В някои чуждоезични форуми сръчковците се захласват по него. Ние ли сме по-немърливи към двигателите си та не сме го споменавали? Някой ползва ли такова чудо? На някоя джипка има ли го монтиран фабрично?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Турботаймер?
Свий
X
-
Re: Турботаймер?
Първоначално публикуван от ПаджероводВ някои чуждоезични форуми сръчковците се захласват по него. Ние ли сме по-немърливи към двигателите си та не сме го споменавали? Някой ползва ли такова чудо? На някоя джипка има ли го монтиран фабрично?
въпроса е, да не гасиш веднага след юркане по баирите или по магистралата... типичен пример: тръгваш за морето, на Хепи спираш за кафе... след един час каране със 120 /или 40 минути със 180 / турбото е бая жежко, маслото спира да се върти и изгаря, по остта на турбината остава нагар...
Вместо да слагаш "турботаймер" не можеш ли като видиш "Хепи"-то да изключиш от скорост и да минеш последните 500м по инерция с мотор на празен ход, а най-добре и последните 1-2 км с по-малко газ... или ако не слизаш веднага от колата, да не гасиш веднага...
както и да го мислиш, ако е стара кола, турбото вече не можеш го спаси с таймер... ако е нова, все ще изкара до следващия собственикпомогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
-
Стои тука една маслена тръбичка от някъв голям баварец. Като ми остане време ще видя с кво може да се изчисти. Обаче минава баш покрай ауспуха и естествено има тапа от катран. Идиоти. Кви таймери, кво изстудяване.
Турбината я бяха изхвърлили идиотчетата, не можах да я взема за изследване.
Коментар
-
Аз съм с такъв Turbotimer и съм много доволен.
Няколко секунди както каза колегата са малко.Моя отчита оборотите и пресмята колко да работи колата.
А зимата е доста удобно ако не можеш от разтояние да си запалиш и да си подгрееш колата,отиваш палиш я настройваш джиджавката на 10мин пускаш алармата и отиваш да пиеш едно кафе или да побъбриш с някой познат около вас.
Това е лично мненйе.
Коментар
-
да не говорим, че е желателно да е автоматик или да си доста сигурен, че не е на скорост, когато палиш дистанционно...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
да попитам . на турбото ми има един тумбурлук в който влиза вакумен маркуч , а от другия край излиза една регулируема щека която влиза в ,,горещата'' турбина . Що е то ?PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
West gate ... Тоест на български ... клапа за изпускане на газовете директно ... не през двигателното колело .....
Идеята е следната, като надуе турбината необходимото налягане .. например 1 бар ... отваря се клапата и изпуска ... после затваря .. и така ... регулиране ..Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
Ами аз си направих това:
Това е цифров манометър на налягането на турбото и във реално време имаш инфо дали и как работи то. По неговите показания при 3000 оборота на двигателя и пълно натоварване се съди как работи този ограничител на налягането за който говорите.
Само за опит съм стигал до там да го изключа нацяло и тогава налягането на турбото нараства двойно(поне при мен беше така) и имаше осезаем прилив на мощност. Но се отказах, защото такива експерименти могат да доведат до скъп ремонт на ГНП-то
Коментар
-
ако блокираш уестигейта да не отваря няма да правиш гнп а мотор, тогава турбото работи на колкото бара може най-много,изключването на уестигейта не се препоръчва дори за проба, на мен на една бензинова кола ми се случи на път да се развали уестигейта и от 3к рпм започваха ужасни детонации не ма питайте как съм се прибрал без да счупа мотора
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар