Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов тип ДВГ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нов тип ДВГ

    http://www.membrana.ru/articles/tech...03/205500.html





    Това е 4-тактен двигател без клапани и с въртящ се цилиндър.
    За предимствата и недостатъците вижте в статията.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Това сякаш леко е взаимствало принципната идея от т.нар. Wankel elgine.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine
    Ма не знам, де, аз не разбирам от таквиз работи...
    Хем и руски не знам...
    Volk: Уж мъжки форума, ала-бала, ама до 10 секунди темата ще е изтрита!

    Коментар


    • #3
      Ами не, буталото не се върти, мандахерца си се нагоре-надолу, ама цилиндъра около него се върти и отваря прозорци като в двутактов двигател, с тази разлика че е четиритактов и икономичен.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Малиии! Неподвижен ротор ... Нема оправия с плавността, оттам и с вибрациите. И с жиромомента, сичките ше се прямятат в единия завой, според посоката на въртене.
        И като Ванкелите, сигурно има проблеми с пълненето - издухването(((

        Коментар


        • #5
          Наппотив, именно пълненето и издухването е супер добро, поради това че площта на отворите е в пъти по-голяма дори от многоклапанна глава. А и жиромомента е нищожен поради ниската маса на на въртящите се елементи (несравнимо по-леки от коляновия вал например), и двойно по-ниската му скорост на въртене. А за вибрации изобщо забрави, никакви възвратно-постъпателни клапани и тем подобни източници на вибрации, освен буталото, което си има противотежест на вала долу, и освен това триенето е в пъти по-малко, поради липсата на клапанни пружини натискащи повдигачите към разпределителния вал.
          Стефане, този двигател има един единствен недостатък - удобен е само докато е едноцилиндров, или най-много двуцилиндров боксер, иначе става отврат с тези приводи в блока на многоцилиндров мотор. Но за моторетса е супер - малък, лек (като двутактов) и икономичен и с приемлива крива на въртящия момент и без вибрации като четиритактов.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Ванкеловия двигател,е конструиран през 60те години, и мисля че недостатъка му беше трудното уплътняване а оттам по ниска компресия и съответно голям разход на гориво.Това тук изглежда къде-къде по-добре.Макар че и тук си има слаби страни.Но да попрочетем малко какво къде намерим за тази RCV технология,и тогава да говорим.Подготвени!
            Уморените коне не ги убиват , нали ??

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от mac
              Ванкеловия двигател,е конструиран през 60те години, и мисля че недостатъка му беше трудното уплътняване а оттам по ниска компресия и съответно голям разход на гориво.Това тук изглежда къде-къде по-добре.Макар че и тук си има слаби страни.Но да попрочетем малко какво къде намерим за тази RCV технология,и тогава да говорим.Подготвени!
              Ами чети де, линка е в първия ми пост.
              ето http://www.membrana.ru/articles/tech...03/205500.html
              А иначе най-кофтито нещо на Ванкела всъщност е неоптималната форма на горивната камера, там нищо не може да се направи.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                чета де! руския го зная почти перфектно ама сега съм на две -три ракий та не мога да вникна в материята .
                Неоптимална форма. За какво ми е оптимална форма ,като не мога да я уплътня.Тая работа прилича на оная сексуалната
                Уморените коне не ги убиват , нали ??

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X