Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбо проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Турбо проблем

    Привет,

    Имам проблем който се проявява при включване на турбината (1700+ оборота). Изразява се в моментна периодична загуба на мощност. Загубата и връщането на мощността се редуват през по-малко от една секунда, резултата е движение на тласъци. Автомобила е Ауди А3, мотора е 1.8Т, 150 к.с., варианта е AQA, бензин.

    Моля за съвет към кой елемент от системата на турбото да се насоча за диагностика или да пробвам с проба-грешка смяна на елемент с нов. В компютъра няма записани грешки освен временно прекъсване на бобина. Проблема с прекъсването на бобината беше отстранен, но проблема с губенето на мощност си остана. Забелязал съм, че при студено време, напр. през зимата, проблема почти не се проявява.

    Поздрави,
    Георги
    АИГ-Заваряване ООД
    Производител на заваръчни апарати "DEL"
    http://www.aigwelding.com
    0889 522 036

  • #2
    От: Турбо проблем

    Здрасти, що не прегледаш всичките вакуумни маркучи към актуатора на турбината, както и самия актуатор.
    След това препоръчвам записване на лог. файл с вагком докато се движиш в диапазона на проблема. След това да го качиш тук.
    Поздрави!

    Коментар


    • #3
      От: Турбо проблем

      Както ти е казал колегата,сваляш всички декоративни пластмаси и почваш един по един вакумите.Обърни внимание след като угасиш двигателя след половин час имаш ли вакум в сервото за поне 2-3 натискания на педала,или педала е станал твърд,ако нямаш вакум най-вероятно еднопосочния клапан е за смяна.Провери и този хемороид https://www.youtube.com/watch?v=uwl2yIAFJhs Ако е дефектен вземи от Ауди ТТ със 1,8т доста по-качествен е има и разни афтърмаркет изпълнения,ако нямаш вакум помпичка става и със спринцовка вакума http://kirilpm.snimka.bg/photos-from...24050.38533371
      Профилкаткично можеш да почистиш дебитомера,дросела и датчика за температура на въздуха в смукателния колектор.Най-гадния вариант е пукната плочка на байпасния клапан на турбото или по английски му уейстгейт,но и това се лекува.Можеш да надуеш с компресор системата и да провериш за пропуск по маркучите и кулера,но ако имаш такъв загубата на мощност следва да е постоянна.Ако проблема остане след всичко това,мери налягане на горивото и при проблем,пенсионирай бензиновата помпа.

      Коментар


      • #4
        От: Турбо проблем

        Софта пипан ли е? Чипване, туй - онуй? Да не се окаже, че пренадува?

        Коментар


        • #5
          От: Турбо проблем

          С тая детска турбинка дето имат тея мотори много ама много трудно ще пренадуе при 1700 оборота.

          Коментар


          • #6
            От: Турбо проблем

            Благодаря за съветите! Ще мина по списъка и ще докладвам.

            П.П. Софта не е пипан. Отн. бензиновата помпа не мисля, че има проблем с дебита. Имам VAG софтуера, ще направя логове.
            АИГ-Заваряване ООД
            Производител на заваръчни апарати "DEL"
            http://www.aigwelding.com
            0889 522 036

            Коментар


            • #7
              От: Турбо проблем

              Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
              ... Имам VAG софтуера, ще направя логове...
              С това трябваше да започнеш. И впрочем ако нещо се чудиш докато гледаш - звънкай

              Коментар


              • #8
                От: Турбо проблем

                Обърни внимание на налягането на турбината искано и реално и тримовете на горивото.Най-вероятно проблема е механичен и няма да се реши с ВАГ КОМ,но не боли да и направиш една диагностика.

                Коментар


                • #9
                  От: Турбо проблем

                  Здравейте,
                  Имах А4 1.8 Т с мотор АЕВ със с такъв проблем ,пробвах с диагностика в юнитрейд диагноза нов компютър , немогат да се свържат с компютъра,но това беше преди доста години,оказа се че колата е чипосана,в друг сервиз също не можаха да направят диагностика но ме посъветваха да сменя свещи и лули ,колата се оправи дано да съм бил полезен

                  Коментар


                  • #10
                    От: Турбо проблем

                    Първоначално публикуван от andry2 Преглед на мнение
                    но ме посъветваха да сменя свещи и лули ,колата се оправи дано да съм бил полезен
                    Интересно е че в доста случаи при подобни проблеми великите диагностики подтикват хората към даване на пари за нищо.
                    Едни кабели,дори понякога един единствен могат да отровят живота на човек.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Турбо проблем

                      Всички турбо бензин мотори имат детонационен датчик (2 датчика). Ако бензина не не достатъчно детонационно устойчив, то компа си играе с налягането и аванса. Компа не записва грешка. Пробвай с високооктанов бензин.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Турбо проблем

                        Този си има два датчика за детонации,но работи безгрижно с А95,все пак е мотор от началото на 90-те.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X