Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неравномерна работа на двигателя на агрегат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Неравномерна работа на двигателя на агрегат

    Привет,
    както показва заглавието на темата, агрегата ми за ток работи неравномерно. Отказва да държи спокоен празен ход. Агрегата е китайски, абсолютна ширпотреба, има ги навсякъде. Дават го 4KW, не знам колко е реално, но като няма ток спокойно си държи лампите и хладилника с фризера.
    Малко предистория - Преди време баща ми се оплака, че агрегата не пали. Пробвах го - верно не палеше. След няколко десетки дръпвания реших, че нещо не е съвсем наред . Попитах го от кога не е пален и се оказа, че почти година е стоял без да работи. Махнах резервоара и въздушния филтър и извадих карбуратора. Разглобих го до колкото се чувствах компетентен, почистих със спрей за карбуратори, измих с чист бензин, сглобих го и пущината запали от четвърт дърпане.
    Казах на баща ми да го пали поне веднъж седмично и да го оставя да работи за 5 мин. за да опресни бензина, който остава в карбуратора. Познайте, колкото вие толкова и той. След още 3-4 месеца му се наложи да го ползва и нъцки - не ще да пали.
    Превъплатих се в неволята, отидох, дръпнах няколко пъти, не стана и пак по стария път. Проблема обаче е че гадта запали но не работи читаво както се вижда от клипа по-долу.
    Направи ми впечатление, че свещта е с много сериозен черен нагар. След като запали, агрегата започна да работи не-добре, препатква, прегърмява в ауспуха... Предполагам, че сместа му е много богата.
    Пали само на смукач и не работи на напълно отворен отвор на въздушния филтър.
    Въпросите ми са:
    1. Е ли възможно нещо да съм прецакал карбуратора? (със сигурност е възможно, въпроса е какво...)
    2. Е ли възможно да сменя карбуратора с по-читав (по-малко китайски)? Идея какви са му характеристиките (разстояние между отворите и светъл отвор на гориво-провода)?
    3. Нещо друго, което пропускам?

    https://www.youtube.com/watch?v=u2GqezCE1yQ
    42

  • #2
    От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

    Здравей,както сам си забелязал генератора не държи ниски обороти,автоматичния регулатор на оборотите се опитва да компенсира с подаване на газ което води до рязко и прекомерно високи обороти и регулатора връща газта към ниски обороти който липсват и цикъла се повтаря.Това се дължи на запушен обходен горивен канал (може би не се нарича точно така),но все пак е запушен.Канала тръгва от поплаваковата камера и по-точно някъде от средата на главния жигьор, минава през страничния болт за регулиране на горивната смес и излиза през един или два малки отвора точно пред дроселовата клапа.И когато клапата е затворена за ниски обороти двигателя би трябвало да получава гориво по този канал ,а като е запушен канала от гадния бензин се опитва да угасне, тогава се намесва автоматичния регулатор ,като отваря дроселовата клапа и двигателя получава гориво през главния жигльор.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:storage.jpg
Прегледи:1
Размер:199.7 КБ
ID:5789919

    Разглоби карборатора на съставни части ,остави да по кисне в кориселин после продухай със сгъстен въздух,ако не успееш да го отпушиш вземи си същия нов(гледам са по 15,0 лева),но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си сложи кранче на маркуча за бензин между резервара и карбуратора .Когато генератора няма да се ползва дълго време затвори кранчето преди да си загасил двигателя,за да изгори бензина в карборатора .
    Успех.
    Трагичното не е смъртта, а животът, който
    хората живеят или не изживяват до смъртта си.
    Чарлз Буковски

    Коментар


    • #3
      От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

      Първоначално публикуван от stelio Преглед на мнение
      Здравей,както сам си забелязал генератора не държи ниски обороти,автоматичния регулатор на оборотите се опитва да компенсира с подаване на газ което води до рязко и прекомерно високи обороти и регулатора връща газта към ниски обороти който липсват и цикъла се повтаря.Това се дължи на запушен обходен горивен канал (може би не се нарича точно така),но все пак е запушен.Канала тръгва от поплаваковата камера и по-точно някъде от средата на главния жигьор, минава през страничния болт за регулиране на горивната смес и излиза през един или два малки отвора точно пред дроселовата клапа.И когато клапата е затворена за ниски обороти двигателя би трябвало да получава гориво по този канал ,а като е запушен канала от гадния бензин се опитва да угасне, тогава се намесва автоматичния регулатор ,като отваря дроселовата клапа и двигателя получава гориво през главния жигльор.
      [ATTACH=CONFIG]959067[/ATTACH]
      Разглоби карборатора на съставни части ,остави да по кисне в кориселин после продухай със сгъстен въздух,ако не успееш да го отпушиш вземи си същия нов(гледам са по 15,0 лева),но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си сложи кранче на маркуча за бензин между резервара и карбуратора .Когато генератора няма да се ползва дълго време затвори кранчето преди да си загасил двигателя,за да изгори бензина в карборатора .
      Успех.
      Благодаря ти за изчерпателния отговор. Ще разглобя основно и ще накисна нещото. За всеки случай, би ли ми изпратил инфо за това от къде да намеря нов карбуратор ако се наложи все пак.
      Поздрави!
      42

      Коментар


      • #4
        От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

        Имаш ЛС.
        Трагичното не е смъртта, а животът, който
        хората живеят или не изживяват до смъртта си.
        Чарлз Буковски

        Коментар


        • #5
          От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

          ... или просто има запушен жигльор
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #6
            От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

            Днес разглобих и накиснах карбуратора. Почистих, издухах и в общи линии нямаше промяна. Направи ми впечатление, че гърми и през въздушния филтър. Е ли възможно това да се дължи и на кофти центровка?
            42

            Коментар


            • #7
              От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

              Първоначално публикуван от slaf4u Преглед на мнение
              Днес разглобих и накиснах карбуратора. Почистих, издухах и в общи линии нямаше промяна. Направи ми впечатление, че гърми и през въздушния филтър. Е ли възможно това да се дължи и на кофти центровка?
              Погледни клапаните,на китайците лесно се разрегулират.
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #8
                От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                Погледни клапаните,на китайците лесно се разрегулират.
                Какъв ми е полезния ход в такъв случай?
                42

                Коментар


                • #9
                  От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                  Ти като нов без товар чувал ли си го и сега как е с товар от ~квт.
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • #10
                    От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                    Странното е че той си е направо нов -работил е не повече от 3-4 часа. Проблема е че е стоял много дълго време без да работи с кофти бензина в карбуратора. Преди да се появи този проблем, двигателя си работеше абсолютно равномерно и спокойно след палене. При натоварване сам си вдигаше оборотите колкото му беше нужно, при изчезване на натоварването си ги сваляше.
                    Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                    Ти като нов без товар чувал ли си го и сега как е с товар от ~квт.
                    42

                    Коментар


                    • #11
                      От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                      Първоначално публикуван от slaf4u Преглед на мнение
                      ...При натоварване сам си вдигаше оборотите колкото му беше нужно, при изчезване на натоварването си ги сваляше.
                      Ако не е инверторен, не би трябвало да си променя оборотите. Промени ли ги, ще се промени и честотата на кривия ток.
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                        Колегата има предвид че си дава гас за да компенсира пада на оборотите от товара.
                        Иначе моето мнение да провериш клапаните( видях съвсем скоро блокирали такива от ръжда най вероятно. почуках ги раздвижиха се и сега пее).ако няма нищо нередно по газоразпределението взимаш си един нов карб(незнам каде и кви ги намира колегата за 15 лева аз ги взимах миналия месец за 45лв на резачката и на тримера са наистина по 15лв) и всичко трябва да е 6 но така както то обясняваш трябва да е карба...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                          Първоначално публикуван от slaf4u Преглед на мнение
                          Какъв ми е полезния ход в такъв случай?
                          Регулират се елементарно,с винт и контрагайка.https://www.youtube.com/watch?v=09UAcPG8Kw0
                          Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 03-06-18, 17:16.
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • #14
                            От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                            http://www.bulpower.net/products/det...D=25&prodID=81 ето за 15.0 лева.
                            Бензина за съжаление не е като едно време.Примерно вадиш балканчето от плевника седяло там няколко години риташ и пали,а сега бензина за месец два прави отлагания подобни на карамелизирана захар.И аз мисля че проблема е в запушване в карборатора.
                            Трагичното не е смъртта, а животът, който
                            хората живеят или не изживяват до смъртта си.
                            Чарлз Буковски

                            Коментар


                            • #15
                              От: Неравномерна работа на двигателя на агрегат

                              явно има разлики в двигателите на генераторите и да кажем на фреза...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X