Здравейте колеги. Имам следния проблем с Kia Rio 1.5 16v с газов инжекцион Landi Renzo Omegaz , монтиран в Италия. Миналото лято имах проблеми със сутрешното запалване. Сега като се затопли времето тези проблеми пак се появиха. Късна есен и зима никакви ядове. Лани и сега двигателя запалваше на 3-4-5 път с много въртяне. ( само сутрин ) после никакъв проблем със запалването. Палеше от раз. Независимо кога. Имал съм случаи да я запаля ( трудно ) сутрин за 10-20 мин шофиране, и следващото запалване да е много късно вечерта, тогава запалва веднага. Обаче, пренощува ли, пак се започва с ядовете. При въртенето двигателя притриса леко ( аха-аха да запали ама не ). Струва ми се, че замирисва на бензин. Софтуера на Landi-то е такъв, че след запалване веднага започва да подава газ на един от инжекторите, и ги редува. Варианта да натрупва газ в смукателите отпада. Правил съм опити със : превключване на бензин, и откачане на маркуча на газта от инжекторите. Обаче, няма ефект. Пак си пали трудно. Бобина , кабели и свещи са нови. На бензиновите инжектори съм проверявал съпротивлението, всички са по книга.( незнам дали това има нещо общо с проблема, ама го направих ) Дроселовата клапа ми е чиста ( свети ). Опитах да я сваля за по-обстоен оглед, обаче се оказа невъзможна работа. Под нейния корпус има част от охладителната система и двете повърхности са залепени със сив силикон. Няма разлепяне. Моля да споделите някакви идеи каде още може да се провери за проблема? P.S. Извинявам се за големия роман, но се опитах да бъда максимално точен Поздрави: Mc Queen
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Свий
X
-
От: Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Има вероятност да изпуска редукционния клапан на бензиновата магистрала. Ако е така сутрин магистралата е празна и докато се пълни при въртенето на стартер през дюзите се процежда не достатъчна порция бензин колкото, да създава допълнителни проблеми. Сутринта при подаване на контакт се чува помпата в резорвоара. След спирането И върнете контактния ключ и отново на контакт и така 3-4 пъти, след което опит за палене. Ако запали от раз,проблема е в регулатора ,ако не -ч продължава търсенето . Втора възможност е проблемна вентилация на резорвоара.Пробва се запалване с отворена капачка на гърловината за наливане. Има и други "опции" на да се отхвърлят тези и тогава.
Коментар
-
От: Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Здравейте, колеги. Започвам с отговорите: 1 -- Иван Жоров -- Резервоара гледам/е да е над половината. 2 -- Николай Шишков -- Да, на предната смянана на масло, има-няма 6-7К ( октомри 2017 ) Бензиновата помпа не съм я гледал. Чува се, че работи. Какво, и с какво трябва да и проверявам ? 3 -- Asteri -- Стартера е наред. Наскоро лягах да го свалям, че бендикса ме остави отведнъж. Катализатора може ли да се задръсти от каране на газ? 4 -- Kalin09 -- Жената има навика от време на време да си я покарва на бензин. Но не ми пречи да пробвам. 5 -- petkov_bb -- Пак моята съм я инструктирал да изчаква помпата да спре и тогава да завърта ключа. Обаче, това само веднъж, и после въртене. Ще пробваме и твоето предложение за : 3-4 пъти напомпване на гориво. Ще пробвам и номера с капачката на резервоара. Ама след 2-3 дена, първо проба на първия вариант. Благодарности McQueen P.S. Малиий текста си го бях подредил на редове. Обаче нещо сайта ми го изписа всичко слято. Съжалявам.
Коментар
-
От: Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Мак Царицо , виж си регулатора на налягане в горивната рейка.Пробита мембрана.Дави с бензин в смукателния колектор.И го прави през вакуумното маркуче.Поздрави на шотландците!Как да го познаеш?Скубеш вакуумното от колектора и като смукнеш - на езика бензин.А , от симптомите - като запали работи известно време на високи обороти?Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Здравейте колеги. След няколко дена опити. Ето какъв е резултата:
1-ва проба - това с отворена капачка на резервоара, -- никакъв ефект. 2-ра проба - с 4-ри пъти "напомпване" на гориво. Двигателя запали от първото завъртане,
след около 3-4 сек. въртяне.( струва ми се малко множко , ама да не издербняваме засега ) . И такааа, явно регулатора наистина се е прецакал.
Обаче, колегата jeko47 греши с местонахождението на регулатора. Не е на рейката, а вътре в кутията на горивната помпа в резервоара. Мамка му!!! Естествено в магазина ми предлагат горивна помпа комплект. Щото корейците не предлагали такива резервни части. Но в нета намерих някои сайтове да предлагат този продукт, обаче са няколко вида. Ами сега. Решил съм : 1-во--- да си направя ключ за гайката на бензиновата помпа. ( Това с отверка и чук не ми се нрави.) 2-ро--- да изкарам и снимам моят регулатор ( за да знам какво да търся ). И след смяната на тази пущина ще споделя какъв е ефекта. ( това ще отнеме малко време ) Благодара за съветитите. Mc Queen
Коментар
-
От: Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Диагностиката обикновенно изисква методична последователност за да няма грешни и прибързани изводи.
Преди филма с демонтажа и смяната е редно да се направи оше една проверка.
На подходящо място по нагнетателния тръбопровод се поставя "Т" разклонение и накрая манометър, замерваните стойносто са около 3.0 ат.
При "зареждане" чрез контактния ключ трябва да достига поне 3 ат. и да задържа тази стоиност следващите няколко минути.
Коментар
-
От: Kia Rio 1,5 16v 2000-2005 труден старт при топло време.
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеНяма излишно гориво ,щом регулатора е отзад.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар