Да, всичко що е Ивеко, бегай далеко. Ако искаш здрав бус огледай се за Спринтер. Ивекото е боклук.
Брат ми има в автопарка и Ивеко,и Спринтери.Според него,Ивекото много "бега",много харчи,повече аварира,а 3-литровите чупят скоростни кутии.Спринтерите били по-добри-аз лично обаче предпочитам с предно предаване бусчета...Ивекото е и взискателно към качеството на дизела-иска най-доброто
35C15 от 2001-ва мисля, че няма. Това означение отбелязва автомобилите произведени след 2005-2006 година (4-та генерация Daily). Двигателите са 2.3 и 3.0, като специално C15 посочва 3.0 литров мотор. Ако правилно сте посочили годината и двигателя (заради ниската цена предполагам), то тогава моторът е или 2.8 idTD (122кс.) или 2.8 JTD (128кс./146кс.). И двата са достатъчно надеждни и ремонто-пригодни. Разбира се, по-старият, с механичната помпа е доста по-опростен и лесен за поддръжка. Новият обаче лесно се ре-мапва до 146-163 кс. и в едни и същи условия постига по-нисък разход.
Обобщено - с какъвто и бюджет да разполагате, шансът да намерите по-сполучлив бус е на страната на Ивеко. Ако ще пътува в чужбина, Ивекото отново има предимство - в "белите" страни цената на ремонт за Мерцедес не е много различна според годините на автомобила, което може да означава, че ремонт навън може да надхвърля цената на самия автомобил. Виж, Ивеко си е таргетиран в по-нисък ценови клас и популярността му е свалила цената на ремонт, части, обслужване.
Когато се купува бус втора употреба Ивеко / Фиат нямат конкуренция. Отношението цена / качество е най-добро. Разбира се - километрите на бус от 2001 година ще са много, трябва да се калкулира цената на няколко по-скъпи ремонта. Но цената на нови и качествени части е в пъти по-ниска от подобни за Мерцедес / VW. Изборът на вторичния пазар е огромен - различни дължини, различни височини.
И, за да подразня малко колегите тук - дизеловият двигател на Ивеко / Ланча е по-сполучлив от дизелите на Мерцедес за товарни автомобили в периода 2000-2008.
По-евтин е като производство, по-икономичен, по-еластичен, по-лесен за ремонт (за автомобите с надлъжен монтаж ). Това, разбира се, е мое лично мнение и може да не отразява реалността!
Да, всичко що е Ивеко, бегай далеко. Ако искаш здрав бус огледай се за Спринтер. Ивекото е боклук.
Така ли? И как стигна до този извод?
Единствения недостатък е, че много друса, всичко друго е перфектно.
Спринтера може само да си мечтае да е толкова надежден колкото е Дейли-то
Кажете какво по-точно ви интересува да дадем правилен отговор.
Така ли? И как стигна до този извод?
Единствения недостатък е, че много друса, всичко друго е перфектно.
Спринтера може само да си мечтае да е толкова надежден колкото е Дейли-то
Кажете какво по-точно ви интересува да дадем правилен отговор.
Опита ми с 10 тина ивеко и 15 тина спринтера. Това малко ли ти се струва. Ама всеки си има глава на раменете, да си мисли. Аз споделям опит, моя с тая марка. На ивекото ел инсталацията е от пресовани говна, окачването от кашкавал, а ламарините се пукат като марципан, пак от лични наблюдения. Спринтера стига да не е метанов, кара много без да пипнеш нищо по ел инсталацията, окачването е супер здраво и евтино за подмяна, а ламарините са дебели и здрави.
Коментар