Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за двигател на Ауди 1.8, 125к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Подкрепям изцяло казаното от Колегата Kirilpm, че някой не случват на коли,но и много коли явно не случват на стопани.
    Ще сменят пружини и няма да търсят причината (най често блокирал лагер в тампона или изпуснали амортисьори),ще се сменят ремъци,а ще икономисат обтягащите ролки (освен лагера при тях се износва и оста -резултата се вижда върху ремъка),ще сложат качествени накладки, а дисковете...................
    Без лоши мисли ,но си има причинно-следствена "верига" и при мен, когато работата Я "тъня" -се къса!

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Въпросните пастети ако не ме лъже паметта нямат такова лагерче и в предните амортисьори, нали мултилинк съспеншън, а у.При изпуснал преден амортисьор се държат твърде отвратително, може би заради типа окачване, та колегата не вярвам да не е усетил, при изпуснал заден наистина може и да не разбереш.

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Писах за необходимостта да се търсят причините- по принцип
      и Да,тези модели на фолксваген и ауди, които са с алуминиеви кокали нямат лагеруване, както при макферсоните.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Разбрах те, мен по-скоро ме гризеше въпроса, какво ли каране са видяли тези пружини, за да се строшат 3 от 4

  • #17
    Скобата в случая е телче дебело около милиметър... А колкото до състоянието на мойте пасати и двата ги копувах лично в Англия и то в годините когато още се смятаха за коли... Турбото го купих през 2005та на гарантирано реални 77000 мили и го продадох през 2007ма, Атмосферния го купих 2007ма на малко под 100000 мили и го продадох миналата година на 280000км. Според вас ако не съм го поддържал дали щеше да върви 12 години... Пак казвам тези коли нямат драми с двигател и трансмисии, това дето ми вадеше нервите бяха електрониките и предницата като цяло.
    Последно редактирано от badboy86; 28-06-20, 14:14.
    0-

    Коментар


    • #18
      Само като ми кажеш, че е от Англия и настръхвам, имам един рижав приятел англичанин, през годините доста инструменти ми е домъкнал и тук там някоя барака.Като стане въпрос защо толкова са изнгили коли на малко години, вика, че на острова било толкова влажно, че и хората ръждясвали и си сочи косата

      Този шплент гние предимно на коли, които са видяли доста химия и се случва в страни, които за месец виждат сняг колкото англичаните за 10 години.Е напук на всичко гние си на всички англичанки, потвърждавам го с ръка на сърцето.Какво пречи на завода производител да го премахне тоя хемороид или да го изработи от неръждавейка при все че са 2 броя в целия автомобил не зная, но го има до 2020-та.Друго което ме озадачава, че при доста модели тоя възел представлява едно малко фланче около 10см дължина хванато с въпросната бърза връзка към радиатора и на фланчето познайте маркуч със скоба?? При пасат,а4, а6 и т.н. на които трябва бързо да се свали предницата донякъде го разбирам, но какъв го дири този гениален фитинг при голф и бора не ми идва на акъла.Едно че имаме две снадки през 5см, което са си два потенциални теча, второ че при евентуален удар или опит да се извади на маркуча фланеца действа като рамо, което олеснява изкъртването на щуцера на радиатора.Иначе въпросната хуйня струва стотинки и държа сигурно педесетина такива, види ли ми се съмнителен хвърлям в кофата без въобще да питам клиента, смяната му минава в графа подарък.Нехванато навреме води до смяна на гарнитура, а при по аджамия шафьор и до основен ремонт на двигател.

      Коментар


      • #19
        Още веднъж благодаря на всички отговорили по темата-да сте живи и здрави!
        Май е най-добре да търся някой дърт и запазен Расат 1.8 , 90к.с. около1995-1997г.-май там нещата са по-корави и по-евтини за ремонт?Или греша?
        Хубава вечер!
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Ако искаш дърт Пасат, търсиш с 2.0 АБФ 150 коня.От него се пръкват пет клапановите мотори, като надеждност е много добър, носи и на газ.С 1,8 90к.с наистина ще ти е по-евтино, най-малко заради моноинжекцията и обикновеното газово, но колата си е мудна, дори по стандартите за 90-те, а в наши дни хептен не бива.

      • #20
        Здрави са, лесно се газифицират, но 90 к.с. са много малко за голямото купе на пасат.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #21
          Предполагам, но в случая е важна надеждността, че аман от съвременни коли бъкани с всякаква електроника, от която много боли глава!И с всякакви "подобрения", целящи единствено колата да изкара гаранционният срок, след което дупе да е яко!
          Абе явно ще си остана фен на старата школа в автомобилостроенето!
          Пък, ако спечеля от тото-то тогава е лесно!
          Ама и от последният тираж нищо,,,(:
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #22
            Правилната кола по твоите изисквания е Мазда 626. Проблема е, че много трудно ще намериш читава и без ръжди.

            Газифицира се безпроблемно, но има някои специфики за Мазда.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #23
              Със сигурност е така!
              Досега съм имал 6-7 автомобила, всички над 20 годишни и съм успявал да ги подбера поддържани и читави(не и евтини разбира се)-явно и занапред ще е така.
              Лошото е, че всички са били различни марки, с изключение на Мерцедес, от които имах два от последните култови и истински модела-W-123/W124E.
              Тъкмо намериш механици, доставчици на части, вденеш особенностите,,,ама да сме живи и здрави!
              И наздраве!
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • Иван Жоров
                Иван Жоров коментира
                Редактиране на коментар
                С Маздата драмата е в началото с газификацията, докато не разбереш, че козата си сака пръч и с евтини дюзи и свещи не става. После евентуално ако счупиш нещо по купето беше драма намирането на части от морга, но вече има достатъчно. За резервни части и майстори драма няма, те почти не се чупят.

              • rosen_offroad
                rosen_offroad коментира
                Редактиране на коментар
                Мазда 626 = Опел Кадет относно ръждите

                То живи екземпляри не остАнаха

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Те пък новите мазди щото хич не гният, едно на ръка купетата, друго че и щангите по задното окачване стават на тор за няколко години.Един виден специалист от форума много се нацупи като качих снимки на сравнително новичко Premacy в последен стадий на гниене.

                Иначе за механиката и возията на 626 шапки долу, а и динамиката им не е никак лоша.

            • #24
              Да-преди години частите за японки бяха много скъпи, нямаше механици, които вдяваха...сега не е така и никак не подценявам японките, които мисля, че отдавна изпревариха европейските премиум марки, като качество и надеждност! Само ръждата им остана проблем при по-старите, но пък електрониката им е в пъти по-надеждна от европейската.
              Ще имам предвид съвета и ще се ослушвам и за японка,
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • Иван Жоров
                Иван Жоров коментира
                Редактиране на коментар
                Освен 626 съм имал и Авенсис. Тойотата не гние, но отстъпва по всичко друго на Маздата.
                Колко време ще я караш? Другата Мазда която имах (Демио) след първата зима се оказа с прикрита ръжда, след 2-та зима в България беше кафява отдолу, след 4-та я продадох на приятел, след 5-та се скъса една греда от ръжда и отиде в приятел на приятел, следващата и зима ще е 8-ма. Последните 5 от 6 години се кара като за последно и не иска да умира.

            • #25
              Имах Пасат в моята младост с тоя двигател . ДВГто никви грижи. Окачването беше тъпня . Предницата е с безброй шарнири и щангички , които не можеш да засечеш коя баш тропа . Туй уж е правено за по-добър контакт с пътя . Добре , ама задницата си беше архаична -с "мост" и обезсмисляше упражнението от пред . Мен , лично, ме е изпреварвала задницата ,хипер силно недозавива . П.п. това не ми пречеше да смажа от каране две возила с това купе . Другото бе с 1.9TDI . За времето си бяха ОК
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • #26
                [QUOTE=didooo;n6618914. Мен , лично, ме е изпреварвала задницата ,хипер силно недозавива . [/QUOTE]

                Не го вдянах това упражнение...........да се излезе от завоя по допирателната е по скоро "коронният" номер при недозавиване ,(а на хлъзгав участък в завой, ако сте били с "галоши" отзад - "Презавиване").

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X