря .В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнениеЗначи нисан 2,2 ДТЦИ и фиат мултиджет моето лично мнение че тези двигатели са не за отваряне а за специалистите по ремонт на двигатели на фирма Надин, всяко време прекарано с тях е загубено!!
Иначе по темата, да няма пукнато бутало, или при много малък луфт между сегментите в каналите на буталото, при топлинно разширение сегмента заяжда в буталото!! когато изстине го отпуша и сегмента заработва пак..Последно редактирано от stypkata; 25-01-22, 02:51.
Коментар
-
Като сметнеш цялата галимация по ремонта, и колко струва един читав двигател от моргата!! и някак си сметката не излиза в полза на ремонта. в определени случай да! има смисъл да се ремонтира, но за капитален ремонт безсмислено набиване на пари, с части дето уж ги продават за добри, после се оказват че не са толкова читави..
-
Не на последно място - това че нещо е с чугунен блок НЕ значи че подлежи на ремонт. Или по-точно НЕ значи че подлежи на сполучлив такъв. Ризи се набиват лесно, ама я се поинтересувай колко са успешните ремонти на YD и ZD нисански мотори по тоя начин?
-
-
В крайна сметка не издържах и го отворих.КОмпресията е:
1 цил.- 20 bar
2 цил- 22 bar
3 цил - 23.5 bar
4 цил - 25 bar
Искам да сменя сегментите на 1-ви и втори цилиндри,но като свалих главата видях тези надлъжни черти в 1-ви цилиндър.Според вас могат ли да са причина за ниската компресия в сравнение с другите цилиндри? Утре ще го занеса при шлайфист да видим какво ще каже:
Коментар
-
Първоначално публикуван от Dilyan Zagorchev Преглед на мнениеА тънката велосипедна верига как е?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар