Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Meтан /за монтаж в джип/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Meтан /за монтаж в джип/

    Има ли някой ,който да кара метан? Подходящ ли е според вас да се монтира на джип?
    EX Toyota Land Cruiser 120
    Деньги - зло! И тем большее, чем их меньше

  • #2
    ИМХО - не, бутилките тежат зверски.
    А бе някой не беше ли обещал книжка за метана? Щот съм гола вода, нищо не знам, и това ме тормози.

    Коментар


    • #3
      ...

      Стефане - ще ти уредя една книжка за метан-а само да се засечем ...

      Бутилките може и да сне са тежки, ако си ги платиш - има вече композитни пластмасови- само дето са доста по-скъпички...

      Дали е подходящо?

      Ако ще караш джипа предимно по пътищата - много подходящо - ще ти свали разхода в пари двойно ...

      Ако ще караш Офроуд - не се препоръчва, защото:
      1 - Теглото на бутилките
      2 - Ограниченият преход
      3 - Намалената мощност и най-вече въртящ момент в ниските обороти

      ако си платиш за по-леки бутилки - тогава е по-добре да си доплатиш и за газова инжекционна система - така ще се запазят мощноста и въртящия момент

      с обикновена газова уредба със смесител потеглянето трябва да става при повишени обороти, което прави карането при тежки условия немислимо ...
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        ами примерно на някоя хонда или субару мисля
        EX Toyota Land Cruiser 120
        Деньги - зло! И тем большее, чем их меньше

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от SLY
          ами примерно на някоя хонда или субару мисля
          ще им смачкаш задниците. IMHO- за хонда или субару сложи пропан
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            мисля че не е подходящ даже никак...един приятел кара на метан...1-во се губи много от мощността 2-ро бутилките ест тежат доста...задницата няма да клекне но все пак :Д 3-то и като че ли най-важно е че в БГ има май само 8 станции за метан а той доста бързо изгаря +това се натрупват сажди по тръбите и т.н другото е че прави доста проблеми при палене(по което не се различава от пропана много ) това е което знам ако науча повече ще казвам

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от a4o
              мисля че не е подходящ даже никак...един приятел кара на метан...1-во се губи много от мощността 2-ро бутилките ест тежат доста...задницата няма да клекне но все пак :Д 3-то и като че ли най-важно е че в БГ има май само 8 станции за метан а той доста бързо изгаря +това се натрупват сажди по тръбите и т.н другото е че прави доста проблеми при палене(по което не се различава от пропана много ) това е което знам ако науча повече ще казвам
              Кой е монтирал уредбата на този твой приятел? какъв тип е уредбата и на каква кола?

              По - 1- загубата на мощност - при добро монтиране трябва да е в прилични граници. Ако се спести аванс коректор-а ще падне още доста и ще загуби динамика ...

              По 2 - вярно е - бутилките тежат ...

              По 3 - наистина метан станциите са малко и особено ако искаш да караш в Южна България ще си караш на бензин ... но САЖДИ??? Обикновено при метана саждите са в пъти по-малко отколкото при бензин и още толкова спрямо дизел ... Единствения вариант е отново - аванс-а ... във връзка отново с точка едно - от загубата на динамика и липсата на коректор на изпреварването да се насилва двигателя и да влиза в детонации- при тях вече се отделя въглерод под формата на сажди ...

              ...
              така че питай дали не са му спестили някои необходими елементи от системата ... че ми намирисва на лоша реклама на метана ...

              Ще повторя за да не стават грешки - НЕ препоръчвам метан за Офроуд ... и пропан-бутан също ...
              Газовите системи пестят пари по шосето, но създъвът проблеми извън него ...
              Имаше тема какъв двигател бил по-добър ... Газовата система е доста взискателна към чистотата на въздушния филтър и електрическата система ... и при овлажняване може да прави доста проблеми ... Така че като излезете на къра по-добре си превключете на бензин, за да няма после: "Това да караш на газ е само проблеми" .
              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

              Коментар


              • #8
                Обаче пък в тия сажди какво ще има ... Ама пустото мойта кантора не е читава, иначе най-вероятно от саждите може да се вадят пари наистина.

                Коментар


                • #9
                  ами колата определено не е джип.Опел Астра 1.ши...уредбата е монтирана в Италия не в БГ просто така я купи от което следва че е хубава нали не знам какъв тип е...а пък това за саждите е просто химическа реакция която се извършва при изгарянето на метан не знам какви сажди се отделят при дизела и бензина просто съм чел че при метана също се отделят

                  Коментар


                  • #10
                    Не е само химия, особено като тръгне детонация. В такива сажди има фулерени, някои минават за ценно нещо

                    Коментар


                    • #11
                      Значи допускам, че устройството за корекция на ъгъла на изпреварване не работи ...

                      Не мога да гарантирам на 100% ... но все пак да иде в някой добър сервиз да му погледнат колата ... ако съм прав и ще върви по-добре и ще гори по-малко ...
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        Според мен за джип НЕ Е подходящо.На БМВ-то ми съм с метан-никаква мощност няма.Иначе за разходите-караш без пари.Ама на баира...

                        Коментар


                        • #13
                          определено е евтино мисля че излиза около 5лв на 100км.супер е ама си има и някои недостатъци...според мен или се кара чист дизел или бензин...доста хора казват че ако не е джип колата не трябвало да е дизел...моя баща има пасат 3-ка 1.9тди около 100коня.еми това нещо си върви много добре и доста от бензиновите коли ги дърпа а разхода е 6-6.5

                          Коментар


                          • #14
                            карам на метан джип ASIA ROCSTA Кореиски

                            Коментар


                            • #15
                              според мен метана си е за таксиджиите... да въртят кръгчета из София с 15-35кмч и да не реват колко било скъпо всичко /а таксиметровите услуги - без пари /

                              последното нещо, което е мислено при правенето на бензинови джипове е икономията...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X