Здравейте! Искам да ви попитам дали при проблем в главата е възможна появата на необичайно много картерни газове, или това се дължи предимно на заминали сегменти? Имам съмнения за главата, защото от доста време се чуваше почукване като от повдигач докато леко загрее мотора, а от преди няколко седмици се появи и по-осезаемо чукане, което продължаваше до пълно заграяване на мотора, а понякога оставаше и след това. Разхода на масло се вдигна и отваряйки капачката на маслото и вдигайки щеката, излизат доста картерни газове Преди година мерих компресията и на всички цилиндри беше 9.5 само на един 8. Миналата седмица мерих отново и този цилиндър с по-малката компресия показа 6 атмосфери Преди няколко седмици смених и маслото надявайки се, че нещо със звука ще се промени, но уви... тогава смених и въздушния филтър и за първи път забелязах, че по него има омазнено петно в средата, и в кутията му мирише на изгоряло масло.
Та... питането ми е дали мога да мина метър само с ремонт на главата, или ме чака основен ремонт? Малко, като мятане на боб е, но поне искам да знам дали при проблем в главата могат да се появят картерни газове на богато.
Благодаря за вниманието!
Та... питането ми е дали мога да мина метър само с ремонт на главата, или ме чака основен ремонт? Малко, като мятане на боб е, но поне искам да знам дали при проблем в главата могат да се появят картерни газове на богато.
Благодаря за вниманието!
Коментар