Нафта в казана има около 1/3. Компетентността ми по тези коли свършва дотук. Какво да го правя?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Свий
X
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Чек енджин свети ли ?
В общи линий, нищо не можеш да направиш сам.Има сума датчици и електроника дето може да са проблемни.
Викай от някъде човек с тестер, там ще си покаже какво му е.
За тая услуга да ти дойдат на крак за диагностика, май взимат около 50-70лв.Ама нямаш друг избор.0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Чек енджин свети, ама той май си свети нормално при подаване на контакт. Ако дълго време е седяло, прикихва при първия опит. После не.
В СФА не ми се ходи. Имам въже и Нива, мога да го сервирам навсякъде из София.
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Последното такова непалещо беше от клапан на помпата. Гадината не записваше грешка и един диагностик беше в тиквите три дни."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Щом е ХДИ, значи е с електрически дюзи.
Ти сам не можеш да направиш кой-знае какво. Аз се сещам за следното:
- филтъра за горивото - случва се понякога, по принцип компютърът компенсира недостига на налягане и затова не се усеща като симптом. Ако не е сменян скоро, няма да е зле;
- налягане на нафтата след подкачващата помпа - трябва да е около 2 бара;
- дали нагнетателната помпа функционира - отхлабваш тръбичката от помпата до конзолата, завърташ на стартер и проверяваш дали ще просълзи. За десетина превъртания на вала би трябвало да изтекат няколко милилитра;
- за съжаление няма (или поне не съм виждал) инструмент, с който да се измери налягането след нагнетателната помпа - то се движи между 100 и 1500 бара. Ако намериш такъв уред, добре, обаче имай предвид, че при присъединяването му не трябва да се увеличава много вместимостта на системата за високо налягане;
- дали някоя дюза не пропуска случайно - това ще го провериш, като откачиш съответната тръбичка от конзолата към дюзата и затапиш щуцера на конзолата. При това положение ако запали и започне да работи на оставащите цилиндри, значи дюзата е дефектна. Така проверяваш една по една всичките дюзи, като не забравяш да ги свързваш обратно после! Работи внимателно, не е желателно да влиза въздух в системата, защото при непалещ двигател обезвъздушаването става много трудно после. Също имай предвид високото налягане - използвай метална тапа (всъщност капа), с резба, която да завинтваш за щуцерите. Внимание! Не разединявай буксите и проводниците на дюзите!!! Не знам от кой тип са, ако са пиезокристални и останат без ток, ще ти напълнят цилиндрите с нафта и ще се получи хидравличен шок!!!
Това е, което се сещам. Както вече споменах, няма кой знае какво, което можеш да направиш. По принцип трябва да се прочетат кодовете за грешки в компютъра - те ще кажат точно какво не му харесва..
Между другото при ХДИ често нагнетателната помпа дава дефект в един малък детайл в нея - недомислие при проектирането. Ако се наложи да се сменя нещо по горивната система, приготви повечко пари. Не се опитвам да те плаша или обезкуражавам, но това е положението - на ХДИ система частите са скъпи.
Последно предупреждавам!!! Не прави нещо, ако не знаеш точно какво правиш, защото от малка грешка могат да настъпят сериозни усложнения, които да ти костват още пари. По-добре е да се изръсиш за специалист, отколкото да се изръсиш примерно тройно, пак за специалист!
Работи внимателно и търпеливо и обмисляй добре! Желая ти успех!
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
В допълнение - след всичките тези процедури пак трябва да се изчетат и изчистят кодовете за грешки в компютъра и да се провери дали ще се появят наново. Възможно е дори и да е нямало грешки преди, при тези процедури с тестването на дюзите да се появят.
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Първоначално публикуван от ifchon Преглед на мнениеМога да ти препоръчам добър сервиз, от който съм почти сигурен, че ще останеш доста по-доволен от СФА.
Дай на лични ако искаш
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Колегата optron много точно е описъл основните стъпки. Само да допълня две неща, не разкачай нищо по високото налягане преди да изчакаш 5 мин. да спадне налягането в системата, и ако дюзите са пиезоелектрични не ги разкачай и закачай докато колата работи, рискуваш да повредиш кристала."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеКолегата optron много точно е описъл основните стъпки. Само да допълня две неща, не разкачай нищо по високото налягане преди да изчакаш 5 мин. да спадне налягането в системата, и ако дюзите са пиезоелектрични не ги разкачай и закачай докато колата работи, рискуваш да повредиш кристала.
Коментар
-
До: Пежо 406 2.0 HDI не пали.
Нищо такова няма да правя. Утре, отрано, на въже и в СФА (колкото да не ми се иска) за диагностика.
---
Оказа се, че трябва аз да реша чужд проблем (Пежото не е мое), но не по своя, а по чужда методика, която ми налагат, затова вдигам ръце.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар