Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За визко/термо/муфите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За визко/термо/муфите?

    След много четене за "ремонт" на тази муфа и след съмнения, че моята не работи нещо както трябва- по баирите и при по-голяма скорост "леко" грее, най-накрая я свалих, разглобих и долях масълце. Изглежда нещо не съм преценил количеството му, защото сега муфата е като твърдо зацепена. Шумът от вентилатора не е голям- понася се, сега през лятото се подобри охлаждането, но как ще е зимата? Дали ще се преохлажда? Имате ли опит? Споделете моля, или да я отварям отново, пък ако не става да я сменям, НО АКО НАМЕРЯ ТАКАВА?
    JEEP KJ 3.7 V6

  • #2
    Маслото е специално, ти като си долял друго много ясно че няма да работи
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Къде съм споменал, че съм долял не специално?
      Основният ми въпрос бе за зимата!? Защото лятото наистина предпочитам да охлажда по-добре, както и става! Дали зимата ще успява да загрява? За такъв опит питам!
      JEEP KJ 3.7 V6

      Коментар


      • #4
        Ако върти непрекъснато ще се преохлажда и трудно и бавно ще загрява. Разказват се дори ужасии от типа на "след няколко хиляди първи цилиндър става за ремонт" и тн...
        Това за ремонта нещо не го вярвам, все пак има доста двигатели с твърдо вързани вентилатори и при отваряне на такъв никога не съм виждал повишено износване на първи цилиндър, но е факт че няма да загрява добре.
        А за маслото, ти какво наля и от къде го взе ако не е тайна?
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Ако ти работи термостата нямаш никъв проблем през зимата, само дето шума и все пак е някъв консуматор на механична енергия. Ми то едно времешните двигатели бяха с непрекъснато зацепени перки. Все пак е по добре да работи само когато трябва
          Поздрави
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #6
            Абе бая силно обдухва двигателя със студен въздух и по-трудно загрява все пак. Термостата може и изобщо да не отвори при студено време за сметка на обдухването от вентилатора.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Маслото го взех от друга /стара/ муфа. И моята и тази другата, като ги отворих бяха идеално чисти вътре, но във втората имаше доста повече масло?! Иначе руснаците доливали всякакво масло- двигателно, диференциално или такова за автоматични кутии. Уж все ставало. Аз си мислех, че като отворя моята ще е суха и мръсна, като на разни руски снимки. Сега си мисля, че е била нормална, пък и за моята фероза го дават, че при над 70 градуса вентилатора трябвало да се върти с 2050 об/мин при над 4000 об/мин на мотора. Да ама като карам из балканите сега в горещото, трудно достигам 4000 и започва да подминава средата доста. Аз и затова поналях малко повече. Пък и моята е правена за северна Европа?!
              JEEP KJ 3.7 V6

              Коментар


              • #8
                Някои имаха възможност да се "натягат" и да включват по-рано, за тази не знам...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Не се притеснявай за зимата.На моето Терано се върти постоянно и си загрява зимата като лека кола.Хем го карам и при доста голям студ.Относно шума-аз ли съм глух,но в купето не се чува въобще

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Явор(dorzi)
                    Не се притеснявай за зимата.На моето Терано се върти постоянно и си загрява зимата като лека кола.Хем го карам и при доста голям студ.Относно шума-аз ли съм глух,но в купето не се чува въобще
                    Ей това ми се щеше да чуя!! Че то нито да загрява лятото е добре- притеснява ме, нито зимата да преохлажда. А за виенето- и аз в купето не го чувам, така че това е най-малкия ми проблем. А и да купувам нова муфа, ако работи като старата- не ме удовлетворява нещо в топлото!
                    JEEP KJ 3.7 V6

                    Коментар


                    • #11
                      аз имах същия проблем на мерцедес 123 сменях термостата първо й нямаше ефект зимата държеше 60 градуса и лятото на баир загряваше.........
                      една година по късно смених термостата със оригинален от magazin на мерцедес й колата се оправи зима лято 80-85 градуса........ а перцата си мислех да е сменям ама като и чух цената се отказах на бързо......
                      поздрави..........

                      Коментар


                      • #12
                        Някой казват , че може да се износят по бързо лагерите на водната помпа, ако е зацепена перката постоянно.Имам същия проблем на Витарата и реших да слагам допълнителен ел.вентилатор за охлаждане само при нужда.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Ако върти непрекъснато ще се преохлажда и трудно и бавно ще загрява. Разказват се дори ужасии от типа на "след няколко хиляди първи цилиндър става за ремонт" и тн...
                          Това за ремонта нещо не го вярвам, все пак има доста двигатели с твърдо вързани вентилатори и при отваряне на такъв никога не съм виждал повишено износване на първи цилиндър, но е факт че няма да загрява добре.
                          1987 година. Социолистически автосервиз.Аз съм в 10 клас.Знаете ли "майсторите" как разработваха току що минали основен ремонт жигули и москвичи? Без термостат,маркуч от чешмата в радиатора и отвита пробка отдолу.Позволих си да кажа че след 2 часа този двигател пак ще е за ремонт но получих чук долетял по красива траектория от баш "майстора"
                          Ако питаш мен сложи си ХУБАВ термостат и ако няма друг начин зацепи тая перка постоянно и карай където си искаш!
                          Уморените коне не ги убиват , нали ??

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X