Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Факелна свещ при Фиат Дукато 2,8 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Обикновеното факелно запалване не е филм, за разлика от мократа печка. Нужна е един брой захранваща верига - за нагряването. Може с един бутон в купето. Впръскването на гориво се захранва от веригата за въртене на стартера и толкова. Но нужно ли е, ако -20 е веднъж на 10 години?

    Коментар


    • #17
      Така де, а на кемпера една мокра печка няма да му е излишна.

      ... а относно въртенето, в кемперите барем ток бол.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #18
        Факелното подгряване си е стандарно вградено в двигателя и ако добавя един бутон и реле, филма не е голям. А за мокра печка.... няма нито време нито желание да се захващам. В кемпера си има парно на газ. Наиграх се преди време. ( в темата за лодките има дълго описание как си направих в двора 11 м яхта ). Та на темата за кемпера... Ток има, ама е на друг акомулатор. Караванната част и двигателя са си разделени и реално си разполагам със стандартен 88amh акомулатор за да запаля тоя дизеп при минусово температури. Все си мисля че е разумно да я подкарам тая свещ.

        Коментар


        • #19
          Добре де, я да пробвам така:

          Предполагам, че си сложил 2.8 Sofim, който щом има централна свещ, би трябвало да е DI модификацията.
          Я пробвай да си намериш нови свещ и реле за него.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Има има.
            Цената е кафти, ма има

        • #20
          Не те разбрах с това софт ? Стандартно 2,8 ТДИ 2000 г, Мехаична дюза и помпа. Един кабел на клапана и пали. Някой му викат пълен дизел... въпреки че не е точно пълен.

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от outdoor Преглед на мнение
            Не те разбрах с това софт ? Стандартно 2,8 ТДИ 2000 г, Мехаична дюза и помпа. Един кабел на клапана и пали. Някой му викат пълен дизел... въпреки че не е точно пълен.

            Двигателят е Sofim DI, а не предкамерен.

            Потърси свещ и реле за него, а после може да ги сравним с мократа печка.

            ​​​​​​
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #22
              От скромния ми опит (няколко години) с този Софим 122к.с., стигнах до извода, че преспокойно може да се живее и без този факел. Гледай само обогатителят на гъза на помпата (има един електромагнит) да е читав.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #23
                Като цяло не съм се притеснил че ще остана на пътя.... просто си търся какво да правя тия дни. само ядене и спане не става. Затова ръчкам нещо тук-там. Утре мисля да сваля факела и въобще да видя дали работи. Ако си е читав, ще приспособя едно реле и копче в купето. Ако не..... на резбата слагам една тапа, и някой ден като стане -20, отвивам тапата, бренера в колектора и готово.

                Коментар


                • #24
                  За край на темата да споделя резултата.

                  Както бе планувано, факела си го свързах към релето на подгрвените свещи, а клапана на нафтатат към стартера. Днес нарочно в 8,00 сутринта сезнах да пробвам. - 8 градуса и запали от 1/4 оборот.

                  Какво повече му трябва на човек

                  Коментар


                  • #25
                    Хм, моят 2.8 няма изобщо подгревни свещи.Има само електрофакел. но си пали и така. Какъв точно е двигателят ти? Код?
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • bocho64
                      bocho64 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Двигателя не е оригиналния ,даден е затова има реле за свещи.

                  • #26
                    То и моят е сложен на мястото на 2,5. На факела липсва клапана.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #27
                      Оригинално си беше 1,9 тди със стандартните подгревни свещи. Сега сложих 2,8 , които е с факел. Голямото чуденен беше как да му измисля управление, което поне малко да се доближава до заводското. Оказа се че моето реле за подгрев на свешите, има 15 сек работа. Затова на него си вързах факела и сега си давам контакт, лампата светва.... на 8-10 секунда изгасва и аз въртя. Реално имам още 5 сек остатъчно подгряване преди да затвори релето. Клапана за гориво си го управлявам от стартера. Така клапана ми дава гориво успоредно с развъртането. Не е заводско, но работи. И то без допълнителни копчета, релета и тн... Мисля че това е оптималния вариант за ази ситуация.
                      Относно двигателя... трябва да видя кода за да не те излъжа.

                      Коментар


                      • #28
                        На българските мотокари с двигатели Вамо Перкинз Д 3900 и Д 2500 без факелната свещ при температури около нулата палиш само с етър спрей . На Даф 1900 факелната свещ е на копче и е препоръчително да се държи около 30 секунди . Пали на четвърт и без нея но пуши доста няколко минути докато позагрее .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #29
                          Първоначално публикуван от outdoor Преглед на мнение
                          Оригинално си беше 1,9 тди със стандартните подгревни свещи. Сега сложих 2,8 , които е с факел. Голямото чуденен беше как да му измисля управление, което поне малко да се доближава до заводското. Оказа се че моето реле за подгрев на свешите, има 15 сек работа. Затова на него си вързах факела и сега си давам контакт, лампата светва.... на 8-10 секунда изгасва и аз въртя. Реално имам още 5 сек остатъчно подгряване преди да затвори релето. Клапана за гориво си го управлявам от стартера. Така клапана ми дава гориво успоредно с развъртането. Не е заводско, но работи. И то без допълнителни копчета, релета и тн... Мисля че това е оптималния вариант за ази ситуация.
                          Относно двигателя... трябва да видя кода за да не те излъжа.
                          Моят теракан е с факел заводско и го управлява ето това реленце : http://bazis-m.eu/70a-std-368604x000.html
                          Не знам точно какъв му е интервала и дали продължава да грее като свещите и след запалването, но индикацията не се задържа дълго време на таблото и когато е добра нафтата пали сякаш е топло.
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар


                          • #30
                            Сутринта при -14 запали след около 3 оборота на двигателя. Ядва се.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X