Здравейте,колеги!
Понеже виждам,че има хора,които си патят от газта искам да ви предствя едно мое тнтм по въпроса за "гърмящите" дебитомери.Става дума за дебитомера(въздухомер му казват също),произвеждан от bosch и монтиран на доста инжекционни автомобили по-стара генерация като аз съм го виждал поставен на доста опели и фордове...Та:моят изгърмя неколколкократно в следствие на използване на газова уредба с изпарител.Последният път обаче като гръмна оста на клапата вътре стана като макарон...сдобих се с нов(втора употреба),който след еднодневна употреба издаде така познатият рязък звук и като отворих капака се беше самотунинговал,т.е. разкривил както му е било кеф...нови 150 лева не ми се даваха...преминах в настъпление-с бормашината разкарах нитчетата,които държаха капака.поизправих ограничителя на клапата(чиято първоначална форма очевидно е била друга).На най-дългата страна на капака монтирах пантичка върху 1 мм. подложка.срещу нея монтирах едно малко рамо,и същото малко рамо монтирах на долната част на кутията.между двете рамена в последствие се опъва пружинка,която държи капака(вече можем да му кажем клапа)винаги затворен,но при back fire си се отваря спокойно и изпуска налягането...за разкош в предната част на камерата сложих и един "райбер",които да държи постоянно клапата отворена-резултата е ,че спря да гърми,върви осезаемо по-добре и ако искам да карам на бензин просто вдигам капака пускам клапата и всичко си е ок.Много важно е след като всичко е готово капака да бъде хубаво намазан само отгоре(!) със силикон за да има сигурно уплътняване.вече повече от две години карам така,без какъвто и да е проблем-ако гръмне(мнооого рядко) капака се отваря и затваря без да направи каквато и да е мизерия вътре.слагате и се кефите.ако някой не разбира нещо да пита.бирата я приемам всякак
Понеже виждам,че има хора,които си патят от газта искам да ви предствя едно мое тнтм по въпроса за "гърмящите" дебитомери.Става дума за дебитомера(въздухомер му казват също),произвеждан от bosch и монтиран на доста инжекционни автомобили по-стара генерация като аз съм го виждал поставен на доста опели и фордове...Та:моят изгърмя неколколкократно в следствие на използване на газова уредба с изпарител.Последният път обаче като гръмна оста на клапата вътре стана като макарон...сдобих се с нов(втора употреба),който след еднодневна употреба издаде така познатият рязък звук и като отворих капака се беше самотунинговал,т.е. разкривил както му е било кеф...нови 150 лева не ми се даваха...преминах в настъпление-с бормашината разкарах нитчетата,които държаха капака.поизправих ограничителя на клапата(чиято първоначална форма очевидно е била друга).На най-дългата страна на капака монтирах пантичка върху 1 мм. подложка.срещу нея монтирах едно малко рамо,и същото малко рамо монтирах на долната част на кутията.между двете рамена в последствие се опъва пружинка,която държи капака(вече можем да му кажем клапа)винаги затворен,но при back fire си се отваря спокойно и изпуска налягането...за разкош в предната част на камерата сложих и един "райбер",които да държи постоянно клапата отворена-резултата е ,че спря да гърми,върви осезаемо по-добре и ако искам да карам на бензин просто вдигам капака пускам клапата и всичко си е ок.Много важно е след като всичко е готово капака да бъде хубаво намазан само отгоре(!) със силикон за да има сигурно уплътняване.вече повече от две години карам така,без какъвто и да е проблем-ако гръмне(мнооого рядко) капака се отваря и затваря без да направи каквато и да е мизерия вътре.слагате и се кефите.ако някой не разбира нещо да пита.бирата я приемам всякак
Коментар