Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сблъсък с ЕГР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сблъсък с ЕГР

    Здравейте!
    Днеска след голяма мъка запуших вакумния ЕГР на личната ми кола-Деу Ланос бензин. Симптомите бяха намалена мощност, слаба еластичност, придърпване при някои режими, затруднено палене. Оказа се и блокирал, и с пробита мембрана.
    Запушването го направих само на отвора на всмукателния колектор с капачка от буркан. Парчето, което отрязах хвана на 4-5мм от всички страни. След това сглобих всичко по реда си, като клапана хубаво натисна ламаринката. Проверих и за изпускане от гарнитурата, но всичко уплътни, както трябва. Душевните ми терзания са следните:
    1. Може ли под натиска на газовете ламаринката да се огъне и да попадне в колектора?
    2. За колко време може да прегори ламаринката и дали въобще е възможно?
    3. Ако 1. стане, има ли вариант за потрошване на двигателя?
    Мога да преработя затапването едва в края на седмицата, а до тогава ще мина някъде 200км.
    Затапих и маркуча за вакуума, управляващ клапана с болтче 5мм. След като запалих всичко беше нормално, даже и колата въртеше гуми без газ(имаше кал и малко сняг). В сряда ще я покарам, но май ще има ефект.
    Последно редактирано от venkabg; 25-02-18, 21:58. Причина: Допълване

  • #2
    От: Сблъсък с ЕГР

    Сложи дебела тапа, тази ще замине за норматив.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • #3
      От: Сблъсък с ЕГР

      Това може да стане едва в Петък. Сега нямам нужните инструменти, а като се прибера ще сложа поне 2мм, даже и 3-4мм. Въпросът е докато го дооправя. С кой акъл тръгнах да разглобявам баш по детски и то в сняг и студ?! Намираше ми се ламаринка 2-3мм, но нямах с какво да я отрежа и пробия. Колата е на 300 хил и явно от много време не е работил клапана.

      Коментар


      • #4
        От: Сблъсък с ЕГР

        За няколко дни, особено и градско, не би трябвало да има проблем, но леко с педала все пак.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          От: Сблъсък с ЕГР

          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
          За няколко дни, особено и градско, не би трябвало да има проблем, но леко с педала все пак.
          Проблема е, че като я подкарам ще искам да пробвам дали има разлика, така че може и да я понатисна. Не знам дали ще издържа.
          Гледам по другите форуми, че доста са затапвали така, но се притесних. По-технически форум от този няма. Другите са малко гоуфаджийски манталитет.

          Коментар


          • #6
            От: Сблъсък с ЕГР

            Венка , карай и не се бой.Най-много да се пробие.Ма ти веднага ще го разбереш.
            Ако трябва да сме сериозни , най-добре натисни ЕГРа да се затвори , когато разглобиш в края на седмицата.Щом няма управление към него той ще си затваря добре и без ламаринки.
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: Сблъсък с ЕГР

              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              Венка , карай и не се бой.Най-много да се пробие.Ма ти веднага ще го разбереш.
              Ако трябва да сме сериозни , най-добре натисни ЕГРа да се затвори , когато разглобиш в края на седмицата.Щом няма управление към него той ще си затваря добре и без ламаринки.
              Белята е, че го мъчих всякак да затвори. Е не ще и не ще. Напъвах, мислих, изкривих една отверка и йок. Затова и прибегнах към затапване.

              Коментар


              • #8
                От: Сблъсък с ЕГР

                Виждал съм направени от "омния" при други автомобили и не са се скъсали.
                Монтирал съм 'Тапи" от тънка неръждавейка и е вечно.
                Жеко Ви казва истината, смело и газ..............

                Коментар


                • #9
                  От: Сблъсък с ЕГР

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  За няколко дни, особено и градско, не би трябвало да има проблем, но леко с педала все пак.
                  То върху тая пластина на бензин най-големото натоварване е именно при лек педал. Тогава вакуума в колектора е най-голям и разликите в наляганията от двете и страни е най-голяма.

                  Поставена на студения край, тоест между тръбата на EGR-а и входящия колектор, ще изкара и повече от седмица. Ако я беше сложил от другата страна - между изходящия колектор и тръбата към клапана, щеше да се пробие за норматив, не от налягането а от температурата. При нормално работещи кюнци и катализатор (ако има такъв) ми се чини че там кой-знае какво налягане не може да се случи за да се пробие от него.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сблъсък с ЕГР

                    Аз температурата имах предвид. Не мисля, че налягането ще е проблем.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сблъсък с ЕГР

                      Точно температурата ме накара да я сложа на отвора за всмуквателния колектор. А освен това нямаше как да я сложа от другата страна, защото клапана влиза в другия отвор като 10мм. Другият вариянт беше да сложа цяла ламаринка вместо клапана, но нямах температурно устойчив силикон. А пък да стегна тая кашкавалена ламаринка само на две места и в средата да уплътни ми се струва невъзможно. Приготвил съм ламарина от една стара тенджера. Дъното е доста дебело, но ще чака края на седмицата. Ще намажа и със силикон.
                      Е, след Вашите мнения малко си отдъхнах. Явно колата ще живее.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сблъсък с ЕГР

                        Вече мога да дам и първи впечатления. За паленето още нищо не мога да кажа, защото бях пробвал да я паля директно на газ при -8 и я позадавих. Пусто ГИ не иска да пали на газ при студено време. Пресяцванията изчезнаха, много по-равномерно работи при ускоряване. Стана по-пъргава и някак с лекота върви. Сутрин, докато е студена понякога забиваше нос на бензин, но вече и това го няма. Тази вечер предстои истинското запушване. Ще пиша резултати.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сблъсък с ЕГР

                          Капачка от буркан е напълно адекватен материал за откъм смукателния колектор на бензинов двигател.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сблъсък с ЕГР

                            Вчера успях да свърша работа, но както винаги не от раз. За мое учудване капачката от буркан не беше мръднала. Все едно сега я слагам. Резнах една ламаринка от въпросната тенджера(1.5мм), ползвах старата гарнитура, сложих и стегнах. Щастието трая точно 10мин, докато загрее колата. На празен ход започна да държи 1500оборота и не искаше да паднат. Веднага ми светна, че явно смуче въздух там, където затапих. Имах вода в колата и полях ламаринката, при което оборотите спаднаха и даже угасна. Прибрах се, наново махнах ламаринката и одрязах парче 2мм от неръждавейка. От клингерит изсякох една гарнитура, но без отвори. Изчистих мястото на старата гарнитура. На едно стъкло и шкурка изшлайфах новата неръждавейка и намазах всичко със силикон. Бившият клапан го отрязах с ъглошлайфа, като взех само частта, която ляга на колектора(към 7-8мм дебелина). Сложих гарнитурата после ламаринката и накрая и частта от клапана. Всичко заспа и вече 200км нито помен от проблем. Вече даже и пали по-лесно. Обяснявам си го, че явно тънката ламаринка се е изметнала при загряването ѝ. Все пак само два болта я държат, а дължината е доста голяма. Надявам се да ме изкара, докато е жива колата.
                            След преминаване на газ от ГИ(40градуса) колата не държеше добре ниски обороти. Падаше под 500 и минаваше на бензин след което всичко се нормализира. След като направи тоя номер 2пъти всичко стана нормално.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X