Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Датчик за перката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Датчик за перката

    Здравейте

    Колата е Форд Фокус 2004 1.4 бензин . В градско движение изхвърли водата. Смених датчика , който е на главата между свещите . Но перката НЕ се включва когато загрее. Когато я дам на късо се пуска. Перката е с две степени. Отваря двата кръга. Радиаторът е топъл на входа и на изхода. Релето на перката работи.
    Въпросът ми е има ли отделен датчик за перката и къде се намира? Благодаря предварително за информацията , но вече не знам къде може да е проблемът.

  • #2
    От: Датчик за перката

    Първоначално публикуван от са6о Преглед на мнение
    ...Когато я дам на късо...
    Когато дадеш кое на късо?

    Датчиците за перките обикновено са или на радиатора или на някое от водните съединения към него, най-често изходящото.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      От: Датчик за перката

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Когато дадеш кое на късо?

      Датчиците за перките обикновено са или на радиатора или на някое от водните съединения към него, най-често изходящото.
      Перката. така изключих вероятността да е изгоряла .
      Довечера ще прегледам пак по-подробно радиатора и около него.

      Коментар


      • #4
        От: Датчик за перката

        Може да не е с т.нар термошалтер, а да се пуска от компютъра. Проследи жиците да видиш какво и как прекъсва. На дъртия Форд Орион датчика е забит на тялото на термостата, ама наистина обикновено са на изхода на радиатора.
        Може да питаш и в Форд форума, или да потърсиш по руските форуми. Може да видиш и в интернет как изглежда(например от онлайн магазин) и да го потърсиш под капака.

        Коментар


        • #5
          От: Датчик за перката

          Първоначално публикуван от са6о Преглед на мнение
          Перката. така изключих вероятността да е изгоряла .
          Довечера ще прегледам пак по-подробно радиатора и около него.
          Нещо като се даде на късо или спира или гори бушон, или пуши, или гърми!

          Връзването на перката директно към захранване (което предполагам наричаш "на късо"), няма нищо общо с късото.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            От: Датчик за перката

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Нещо като се даде на късо или спира или гори бушон, или пуши, или гърми!

            Връзването на перката директно към захранване (което предполагам наричаш "на късо"), няма нищо общо с късото.
            Така де. През буксата и на акумулатора директно.

            Коментар


            • #7
              От: Датчик за перката

              Пусни я с директно захранване и с бутон... докато намериш читав датчик, който да подава сигнал към компютъра. Така съм го правил на не една кола, та дори и на път.

              Коментар


              • #8
                От: Датчик за перката

                Смени си и ти(че станахте много) капачката на разширителното казанче(или на радиатора, не знам на форда къде е).
                Стрелката показва ли прегряване? За да хвърля чак водите трябва доста да е загряла.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #9
                  От: Датчик за перката

                  Може да няма отделен датчик за вентилатора.Когато пуснеш климатика,включва ли се перката?
                  Дизелов Jeep, не е Jeep.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Датчик за перката

                    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                    Смени си и ти(че станахте много) капачката на разширителното казанче(или на радиатора, не знам на форда къде е).
                    Стрелката показва ли прегряване? За да хвърля чак водите трябва доста да е загряла.
                    Стрелката не мърда от средата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Датчик за перката

                      Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
                      Може да няма отделен датчик за вентилатора.Когато пуснеш климатика,включва ли се перката?
                      Да , като пусна климатика и перката се включва. Така се и кара де. На климатик.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Датчик за перката

                        Първоначално публикуван от са6о Преглед на мнение
                        Стрелката не мърда от средата .
                        Това че стрелката не мърда от средата не значи нищо. Както ти казаха - смени си капачката най-напред. А стрелката - нещо тръгва от някакъв датчик, минава през компютъра и той казва на стрелката какво да показва. Още повече - това че при датчика температурата е в норма, не значи че навсякъде е в норма.

                        Като е изхвърлил водата на климатик ли е бил? Защото ако да (и съответно с пусната перка), явно търсиш проблема на неправилното място - проблема не е в перката.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Датчик за перката

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Това че стрелката не мърда от средата не значи нищо. Както ти казаха - смени си капачката най-напред. А стрелката - нещо тръгва от някакъв датчик, минава през компютъра и той казва на стрелката какво да показва. Още повече - това че при датчика температурата е в норма, не значи че навсякъде е в норма.

                          Като е изхвърлил водата на климатик ли е бил? Защото ако да (и съответно с пусната перка), явно търсиш проблема на неправилното място - проблема не е в перката.
                          Напълно съм съгласен. Капачка ще взема задължително и ще кажа резултата. Първият път не беше на климатик. Просто ме притеснява , че радиаторът е топъл т.е. минава вода през него ,а не пуска перката . За това търся и датчика , който би следвало да е отговорен за това.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Датчик за перката

                            Първоначално публикуван от са6о Преглед на мнение
                            ...Първият път не беше на климатик...
                            Тоест имало е и втори път, когато е бил на климатик? Ако да, значи перката е била включена, следователно търсиш проблема на грешното място.

                            Смени капачката. Ако пак изхвърли и не могат да се намерят други причини, отива се на обезглавяване на мотор с надеждата да е само гарнитура, а не нещо сцепено.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Датчик за перката

                              Не , не е кипвала втори път , защото я дебна да не се стига до там . Показава градусите на водата от електронния километраж. Стига 112градуса и не се пуска перката. Стрелката седи по средата. С климатик е на 102 - 103градуса. Но докато не сменя капачката само ще гадая. Четох , че този мотор работи на по-високи градуси , но все си мисля ,че на 112 трябва да се пуска перката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X