Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интегрален двигателл - това как ви се струва ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Интегрален двигателл - това как ви се струва ?

    "вграждането на интегралния двигател в автомобила според инж. Колев би направило безпредметна скоростната кутия, съединителя, стартера, диференциала и други около 800 части от познатите ни мотори. Това става възможно, защото големият въртящ момент при интегралния двигател, постигнат при някои обороти, с два отделни колянови вала, дават възможност за директно предаване към задвижващите колена на автомобила. Контролът на скоростта щял да става само с педала на "газта", с който всъщност се дозирало впръскването на нужните количества вода, докато горивото във външния изолиран топлоизточник се предавало автоматично при спадане на работната му температура."

  • #2
    Ама че глупотевина. Това или го е писал човек който хабер си няма от техника, или такъв който цели да впечатли с терминология някой лаик и да му напълни главата с глупости. И в двата варианта без да се види как изглежда нищо не може да се каже. И защо е "интегрален" а не "интегриран" примерно? Все си мисля че няма смисъл... без стартер и тн...
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      И за мен е ...... утопизъм, НО !!

      Отдавна вече има система за стартиране БЕЗ СТАРТЕР!!!
      Ако някой се интересува ... ше раздувам.....
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от CarTest™
        Отдавна вече има система за стартиране БЕЗ СТАРТЕР!!!
        ..
        Имаш предвид вградения в маховика ел. мотор - генератор - стартер на някои нови модели с повишено напрежение 24-48V

        Коментар


        • #5
          42. Нямам идея защо.
          А на разни японски полюции има и без акумулатор. Няква кутийка има, колкото мотоциклетната батерия. А по същество това е кондензатор и пишман джипът няма акумулатор. Сеа кво, всички с главата надолу ли?

          Коментар


          • #6
            НЕ !!!!

            Наистина няма стартер!!!!
            Физически и практически!!!
            Генератор има ... без значение къде, какъв .. и т.н.

            За Паджеровод.
            Какво е необходимо на един двигател за да тръгне .....
            Въздух и гориво .... май ???... е разбира се и искра ... за бензиновия ...

            Ааааа май дадох отговора ...
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              Всички класически ДВГ палят всъщност от оборотите ...
              Доколкото знам няква американска фирма още произвежда трактори без ток. Ни една жица. За фарове петромакси, за не знам кво - не знам що. А стартерът е една тръбичка с тапа на резба и пирон с чук на синджирче. В тръбичката ловен патрон без съчмите, после както обикновенно с дизелите.
              Сигурно струват повече от Червено Ферари

              Коментар


              • #8
                Еий .... сърбят те ушите ....
                Ще те светна ... ама чакай да видим какво ще измисли Паджеровод ....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  Давай ...
                  Ама на мене от простите горящи двигатели са ми интересни само парните машини. И те не са стока, ама поне имат тяга от нула обората на вала.

                  Коментар


                  • #10
                    Ами първо за напрежението ... идеята е за 48 Волта .. всичко отдавна е готово ... стартери, динама, акумулатори ... електроника ...
                    Поне от десет години генераторите са 120 и повече ампера, и пак не стига ...
                    Ама ... никой производител не ще да плати разходите по внедряването .. тоест .. абе пак за пари си говорим.
                    Плюсове и минуси ... на "новата" сиситема ... може да помисли човек ...
                    Закона на Ом ... е известен на всички ..... май ???

                    А относно паленето ... има един специален датчик наречен "инкрементален" ... не ме питайте защо, щото че ми се изтърка клавиатурата от обяснения ..

                    Та тъпия комп знае с точност до секунда от градуса, кой цилиндър къде е и дори гаси двигателя така както ме е кеф .... тоест малко след ГМТ на не знам кой си цилиндър ....
                    Е като решиш да "палиш" пуска (впръсква) гориво и залп от искри ....
                    При една съвременна запалителна сиситема това са 40-50 Кволта, което е в състояние да "йонизира" нещото в цилиндъра .... и в крайна сметка да го запали.
                    Е ... така или иначе буталото тръгва на долу .... после .....

                    Те тва е ... ама наистина няма стартер!!
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #11
                      Е, иначе казано това е дизелов първи такт.
                      Стара система, има само един проблем - електроерозията. Затова не се и използва.
                      А със смяната на бордовото напрежение проблемът е чисто складов. Десетки години поддържане на двойна номенклатура. И нулев интерес на клиентите.
                      Готови за стандартизиране обаче са 42, не 48 волта, стига с тая легенда! Не знам защо, никой не знае. Или поне не може да обясни смислено. Очевидно става дума не за оловно-киселинни батерии, не знам кой за какво е дал пари. И ме мързи да гледам с едното око справочника по електрохимия, с другото борсовите индекси на редките метали. Все едно ще се чуе или като "новите акумулатори" или като "голямата глупост". По-вероятно второто.

                      Коментар


                      • #12
                        За CarTest™ - Аха! Ясно за какво говориш! Тази система за запалване я виждам само при двигателите с принудително запалване, сиреч бензин и газ. При дизела не знам как ще стане.

                        Стефане, правилно споменаваш цените на металите във връзка с 42 - та волта. Номера е, че при повишаване на напрежението при непроменена мощност на консуматорите в колата тока намалява пропорционално, а от там и сечението на жиците.
                        Ето какво стана с цената на медта за година и половина:


                        От тук стават ясни две неща според мен: Интереса на автомобилостроителите към повишаване на напрежението на електроинсталацията в колите и интереса на мангалите към медта по принцип

                        Коментар


                        • #13
                          Chuval sum za nqkoi tankove, koito imat sistema za palene sus sgusten vazduh. Prosto vkarvat vuzduh ot rezervoar s visoko nalqgane v opredeleni cilindri i dvigatelq se razvurta i pali. Osven tova imat edna sistema, koqto promenq nalqganeto na GNP i taka moje da se gori nafta, spirt, benzin, rakiq, petrol, djibre i kakvbo li oste ne...
                          Izvinqvam se za latinicata, nema Kirilica...

                          Коментар


                          • #14
                            Бе то автомобили без стартер има от много одавна и метода е открит още при първия случаи на повреден стартер, ползва се и до днес. Аз също го ползвам като ми падне акумолатора на Ланд Ровера, ама съм облекчен, защото улицата ми има малък наклон, а дори и да няма поне няма да затлъстявам от липса на физически упражнения Ама да ви призная по добре е като не пътувам сам-джипа си се бута трудно .
                            А ето и концепт за превозно средство без ел инсталация и отговарящо на бъдещите норми за екологичност на транспорта ЕВРО 105:
                            -двигател: 4 или 8 цилиндров (копитен) с двуредово разположение на цилиндрите
                            -запалване: свръх модерно камшично, със пръчка от въглеродни нишки (топ вариант, иначе е от цеулоза), след разработване на силовия агрегат, стартирането е възможно и само с гласови команди.
                            -проходимост: много висока- без прикачен инвентар могат да се преодоляват препятствия над 1м височина.
                            -гориво- изключително само на разстителна основа, отпадните продукти от работата на силовия агрегат представляват интерес за зеленчукопроизводителите.

                            тук налице е допълнителен силов агрегат в процес на предпродажбено разработване, закачен към задната част на ППС-то
                            П.С. Дядо имаше подобно ППС, но с 8 копитен А образен силов агрегат, защото магаретата бяха инати и се бутаха едно в друго
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X