Интересуваме реално доколко масло, което е с параметър mid saps и такова което е low saps, при дизелов двигател, който не гори масло, влияе върху DPF-a. Сега по учебник маслото се сменя на 20 000 км, а аз го сменям на 8 000 - 12 000 км. По учебник пише масло low saps, заради DPF-a, защото залагат, че заради регенарциите започва да се промъква нафта в маслото и то става по-податливо да се промъкне в горивната камера и т.н
Та ако някой има идея за някаква друга причина, която масло което е с показател mid saps би могло да доведе до запушване на DPF-a.
Със сигурност кратките дистанции в есенно зимния период най-бързо и брутално затлачват DPF-a, също така и качеството на нафтата. Но ако пропускам и нещо за маслото е хубаво да го знам, а и сигурно ще е полезно и за тези, които все още не са махнали DPF-ите.
Та ако някой има идея за някаква друга причина, която масло което е с показател mid saps би могло да доведе до запушване на DPF-a.
Със сигурност кратките дистанции в есенно зимния период най-бързо и брутално затлачват DPF-a, също така и качеството на нафтата. Но ако пропускам и нещо за маслото е хубаво да го знам, а и сигурно ще е полезно и за тези, които все още не са махнали DPF-ите.
Коментар