Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Върви ли ЕС към забрана на автомобилите с бензинови и дизелови двигатели ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от stako Преглед на мнение
    Първо да направят електро мотоциклети, това е най-лесно на теория, а не ги виждаме масово.
    Малък им е обхвата засега, 50-100км,a и няма кой да ги рекламира като Мъск

    Коментар


    • s_s1
      s_s1 коментира
      Редактиране на коментар
      Не е малък, за град са перфектни, но за извън града нямаме зарядни. С мотоциклета, който продадох средно изминавах 230-280 км преди да ми се наложи да заредя гориво, сега с този, малкия, който си го нося с кемпера изминавам 180 км. при леко каране, а сина ми с газ до дупка не изкарва и 130-140 км. Но бензиностанции има навсякъде за разликата от зареждачки.

  • #32
    Почва да има

    Коментар


    • #33
      Като чета много от мненията на колеги, се учудвам, защото все едно чета мислите си. Може би отдавна съм се досещал, но сега ясно кристализира идеята, че англо-саксите налагат имперския си модел навсякъде по света чрез Пландемията. Този модел е всъщност някакъв вид подобрено крепостно селячество и феодализъм, в което на крепостния му е внушена идеята за свобода, но всъщност свободата се таксува и истински свободни са истински богатите. Всички останали са просто неосъзнати пейзани. Ценно беше да чуя мнения от различни точки на света- Белгия, Калифорния, Нова Зеландия. Всичко това разбирано е опаковано в целофан, наречен "грижа за майката Земя". Отделно хай-тек лобито ще яхне ел. лобито, а най-отдолу ще е петролната мафия. Мисля, че не далеч времето, когато джамбазите вместо да ходят в кварталния сервиз са превъртане на километража, ще ходят при кварталния хакера за настройка на регистратора за таксуване на километър. В Даркнет ще има обяви продавам нов внос с манипулиран регистратор и видеокамери за вътрешността на купето. Последното в случаи, ако сте фен на кърския офроуд Някак си мрачно бъдеще, но се придвижваме адски бързо към него...

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Какви англо-сакси, като само в континентална Европа на практика ще се прилага забраната за ДВГ? В Англия само приказват, най-вероятно нищо няма да направят.
        В целия останал англо-саксонски свят - САЩ, Австралия, Нова Зеландия и условно - ЮАР, забрана не се предвижда

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Да, няма забрана, но както виждам са напреднали в таксацията...като нямаш кеш си жив селянин с колело...за жалост.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        2035та,в Калифорния без ДВГ,днес тук,утре и останалите меки китки

    • #34
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      Като чета много от мненията на колеги, се учудвам, защото все едно чета мислите си. Може би отдавна съм се досещал, но сега ясно кристализира идеята, че англо-саксите налагат имперския си модел навсякъде по света чрез Пландемията. Този модел е всъщност някакъв вид подобрено крепостно селячество и феодализъм, в което на крепостния му е внушена идеята за свобода, но всъщност свободата се таксува и истински свободни са истински богатите. Всички останали са просто неосъзнати пейзани. Ценно беше да чуя мнения от различни точки на света- Белгия, Калифорния, Нова Зеландия. Всичко това разбирано е опаковано в целофан, наречен "грижа за майката Земя". Отделно хай-тек лобито ще яхне ел. лобито, а най-отдолу ще е петролната мафия. Мисля, че не далеч времето, когато джамбазите вместо да ходят в кварталния сервиз са превъртане на километража, ще ходят при кварталния хакера за настройка на регистратора за таксуване на километър. В Даркнет ще има обяви продавам нов внос с манипулиран регистратор и видеокамери за вътрешността на купето. Последното в случаи, ако сте фен на кърския офроуд Някак си мрачно бъдеще, но се придвижваме адски бързо към него...
      Мисля, че си доста далеч от идеята за бъдещето, а и настоящето на автомобилният свят.
      В големите градове, отдавна няма смисъл да притежаваш автомобил. Например в Брюксел има 3 или 4 различни компании като Спарк.
      Цъкаш си на апликейшъна, коли около теб няколко, отключва се, отиваш до другия квартал и я зарязваш. Цената е под тази на такситата.

      А едно приятелче в АбуДаби отдавна качи клипче как се вози на такси без шофьор.

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Да, де, ама това не е ли точно концепцията за илюзията на крепостния за свобода? Замисли се само какво си написал - перфектната формула... Ако бях феодал, бих те взел за съветник...

      • Венци- малкия
        Венци- малкия коментира
        Редактиране на коментар
        Никой не те спира да притежаваш автомобил.
        Аз толкова пикапи 5.7 , ретро кабриолети, бмв-та редки модели и т.н. никъде другаде не съм виждал, колкото в Белгия.
        Тука в момента в който е над 5 градуса и не вали почивните дни , по улиците се вадят всякакви лъскави коли.
        Хобито никога няма да умре.

        Какви крепостници, какви феодали... смени дилъра, пич.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Да, аристокрацията е във възход, не оспорвам... Колко ли емигранти познаваш с ретро Биймъри "редки модели" ?

    • #35
      По принцип - като не става доброволно, ще стане насила. ДВГ се оказа задънен клон, "сляпо черво" и т.н. в еволюцията на транспорта. В някакъв момент човечеството трябваше да се откаже от него не толкова по екологични, колкото по политически съображения - не може някакви с чаршафи, дето до вчера са пасли камилите, днес да диктуват дневния ред на целия Свят.
      По принцип се говори за "въглеродно неутрална икономика", а автомобилите просто са най-близката и видима за нас част.
      Има много научни и псевдонаучни тези за капана, в който сме се вкарали. Едната гласи, че самото изобретяване на колелото (не на велосипеда, а на онуй, на което се търкалят разните превозни средства) ни е натикало в него. Едно време разните каруцари, файтонджии и ездачи са предричали бърз край на изчадието "автомобил". Сега феновете на ДВГ предричат същото за електричките. То ако не се прави нищо, вкл. и с политически напъни, щяхме още да си яздим магаретата и да впрягаме воловете.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        И какво трябва според Вас да се направи?

      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        Това със свободната енергия го забрави! В момента всички подземни и надземни ресурси са държавни! Вкъщи ракия да вариш -акциз!, Вода от кладенеца малко повече да харчиш - водомер...

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Да, реставрация на крепостничеството във всеки един аспект. Съвсем скоро очаквам някаква Ковид такса за дишания въздух.

    • #36
      stefsab коментира
      Днес, 09:42
      Това със свободната енергия го забрави! В момента всички подземни и надземни ресурси са държавни! Вкъщи ракия да вариш -акциз!, Вода от кладенеца малко повече да харчиш - водомер...
      Така е в Клета Майка. Но има страни - преди време бях давал пример с Ирландия, но заключиха, а после изтриха темата , където водата от водопровода е безплатна. В много общини в Северна Гърция (приятели си накупиха имоти) водата е включена в данък сгради и е символична. Все пак трябва да сме благодарни на мъдрото управление на Боеко, че все още въздухът е без пари
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Stbd
        Stbd коментира
        Редактиране на коментар
        Концесия за ползване на слънчевата светлина (от слънцето или премиера-Слънце) е редно да се урегулира за всеки! Който има панел - плаща концесионна такса.

    • #37
      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Така е в Клета Майка. Но има страни - преди време бях давал пример с Ирландия, но заключиха, а после изтриха темата , където водата от водопровода е безплатна. В много общини в Северна Гърция (приятели си накупиха имоти) водата е включена в данък сгради и е символична. Все пак трябва да сме благодарни на мъдрото управление на Боеко, че все още въздухът е без пари
      Има логика - водопроводите винаги са били инфраструктура като улиците и тротоарите. Строят се от общината / градската управа. Подходите са два: плащаш водата включена в данък сгради или плащаш измерено потребление. При втория подход може да те накарат да плащаш на километър движение по уличната мрежа в града. Вече го измислиха с тол-таксите, първата стъпка е направена. Следва да се готвим за таксуване на "пробег" и по улиците. Що не и за "плащане по крачкомер" за ходене по тротоарите.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        За крачкомерът се опитаха да го пробутат с смс-те за ковид - излизаш от къщи - казваш си маршрута и плащаш, ако не дай си боже джи пи ес-ът отчете друг маршрут, хайде в панделата. Само не мога да определя още как да квалифицирам това като неофеодализъм или фашизъм.

    • #38
      Stbd коментира
      Днес, 10:57
      Концесия за ползване на слънчевата светлина (от слънцето или премиера-Слънце) е редно да се урегулира за всеки! Който има панел - плаща концесионна такса.
      Това със сигурност ще бъде направено у нас. Но няма да бъде достатъчно за управляващите. Ще има и електромер (или някакъв "топломер", ако просто нагряваш вода на покрива), който да мери и произведената от слънцето енергия. Ще се плаща концесионна такса + такса на база произведен ток или топлина
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • #39
        Не знам какво стана с мераците на някаква немска община ли беше (коментирали сме го преди години) да плащаш на местната ВиК фирма такса "отвеждане на дъждовни води" на база площта на покрива ти и асфалтираните площи (паркинги, алеи) в имота ти. Щото, видиш ли, тази вода в някакъв момент се оттичала в местната канализация, а поддръжката ѝ били разходи и някой трябвало да ги покрие
        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

        Коментар


        • Венци- малкия
          Венци- малкия коментира
          Редактиране на коментар
          Това се плаща в Хърватска.

      • #40
        Та като стана въпрос за водата... Преди няколко месеца в тема свързана с безводието даваха и язовир Камчия. Цената на която се продава водата от язовира е 6 (шест) стотинки. Надморската височина на язовира е 250 м,демек водата до градовете стига на самотек. Водопроводите и язовира са наследство от комунизма. Тук там се правят само някои кръпки. Как цената за мен става 3 лв...?
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Смятай колко посредници има по тръбата към теб . Същото е с ел. енергията ; горивата и много други неща .

        • Vlado_Ts
          Vlado_Ts коментира
          Редактиране на коментар
          Колко са ? (посредниците )

      • #41
        Момци пропускате нещо важно . Хората имат някакъв праг на търпимост към ограничениета и регулациите после хващат пушките и става една мътна и кървава . Всички революции в този свят са избухвали най вече заради прекаляване с вилицата от страна на управляващия елит .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Когато дойде до младото поколение "зелени" да решават реалните проблеми много бързо ще сменят песента . Много е лесно да си зелен ; син ; червен и прочие цветове като друг ти изкарва парите и социалния статус . Това са последствията от липсата на казармата . Добра лоша научаваше те да носиш отговорност за действията си .

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          За съжаление младото поколение вече ни лекува по болниците - резултатите са видими.

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Проблема с лекарите не е в поколението а че дори и в големите болници не стигат . 30 години буквално се подиграваха с труда им и сега си берем плодовете .

      • #42
        В този ред на мисли след ДВГ-та другото, което скоро ще забранят е месото. Или най-малко ще му сложат акциз на база метан и животински единици. За параван ще ползват веган движението вероятно.

        Коментар


        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Владко, за пръв път от както се появи в тоя форум съм напълно съгласен с теб. Коментара имам предвид.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Работя със социални системи много по отдавна отколкото с технически такива, а напоследък много анализирам пазарите и технологии, защото трябва да инвестирам, а не знам в какво точно...

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Малко по млко тази чутовна глупост, подриваща и най-здравите устои на надеждата, че човечеството има поне малко разум започва да набира популярност, от там и сила.

          За метана от кравешките пръдни говоря. Няма по-голяма измислица и по-голяма откъснатост от реалния свят който се намира зад прозореца на офиса, обаче като се повтори една глупост хиляда пъти и започва да става малко по малко истина... Особено ако се опакова в зелени дрешки...

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X