Здравейте, става въпрос за вал от Вито 2.3д и 2.3тд. Като размери знам ,че са еднакви, но по сериен номер различни. Единственото, което забелязвам е липсата на следи от закаляване на шийките при атмосферния. Дали материалът е различен - чугун против стомана или обработката? Някой запознат?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какви са отличията между турбо и атмосферни колянови валове
Свий
X
-
Разликата е в буталата, но с ясното съзнание за това и на собствена отговорност - става.
Ако ще турбинираш атмосферен OM601, имам помпа, колектори и турбина с чисто нов английски картридж от Колос на под 500km.
Ако имаш интерес - 0898 82 ОI 82, ама след 11:00.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеПървият е отлят , а вторият е изкован , разликата е голяма.
Коментар
-
При 2.3, 2.9 и 3.5 хода е по-голям, освен диаметъра, от този при 2.0, 2.5 и 3.0.
Не знам хода на OM604 колко е, а и сега не ми се рови, но е по-вероятно да е като при 2.0, а и мисля, че май и при OM604 бяха две кубатури, но дали разликата е в хода или диаметъра на буталото, въобще не се сещам.
Колега, идеята ти е интересна, но няма да е лошо малко да почетеш, най-малкото за да се дадат точните порции на помпата, освен ако не си решил да го "помпаш", разбира се.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Няма начин, но и така да стане - той ще е за заигравка, а моят си е немски и обслужен, който не искам да барам.
... а преди няма и месец за мааалко изпуснах 606 177 коня, барабар със скоростите, почти за без пари, за което много ме беше яд, ама Съдбата ме компенсира.
-
Така е, но имам бъдещи творчески планове и за него, та нямаше да е излишен.
-
-
Първоначално публикуван от td120 Преглед на мнениеКаква е разликата в теглото на валовете?
После диаметърът на маслените канали е възможно да е различен.
Коментар
-
При положение , че технологията на производство е различна , и съответно и материала е различен , най-вероятно ще има и разлика в теглото и разпределението на теглото. Но ако е комплект с правилните биели и бутала , това няма да е от значение.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Единият ,който е от турбодизел тежи 18.1кг ,и два по 16,7кг, от които единият е също от тд , а другият е чистият дизел. Тежкият е щампован с D23A / предполагам дизел 2.3/ и изглежда доста груб като отливка и някак стар. Другите два са D23. Чистият дизел няма такива следи от "закаляване" и това е единствената разлика с останалите два.
Чудя се откъм износване дали и трите са еднакво устойчиви, а тези които са от ТД ,да са просто по-здрави при сериозни натоварвания.
Аз искам да ползвам двигателя за офроуд машина , но нищо сериозно като състезания или тежка ежедневна натовареност.
Коментар
-
Не стана ясно кой ОМ604 правиш, 2.0 или 2.2, въпреки че съдейки по валовете би трябвало да е 2.2 ?ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Не бърка, 604 е с по 4 клапана на цилиндър, а на 601 са два. Има изрази на челото на буталото.
А 604 е само атмосферен, той ще го турбинира. Бутала от турбо 605. Трябва да са по-здрави и да има пръскалки на масло в блока.
ПП: Пак се съмнявам как ще стане заради някои неща, ама...Последно редактирано от cecoa1; 25-11-20, 15:23.
-
Погледнах буталата за 4 клапановите - верно били изрязани за клапаните, които даже са и по ъгъл !
Също така видях, че при турбиниране на 604 слагат бутала от 605/6 турбо, което всъщност и аз имах предвид в написаното, та колегата да помисли по въпроса.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар