Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за корекции на дюзи Бош

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Няколко пъти се казва за прозрачни маркучи, а не видях да е правено.
    Има голяма вероятност да е от въздух.
    Щом след изчакване на подкачващата помпа пали лесно-може и да е въздух, който след малко повечко помпене изчезва.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
      Налягането при изгасена кола е без значение.
      От значение е налягане/дебит на подкачващата помпа.
      Всички работни налягания трябва да се достигнат при въртене на стартер за около 1-2 оборота на КВ.
      Дюзи се правят със специализиранни инструменти и после на стенд за дюзи се свалят характеристиките на сглобените дюзи. За целта стенда "издава" лист с характеристиките на дюзите и генерира нов код за всяка дюза.
      След тази процедура и резултата от нея ни ориентира към последващи действия...
      Благодаря, значи не там е проблема. Точно така налягането го качва веднага до около 300-320 бара колкото е искато от ЕКУто при ниски обороти. Просто когато е топла пали чисто от 1-2 оборота, веднага щом вдигне налягане а когато пали трудно и пушеци, пак по същия начин, след 1-2 оборота налягането вече е равно на исканото, но почва да тресе и киха още няколко скунди докато запали.
      Дюзите знам как се правят, точно така трябва да са рециклирани, но до колко е било успешно и какво всъщност е правено не е сигурно. Оставам с впечатлението, че доста голям процент от рециклажите на дюзи са неуспешни. Отделно с корекции до 2mg/i, което според тях било нормата за здрава дюза всички двигатели който съм гледал си работят бая неравномерно. Преди време в някакъв менюал на Фиат за Мултиджета бях чел че допустимите заводски корекции са до 0,8mg/i.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Няколко пъти се казва за прозрачни маркучи, а не видях да е правено.
        Има голяма вероятност да е от въздух.
        Щом след изчакване на подкачващата помпа пали лесно-може и да е въздух, който след малко повечко помпене изчезва.
        Благодаря колега, не е правено да, на първото място, където рециклираха дюзите и след това им карах цялата кола, казаха че трябвало да си я чакам всеки път на контакт преди да паля и че било нормално ако е била на контакт 15 минути, след това да не иска да запали. И да си върна просто ключа и да дам комтакт отново. 😀😀😀 А на другото място като я оставях и обясних на човека, че всеки път дори и в жегата, първо давам контакт и си слагам колана или изчаквам просто преди да въртя, защото иначе се мъчи, се съгласи, че не е нормално, но след това звъннаха казаха че оборотите на стартера са ниски и за това не пали но веднага си правела налягането.
        Не ми обясниха според тях с какво примерно 5те секунди на контакт помагат за лесното палене, ако оборотите да проблема. И защо като запали и поработи 10 минути, след това пали веднага дори преди лампите на таблото да са изгаснали, без тресене и пушеци....
        Може би ще видя някой да я погледне да видя какво ще каже.

        Коментар


        • emicha1
          emicha1 коментира
          Редактиране на коментар
          Е каква е логиката, при студен мотор, да държиш колата 15 минути на контакт, или какво се опитваш да направиш с това?
          Подгряващите свещи, проверявал ли си ги? Имай на предвид, че при коман рейл системата, подгряващите свещи продължават да работят, още няколко минути след палене на колата. Иначе въздух, или некоректен клапан за налягането са най-близки до проблема.
          Приятел, вече 1 година се мъчи с подобен двигател на Фиат и е в задънена улица, а какво ли не смени и не пробва.

      • #19
        Как ли ще излезе някой тъп датчик, който лъже компа и той гаси свещите по никое време, но ти вече ще си разбъзикал цялата горивна система...

        Коментар


        • #20
          Ако при все тая работа, някой, по веригата, не се е сетил да види подгревните свещи и дали релето работи както трябва, е направо смешно
          Подкачващата помпа трябва да вдигне около 0.5бара, поне по датата, проверете и това... Щом пали след продължително седене на контакт или помпата в резервоара вече няма сила и дебит.. Всеки път ли пали трудно или на горещо се оправя?
          п.п Като заработи да се чува някой клапан или нещо свързано с тях? Че гледам доста големи стойности на луфтовете им дават ? Да не се окаже че някой че натегнат ?
          Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 24-02-21, 20:20.
          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
          Honda Dominator 650
          088ЧЧ93979-->Борис
          0878956Ч38-->Борис

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X