Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик на Хол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик на Хол

    При заряд на акумулатор на самия автомобил са обърнали поляритета и сега автомобила не иска да запали. Става въпрос за VW Golf 2 1988 год. Съмненията са ми в Датчик на Хол. Бобината и Комутатора мисля, че са изправни. Как може да се провери в домашни условия (с мултицет) изправността на датчика и евентуално някакви стойности (параметри)?
    Благодаря, предварително!

  • #2
    До: Датчик на Хол

    Ами датчик на Хол по принцип не може да се премери с мултицет има ли ток след бубината , има ли ток след делкото (на свещите) ако и на двете няма виж идва ли ток на бубината , ако идва значи виж комутатора ако е такъв който е при чистачките става от Лада самара малко е по голям но буксата е същата и работи с него ако не идва ток на бубината пак пробваи с друг комутатор ако не иска и с него значи компютър ако е моно или пълна инжекция голфа.
    Виж и бушон може да има изгорял .
    [B]Mercedes Benz w123 [/B]
    [B]Ford Escort xr3 [/B]
    [B]Aro 10 [/B]
    Плачи! Там близо край град София
    стърчи, аз видях, черно бесило,
    и твой един син, Българийо,
    виси на него със страшна сила.
    0896042536

    Коментар


    • #3
      До: Датчик на Хол

      Датчика не може да се повреди от обръщане на поляритета. За комутатора обаче не съм сигурен.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #4
        До: Датчик на Хол

        И аз залагам, че е пукнал комутаторът. Датчикът на Хол се захранва от стабилизатор в комутатора, който трудно ще пусне кривото напрежение чак до изхода.

        Пробвайте с комутатор за Лада - куплунгът е същият, схемата е същата, а струва 1/4 от голфовия.

        Ако сте "зареждали" наобратно с кабели от друга кола или със стартерен токоизточник, вероятно нямате вече диоди в алтернатора, както и други неща. Същото се случва и ако обърнете акумулатора, даже и да е много изтощен. Те клемите му + и - са различни по диаметър, но хора има старателни.

        Ако сте "зареждали" наопаки с обикновено зарядно 3-10А, най вероятно нищо не сте изгорили, а бедата е другаде.

        ---

        Иначе, датчикът на Хол се проверява, като се захрани с 5-7 волта. На изхода му трябва да се мени напрежението, като се пъха отверка в магнитната междина на датчика. Напрежението се мери между изхода и + на захранването.

        Коментар


        • #5
          До: Датчик на Хол

          Благодаря на Всички Ви за насоките!
          Проблема се оказа елементарен, но така се получава без схема и нужните параметри пък и заблуждаващите около 3V на датчика. Оказа се прекъснат "-" на Комутатора. Щях да изпитам голям срам, ако бях я влачил до сервиз и ми покажат това.
          Още веднъж Благодаря!
          Темата може да бъде изтрита по преценка на Модераторите.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X