Здравейте,
колата е Ситроен Ц-кросер 2.2 HDI, 156 к.с., аналог на пежо 4007 и мицубиши аутлендер 2. На 205000 км по километраж, най-вероятно реални. Преди няколко дни светна лампа за чек на ДПФ. Според диагностиката ДПФ-а е задръстен на 102 % .
В момента съм пред дилема какво да направя, като опцията за махане на ДПФ не е опция.
1. Нов ДПФ от ситроен, 2918 лв
2. Нов ДПФ от прозиволен интернет магазин. Намирам разни за 600-800 лв, например това
3. Почистване (измиване) на ДПФ с машина- из интернета има доста обяви, вкл. сервизи като дунев и емк33. цени около 300 лв
4. "Професионано" почистване при висока температура тук- https://www.russfilterreinigung.de/en/startseite-en/ . 390 евро + доставка до германия и обратно.
5. "Ремонт" на ДПФ с подмяна на пити- има разни обяви из продавалника. Не успях да открия цена
6. Втора употреба- не мисля че има смисъл.
7. Други варианти?
Вариант 1 отпада по очевидни причини ( цената на ДПФ-а е около 1/4 до 1/3 от стойността на цялта кола). Варинат 4 е доста блазнещ, точно тази опция я ползват Авто Докторите (https://www.youtube.com/user/Autodoktoren) и явно резултатите са добри. Към вариант 3 съм скептично настроен, но ако някой е ползвал моля да сподели. За вариант 5 не намирам никакво инфо. Вариант 2 е интересен, но не знам до колко качествен би бил този ДПФ на цена 5 пъти по-ниска от оригиналния.
Ще се радвам на всякакви мнения и коментари, особено от хора които са ползвали опции 2,3 или 5
Благодаря предварително
колата е Ситроен Ц-кросер 2.2 HDI, 156 к.с., аналог на пежо 4007 и мицубиши аутлендер 2. На 205000 км по километраж, най-вероятно реални. Преди няколко дни светна лампа за чек на ДПФ. Според диагностиката ДПФ-а е задръстен на 102 % .
В момента съм пред дилема какво да направя, като опцията за махане на ДПФ не е опция.
1. Нов ДПФ от ситроен, 2918 лв
2. Нов ДПФ от прозиволен интернет магазин. Намирам разни за 600-800 лв, например това
3. Почистване (измиване) на ДПФ с машина- из интернета има доста обяви, вкл. сервизи като дунев и емк33. цени около 300 лв
4. "Професионано" почистване при висока температура тук- https://www.russfilterreinigung.de/en/startseite-en/ . 390 евро + доставка до германия и обратно.
5. "Ремонт" на ДПФ с подмяна на пити- има разни обяви из продавалника. Не успях да открия цена
6. Втора употреба- не мисля че има смисъл.
7. Други варианти?
Вариант 1 отпада по очевидни причини ( цената на ДПФ-а е около 1/4 до 1/3 от стойността на цялта кола). Варинат 4 е доста блазнещ, точно тази опция я ползват Авто Докторите (https://www.youtube.com/user/Autodoktoren) и явно резултатите са добри. Към вариант 3 съм скептично настроен, но ако някой е ползвал моля да сподели. За вариант 5 не намирам никакво инфо. Вариант 2 е интересен, но не знам до колко качествен би бил този ДПФ на цена 5 пъти по-ниска от оригиналния.
Ще се радвам на всякакви мнения и коментари, особено от хора които са ползвали опции 2,3 или 5
Благодаря предварително
Коментар