"вграждането на интегралния двигател в автомобила според инж. Колев би направило безпредметна скоростната кутия, съединителя, стартера, диференциала и други около 800 части от познатите ни мотори. Това става възможно, защото големият въртящ момент при интегралния двигател, постигнат при някои обороти, с два отделни колянови вала, дават възможност за директно предаване към задвижващите колена на автомобила. Контролът на скоростта щял да става само с педала на "газта", с който всъщност се дозирало впръскването на нужните количества вода, докато горивото във външния изолиран топлоизточник се предавало автоматично при спадане на работната му температура."
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Интегрален двигателл - това как ви се струва ?
Свий
X
-
Ама че глупотевина. Това или го е писал човек който хабер си няма от техника, или такъв който цели да впечатли с терминология някой лаик и да му напълни главата с глупости. И в двата варианта без да се види как изглежда нищо не може да се каже. И защо е "интегрален" а не "интегриран" примерно? Все си мисля че няма смисъл... без стартер и тн...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
42. Нямам идея защо.
А на разни японски полюции има и без акумулатор. Няква кутийка има, колкото мотоциклетната батерия. А по същество това е кондензатор и пишман джипът няма акумулатор. Сеа кво, всички с главата надолу ли?
Коментар
-
НЕ !!!!
Наистина няма стартер!!!!
Физически и практически!!!
Генератор има ... без значение къде, какъв .. и т.н.
За Паджеровод.
Какво е необходимо на един двигател за да тръгне .....
Въздух и гориво .... май ???... е разбира се и искра ... за бензиновия ...
Ааааа май дадох отговора ...Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
Всички класически ДВГ палят всъщност от оборотите ...
Доколкото знам няква американска фирма още произвежда трактори без ток. Ни една жица. За фарове петромакси, за не знам кво - не знам що. А стартерът е една тръбичка с тапа на резба и пирон с чук на синджирче. В тръбичката ловен патрон без съчмите, после както обикновенно с дизелите.
Сигурно струват повече от Червено Ферари
Коментар
-
Ами първо за напрежението ... идеята е за 48 Волта .. всичко отдавна е готово ... стартери, динама, акумулатори ... електроника ...
Поне от десет години генераторите са 120 и повече ампера, и пак не стига ...
Ама ... никой производител не ще да плати разходите по внедряването .. тоест .. абе пак за пари си говорим.
Плюсове и минуси ... на "новата" сиситема ... може да помисли човек ...
Закона на Ом ... е известен на всички ..... май ???
А относно паленето ... има един специален датчик наречен "инкрементален" ... не ме питайте защо, щото че ми се изтърка клавиатурата от обяснения ..
Та тъпия комп знае с точност до секунда от градуса, кой цилиндър къде е и дори гаси двигателя така както ме е кеф .... тоест малко след ГМТ на не знам кой си цилиндър ....
Е като решиш да "палиш" пуска (впръсква) гориво и залп от искри ....
При една съвременна запалителна сиситема това са 40-50 Кволта, което е в състояние да "йонизира" нещото в цилиндъра .... и в крайна сметка да го запали.
Е ... така или иначе буталото тръгва на долу .... после .....
Те тва е ... ама наистина няма стартер!!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
Е, иначе казано това е дизелов първи такт.
Стара система, има само един проблем - електроерозията. Затова не се и използва.
А със смяната на бордовото напрежение проблемът е чисто складов. Десетки години поддържане на двойна номенклатура. И нулев интерес на клиентите.
Готови за стандартизиране обаче са 42, не 48 волта, стига с тая легенда! Не знам защо, никой не знае. Или поне не може да обясни смислено. Очевидно става дума не за оловно-киселинни батерии, не знам кой за какво е дал пари. И ме мързи да гледам с едното око справочника по електрохимия, с другото борсовите индекси на редките метали. Все едно ще се чуе или като "новите акумулатори" или като "голямата глупост". По-вероятно второто.
Коментар
-
За CarTest™ - Аха! Ясноза какво говориш! Тази система за запалване я виждам само при двигателите с принудително запалване, сиреч бензин и газ. При дизела не знам как ще стане.
Стефане, правилно споменаваш цените на металите във връзка с 42 - та волта. Номера е, че при повишаване на напрежението при непроменена мощност на консуматорите в колата тока намалява пропорционално, а от там и сечението на жиците.
Ето какво стана с цената на медта за година и половина:
От тук стават ясни две неща според мен: Интереса на автомобилостроителите към повишаване на напрежението на електроинсталацията в колите и интереса на мангалите към медта по принцип
Коментар
-
Chuval sum za nqkoi tankove, koito imat sistema za palene sus sgusten vazduh. Prosto vkarvat vuzduh ot rezervoar s visoko nalqgane v opredeleni cilindri i dvigatelq se razvurta i pali. Osven tova imat edna sistema, koqto promenq nalqganeto na GNP i taka moje da se gori nafta, spirt, benzin, rakiq, petrol, djibre i kakvbo li oste ne...
Izvinqvam se za latinicata, nema Kirilica...
Коментар
-
Бе то автомобили без стартер има от много одавна и метода е открит още при първия случаи на повреден стартер, ползва се и до днес. Аз също го ползвам като ми падне акумолатора на Ланд Ровера, ама съм облекчен, защото улицата ми има малък наклон, а дори и да няма поне няма да затлъстявам от липса на физически упражненияАма да ви призная по добре е като не пътувам сам-джипа си се бута трудно
.
А ето и концепт за превозно средство без ел инсталация и отговарящо на бъдещите норми за екологичност на транспорта ЕВРО 105:
-двигател: 4 или 8 цилиндров (копитен) с двуредово разположение на цилиндрите
-запалване: свръх модерно камшично, със пръчка от въглеродни нишки (топ вариант, иначе е от цеулоза), след разработване на силовия агрегат, стартирането е възможно и само с гласови команди.
-проходимост: много висока- без прикачен инвентар могат да се преодоляват препятствия над 1м височина.
-гориво- изключително само на разстителна основа, отпадните продукти от работата на силовия агрегат представляват интерес за зеленчукопроизводителите.
тук налице е допълнителен силов агрегат в процес на предпродажбено разработване, закачен към задната част на ППС-то
П.С. Дядо имаше подобно ППС, но с 8 копитен А образен силов агрегат, защото магаретата бяха инати и се бутаха едно в другоhttp://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар