Обява

Свий
Няма добавени обяви.

В этом двигателе нет коленвала

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • В этом двигателе нет коленвала

    =)) ...други биха изработили съвършено нов двигател, за да пробват тази конструкция...но не и братушките...те просто модифицират ИЖ...=))
    http://antis-nf.narod.ru/dvig.html

  • #2
    До: В этом двигателе нет коленвала

    Браво!! Ако тази конструкция работи надеждно това означава, че сериозно ще се повиши КПД-то на двигателите с вътрешно горене.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #3
      До: В этом двигателе нет коленвала

      Защо трябва да разработват нов двигател? Ако ИЖ има ресурс за такава модификация е съвсем правилно решение. Унификацията на възли и детайли им спестява огромни средства и време. Двигателя е познат и разпостранен, няма причина да започват от нула.
      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
      No wahalla.

      Коментар


      • #4
        До: В этом двигателе нет коленвала

        Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
        Защо трябва да разработват нов двигател? Ако ИЖ има ресурс за такава модификация е съвсем правилно решение. Унификацията на възли и детайли им спестява огромни средства и време. Двигателя е познат и разпостранен, няма причина да започват от нула.
        =)) по този въпос не съм си изразил мнението, което е същото като твоето, поросто онова бяха уводните думи =)), с които да се позаинтригуват хората и да прочетът статията, която смятам, че е написана на доста смилаем език.

        пп снощи и представа си нямах, че като търся информация за крсово чезе, ще попадна на двигател снаден от скорости взети от ЧЗ, цилиндри и бутала от ЗАЗ, запалаване и карбуратор от Жигули и всичко това вмъкнато в рамка от Иже с окачване от ЧЗ и резерворар от Ява...като цялата тази комбинация притежава тегло от 180 кила и 90 коня мощ от 1100 кубиковия иначе двигател =))

        Коментар


        • #5
          До: В этом двигателе нет коленвала

          Срам ме е, но без кинематична схема не го разбрах механизма. Авторите на материала също не са го разбрали. Иначе, нищо лошо, че се ползват готови цилиндри, бутала. Как ще направиш в един гараж сегменти, да речем?
          Който се докопа до кинематиката, да публикува схеми. Интересно ми е.

          Коментар


          • #6
            До: В этом двигателе нет коленвала

            Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
            Срам ме е, но без кинематична схема не го разбрах механизма. Авторите на материала също не са го разбрали. Иначе, нищо лошо, че се ползват готови цилиндри, бутала. Как ще направиш в един гараж сегменти, да речем?
            Който се докопа до кинематиката, да публикува схеми. Интересно ми е.
            Мисля, че това е което търсиш.Аз самия като ги прехвърлих набързо, фантазията ми пак неможа да побере как работи самия двигател, затова ще ги изчета един по един.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: В этом двигателе нет коленвала

              Не съм ги чел тия пи-ди-ефи, но аз си го представям малко така. Може и да е наивно, но дотам ми стига въображанието.

              Отдолу на цилиндъра тая джаджа казват че била някакъв шарнир, обаче ми се струва малко объркващо това определение. Според мен работи малко на принципа на автоматичните химикалки - щракаш си нагоре надолу, обаче там където влиза горният край на пълнителя оная "муфа" се върти. Е, вярно на стъпки се върти, но после казват имало някакъв демпфер, който "изглаждал" оборотите. как работи демпфера обаче, ум не ми го побира. Може би е с голямо предавателно число ? Ако стъпките са на често и "с половин зъб", ще изглежда че се върти равномерно.

              Коментар


              • #8
                До: В этом двигателе нет коленвала

                Бе като се замисля, аналогията с химикалката е доста неточна..
                Но за двигател без колянов вал, бих опитал с 3д студио една две идейки.

                Коментар


                • #9
                  До: В этом двигателе нет коленвала

                  Това в ПДФ-формата е вариант на ДВГ на Баландин.Принципа е елементарен: На коляновия вал се дава още една степен на свобода,като той леко се модифицира и се изражда до комплект ексцентрици.Мотовилките отпадат и понеже вече го няма странично триене между буталото и цилиндъра, КПД-то се вдига с приблизително 35-40%. Един такъв 4-цилиндров ДВГ е около 2,5 пъти по-мощен от конвенционалната редова четворка.

                  Този двигател без колянов вал е направо велик.Най-важното е ,че принципа му е примитивен.Но нали всичко гениално е просто.Точността на изработка,като гледам не е толкова голяма,като на съществуващите. По лесен е за изработване.
                  диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X