От: Рено клио 2-пали и гасне студено
Вероятно малко помощ в диагностиката ще икономиса време и средства. Тестването на горивната магистрала също си има алгоритъм,иска инструменти и съответните знания и умения.
Сега като поставите манометъра и давате няколко пъти на контакт до достигане на максимална стойност -изчаквате 5-10 минути. Налягането трябва да не се променя. При промяна-пропуск в регулатора,в обратния клапан или през някоя дюза. Втората част е намиране на виновника. Според знанията и инструментите процеса е различен.
(Мързела ми е водещ и ползвам преобразовател с който на осцилоскопа наблюдавам при работещ двигател пулсациите на дюзите. По същия начин проверявам и енергията на запалителната искра. Когато знам посоката остава гайкаджииството.............)
Все пак с помощ от някои познат механик ще е по бързо и лесно,а може проблема изобщо да не е в горивната система!
Вероятно малко помощ в диагностиката ще икономиса време и средства. Тестването на горивната магистрала също си има алгоритъм,иска инструменти и съответните знания и умения.
Сега като поставите манометъра и давате няколко пъти на контакт до достигане на максимална стойност -изчаквате 5-10 минути. Налягането трябва да не се променя. При промяна-пропуск в регулатора,в обратния клапан или през някоя дюза. Втората част е намиране на виновника. Според знанията и инструментите процеса е различен.
(Мързела ми е водещ и ползвам преобразовател с който на осцилоскопа наблюдавам при работещ двигател пулсациите на дюзите. По същия начин проверявам и енергията на запалителната искра. Когато знам посоката остава гайкаджииството.............)
Все пак с помощ от някои познат механик ще е по бързо и лесно,а може проблема изобщо да не е в горивната система!
Коментар