Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интеркулер за Daihatsu Charade 1.0ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Интеркулер за Daihatsu Charade 1.0ТД

    Беше ми спукана главата на тази количка и сега реших да я ремонтирам.
    Търсейки здрава установих че масово всички са със спукани глави.Изчетох доста за турбините и разбрах че липсата на кулер води до повишена температура в главатa.Дали е удачно да приспособя такъв на двигателчето като не целя мощност а само по-добро охлаждане и ако да от каква кола да сложа?

  • #2
    До: Интеркулер за Daihatsu Charade 1.0ТД

    Стана ми интересно. Това е май най-малкият турбодизелов двигател, монтиран на серийна кола.
    Ако е около 50 коня, както му дават в някои сайтове, той и без това е на върха по литрова мощност за такъв тип двигатели (за модели от тези години). Като се прибави, че тази мощност си е недостатъчна за такъв тип кола означава, че той винаги се кара на предела на силиците си Така че не очаквай с кулер да се реши проблемът с пукането на глави, той просто мъъничко ще помага.

    Коментар


    • #3
      До: Интеркулер за Daihatsu Charade 1.0ТД

      на нащо дайхатсу ,в55 ,500кубика,50кс.
      има фабрични заготовки за монтаж на турбо и интерколер,мястото му е пред водния радиатор ,а турбото трябва да стои точно на изхода на колектора,някой турбо двигатели имат удължение, тука не,директно за колектора.дори има тръби.алуминиеви.то сега като му дадеш газ те залепя за седалката ,а с турбо не ми се мисли,дали няма да лети?

      Коментар


      • #4
        До: Интеркулер за Daihatsu Charade 1.0ТД

        Действително е най-малкият турбо дизел монтиран в кола, но определено не е от най-икиномичните именно може би защото трябва да бъде изстискван за да върви дават му по каталог 4,7 л. смесен разход колкото на рено клио 90 г. 1.9 дизел т.е. няма необходимата рентабилност, иначе двигателите на Дайхатсу се славят именно с постигането на най-високата литрова мощност през 90-те години. Шарад с безинов турбо мотор от 1000 куб. см. вади от завода 130 к.с. , става на няколко пъти шампион в световните рали шампионати, за съжаление славната история на марката приключва и спират тези ултра иновативни разработки. Може би ако се монтира кулер доста ще се подобрят нещата, но се съмнявам че може да се намери такъв с подходящи размери, мястото около радиатора е доста ограничено.
        през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X