Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за монтиране на гарнитура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • въпрос за монтиране на гарнитура

    Сменям гарнитура на главата на една машина. Трябва ли да намажа с нещо блока и главата преди монтиране:грес, масло, силикон......или така като са си сухи?
    И още нещо, относно болтовете и гайките на изпускателната генерация и "двуцевката", иска ми се и тях да намажа с нещо преди слагане, че много яко клеясват и
    се спичат..., та да може по лесно да се раздвижат след време.

  • #2
    До: въпрос за монтиране на гарнитура

    Графит на прах или графитна грес и за двата случая.

    Коментар


    • #3
      До: въпрос за монтиране на гарнитура

      Първоначално публикуван от kassey Преглед на мнение
      Сменям гарнитура на главата на една машина. Трябва ли да намажа с нещо блока и главата преди монтиране:грес, масло, силикон......или така като са си сухи?
      И още нещо, относно болтовете и гайките на изпускателната генерация и "двуцевката", иска ми се и тях да намажа с нещо преди слагане, че много яко клеясват и
      се спичат..., та да може по лесно да се раздвижат след време.
      приятелю,мажи с каквато грес имаш под рака. Но е добре да си си 4елосал главата преди това.

      Коментар


      • #4
        До: въпрос за монтиране на гарнитура

        На опаковката на някои гарнитури за глава изрично е написано, да не се мажат с нищо. Аз се придържам към това и проблеми няма. С графитна грес някога мажех гарнитурите на Москвича, които бяха от зелен клингерит и медна ламарина. Съвременните гарнитури си имат перфектно графитно покритие, което е повече от достатъчно.
        Трябва само да се увериш, че повърхностите на блока и главата са много добре почистени и РАВНИ. Може да се провери с хубава линия и луфтомер. (Повечето производители препоръчват шлайфане при кривина над 0,20).
        Също така резбите и болтовете да са чисти и в глухите отвори да няма мръсотия или масло. Трябва да си наясно с реда и момента на притягане на главата.
        По въпроса за шпилките на изп. колектор, най-добре е да си намериш помеднени такива. На Исузуто ми са такива и нямаше никакъв проблем с отвиването и завиването на гайките. (скоро правих осн. ремонт)
        Мисля, че и на Шкода 105-120 шпилките бяха помеднени. (8мм)
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          До: въпрос за монтиране на гарнитура

          Не се маже с нищо! Един мой бивш механик, разказваше, че като бил авиомонтьор(ако това е думата) при военните, един руснак щял да ги застреля, защото понечили да мажат гарнитурата на някакъв МиГ с грес. То военната техника е друга бира, но винаги досега гарнитура на главата не съм мазал с нищо, и всичко е ОК. Естествено, трябва да се спазва реда и момента на затягане на болтовете. На повечето гарнитури, на опаковката им де, има дадени указания за реда и килограмите.
          Успех!
          ПП На ЮМЗ-тата и комбайните болтовете се стягат с момент "тръба 1 метър, и някой по-як в ръцете" И няма трактор да не работи.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            До: въпрос за монтиране на гарнитура

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            ...болтовете се стягат с момент "тръба 1 метър, и някой по-як в ръцете" И няма трактор да не работи.
            Трябва професионална тръба, обаче - такава от скеле, леко огъната от употреба
            Също така не става и без съответното заклинание, включващо роднините на конструктора
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X