Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Renault Clio не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Renault Clio не пали

    Здравйте! Имам следния проблем с Рено Клио 1,4 8 клапана. Един ден както реното се движеше просто загасна и спря да пали. Когато започнахме да я разглждаме как и защо спря, в два от цилиндрите имаше вода/антифриз и стана ясно че отиваме на гарнитура на главата. Сменихме гарнитурата със всичко необходимо като шлайф на главата и разни други гарнитурки. Сега обаче колата отказва да запали. Центровката е вярна. Свещите дават искра. Извадих рейката от колектора и изненада, от дюзите не пръска бензин. Само първата дюза опитва да пикае, но не твърде успешно. Въпроса ми е как да замеря дали дюзите работят? Простата логика сочи, че помпата дава налягане в бензиновата рейка и при подаване на на 12V дюзата пръска, но въпроса е кой датчик дава импулс на дюзите, това датчика на КВ ли е или е друг?

  • #2
    До колкото знам компютъра. Тия инжектори изобщо работят ли ? Свалете ги и им пуснете за кратко (под секунда 12В), като отзад пръскате със спрей за карбуратори, все едно да ги чистите. Пък по натам повече. Освен това, бензиновата помпа дава ли нужният дебит, ако има регулатор за налягането на бензина на рейката, той ОК ли е.

    Коментар


    • #3
      Струва ми се бнзиновата помпа качва налягане, дали е достатъчно е друг въпрос. Рейката цялата е пластмасова, бнзина влиза посредством пластмасов горивопровод и трудно бих закачил маномтър на него, но като закача дюзата без скобата за рейката и като дам контакт/демк като се пусна помпата/ дюзата хвърчи като тапа, кото е индикатор за някакво налягане, така че ъм склонен даизключа помпата от вроятните причини за пробма. Като сменя местата на дюзитее пак само първата в рейката опитва да пръска.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от vasilogn Преглед на мнение
        Здравйте! Имам следния проблем с Рено Клио 1,4 8 клапана. Сменихме гарнитурата със всичко необходимо като шлайф на главата и разни други гарнитурки. Сега обаче колата отказва да запали. Центровката е вярна. Свещите дават искра. . Само първата дюза опитва да пикае, но не твърде успешно. Въпроса ми е как да замеря дали дюзите работят?
        Колега,
        Не знам от къде сте,но на тези автомобили диагностиката няма да отнеме повече от 30 минути на механик и ще се знае къде ГО "боли". А обясненията, как се тестват и как се почистват дюзите е само загуба на време загуба на време от двете страни (не че не сме описвали алгоритъма и на тази процедура, за тези които нямат тестер за инжектори и микровълнови вани (има на пазара елементарни, по стотина лева) , но имат опит с ремонтите) ,а проблема най вероятно не е там.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

          Колега,
          Не знам от къде сте,но на тези автомобили диагностиката няма да отнеме повече от 30 минути на механик и ще се знае къде ГО "боли". А обясненията, как се тестват и как се почистват дюзите е само загуба на време загуба на време от двете страни (не че не сме описвали алгоритъма и на тази процедура, за тези които нямат тестер за инжектори и микровълнови вани (има на пазара елементарни, по стотина лева) , но имат опит с ремонтите) ,а проблема най вероятно не е там.
          Колега, без да искам да се заяждам, поста Ви с нищо не помага. Сигурно за мханик съм се сетил, но простете не е издържано след като, така да се каже сме о*рали колата /сменили сме гарнитура ремъци и тем подобни и накрая не пали/ да отидем при някой да ни бърше дупето. А относно проблема май ще е в инжекторите или помпата тъй като днес с пробна лампа пробвах дали дава импулс на буксите на дюзите и лампата си светва като въртим.

          Коментар


          • #6
            Пробвайте инжекторите, може да са запушени, щом идва сигнал от компютъра.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от vasilogn Преглед на мнение

              Колега, без да искам да се заяждам, поста Ви с нищо не помага. ....... А относно проблема май ще е в инжекторите или помпата тъй като днес с пробна лампа пробвах дали дава импулс на буксите на дюзите и лампата си светва като въртим.
              За това ВИ пращам при механик, а не при "механик".
              Първо замасяването на дюзата става от компа (т.е. лампата може да си свети и пак да нямате импулс към дюзата),второ със стетоскоп може да "преслушате" работата на електромагнита или да се ползва осцилоскоп. Най бързо и лесно след като сте свалили рейката е да я захраните с ацетон под 3.5 ат. и да подадете на всяка една от дюзите импулсно ток (няма значение полярноста)-хем ще видите разпръскването и ще изчистите от евентуален наклеп. С манометър ще проследите и работата на помпата и регулатора..................т.е. пак се нуждаете от инструментариум и знания...а срещу 15-20 лева да сте забравили за проблема.
              ПС. Пътя на пробите и грешките при ученето е винаги по дълъг и по скъп.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X