Клапан на обратната нафта на ГНП-оказва ли влияние при палене на студен(престоял 8-10ч) двигател.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Клапан на обратната нафта на ГНП
Свий
X
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
Според мен да. Иначе нямаше да го слагат и трябва да въртиш докато подкачи. Същия ефект имах при мен, но от леко напукан горивопровод за нафтата от към резервоара.И понеже там винаги е подналягане - нищо не загатва за пробива, няма теч, а вкарва въздух в горивото като работи. А като престои - въъърти, въъърти, докато подкачи.
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
колега оказва влияние , и ти сам си го усетил най вероятно , този клапан не позволява на нафтата да се върне обратно , и ако не работи след продължителен престои ГНП-то засмуква въздух и ........ иска здрав акумолатор , значи този проблем някои го оправят срещу 10 лв , слагат един клапан на маркуча по които нафтата постапва в ГНП-то той пропуска горивото в посока от резорвоара към помпата и не позволява обратното движение , като го поставяш внимавай да не му обърнеш посоката , разпитай за този клапан ефтин е и доста хора каращи дизели са си го сложили !!!
Коментар
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
Не разбрах защо е намесена линията на "обратното гориво"?
Там клапана няма какво да прави. Правилното място е м/ду резервоара и филтъра, защото се случва самия филтър да пропуска въздух и така се изпразва линията от него до резервоара на самотек.
Друго възможно проблемно място може да е ръчната подкачваща помпа монтирана на конзолата на филтъра (прокъсана мембрана или лош О-пръстен на плунжерните). Невъзвратен клапана на правилното място лекува и това.
Ето пример на не-най-правилно място на клапана, но докато нямям зор ще слушам мързела си
Коментар
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
Не разбрах защо е намесена линията на "обратното гориво"?
Там клапана няма какво да прави. Правилното място е м/ду резервоара и филтъра, защото се случва самия филтър да пропуска въздух и така се изпразва линията от него до резервоара на самотек.
[QUOTE]
Клапан на обратната нафта на ГНП- при Гранд Витарата той е част от ГНП-тоПоследно редактирано от petomu; 30-12-08, 16:26.Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
Opel Corsa 1.7д 98г
Коментар
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
Не са те разбрали хората, пък и не всеки бърка в ГНП.
Те говорят за клапан, който не позволява на нафтата да се връща обратно, но по подаващата линия, а тимисля че говориш за клапана вътре в ГНП-то, от който започва обратната линия. Този клапан е важен и е от основните настройки на ГНП-то, защото определя налягането на помпата за ниско налягане в самото ГНП, а от това зависят всички останали настройки. Много често на него има и цедка.
А ако не пали след престой не ми се вярва да е той причината...Последно редактирано от Паджеровод; 30-12-08, 18:57.
Коментар
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеНе са те разбрали хората, пък и не всеки бърка в ГНП.
Те говорят за клапан, който не позволява на нафтата да се връща обратно, но по подаващата линия, а тимисля че говориш за клапана вътре в ГНП-то, от който започва обратната линия. Този клапан е важен и е от основните настройки на ГНП-то, защото определя налягането на помпата за ниско налягане в самото ГНП, а от това зависят всички останали настройки. Много често на него има и цедка.
А ако не пали след престой не ми се вярва да е той причината...
Така или иначе няма нищо общо с отичането на горивото през горивопровода.
Коментар
-
До: Клапан на обратната нафта на ГНП
Първоначално публикуван от petomu Преглед на мнениеПрави сте, само разликата е ,че на ГНП с ел. управление Denso не е профилиран щуцер,а клапанче тип пружинка със съчма.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар