Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Черен или сив пушек при буксуване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Черен или сив пушек при буксуване

    нормално ли е /турбодизел/ да пуска черни или понякога сиви кълбета пушек при интензивно буксуване или каране в дълбока кал, сняг и т.н на ниски обороти?

    аз си мисля, че това е нормална "реакция" от претоварването на двигателя /турбината не успява да се развърти и да вкара достатъчно въздух, сместа се преобогатява/

    няколко човека вече ми казват, че е признак за проблем по двигателя
    обаче при палене, нормално движение, не пуши...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

  • #2
    Нищо му няма, не се коси, даже е нормално и при максимално подаване на газ да пропушва по мълко ако няма разните модерни филтри и катализатори...Но пък не е хубаво да го караш да се напъва без да е развъртяла турбината, защото такива налепи се получават по колектора че после бая трудно се махат а понякога и се налага дори разглабяне... Има ли турбина - трябва да работи, така е сметнат мотора.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Re: Черен или сив пушек при буксуване

      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
      нормално ли е /турбодизел/ да пуска черни или понякога сиви кълбета пушек при интензивно буксуване или каране в дълбока кал, сняг и т.н на ниски обороти?

      аз си мисля, че това е нормална "реакция" от претоварването на двигателя /турбината не успява да се развърти и да вкара достатъчно въздух, сместа се преобогатява/

      няколко човека вече ми казват, че е признак за проблем по двигателя
      обаче при палене, нормално движение, не пуши...
      Ами ти си си отговорил - нормално е. Имай предвид, че черен дим означава излишък на гориво (недостиг на кислород), но сместа е запалена, а сив означава гориво, което не е успяло да се запали а само да се изпари (например от леещи дюзи). Сложи си манометър на турбото като мен и много неща стават видими и ясни - при какви обороти и натоварвания какви налагания дава то и оттам си правиш изводи. Аз затова питах на едно място за датчик за въглерод, за да имам пълна информация, а не някой видял, че пуши, ама какво, кога...

      Коментар


      • #4
        Моят съвет е:
        Провери си дюзите .. да не "пикаят" , а може и да отварят по-рано ....
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          турбината си работи, просто й трябват 2-3 сек да "навакса" като настъпиш до дупка... а нагарите си ги почиствам като излезна на асфалта

          като се замисля, сив пушек ми излезе само последния път /ходихме на ски и бях паркирал в една пряспа/ - сигурно е бил студен мотора...

          от дюзите няма ли да пуши постоянно и да пали по-трудно, особено като е студен?
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X