Здравейте Колеги ,
за първи път пиша тук и моля да ме извините ако съм объркал раздела .
Имам проблем с двигател на автомобил Порше Кайен 4,5 S 2003 г , колата има чип тунинг и газова уредба , единия от цилиндрите няма никаква компресия , колата работи на седем цилиндъра .
Диагнозите или по-скоро предположенията на майсторите без да са отваряли колата са различни , от повреда на клапан до счупен сегмент , задрало бутало и още хиляди други неща .
Обясниха ми че ремонта налага сваляне на двигателя .
Питането ми е , някой дали се е сблъсквал с подобен ремонт ? Наистина ли ремонтите на двигателя на тези автомобили налагат свалянето му ? Също така ако някой може да предложи майстор / за района на СОФИЯ/ . Ще съм благодарен и за инфо за цените на подобни ремонти .
за първи път пиша тук и моля да ме извините ако съм объркал раздела .
Имам проблем с двигател на автомобил Порше Кайен 4,5 S 2003 г , колата има чип тунинг и газова уредба , единия от цилиндрите няма никаква компресия , колата работи на седем цилиндъра .
Диагнозите или по-скоро предположенията на майсторите без да са отваряли колата са различни , от повреда на клапан до счупен сегмент , задрало бутало и още хиляди други неща .
Обясниха ми че ремонта налага сваляне на двигателя .
Питането ми е , някой дали се е сблъсквал с подобен ремонт ? Наистина ли ремонтите на двигателя на тези автомобили налагат свалянето му ? Също така ако някой може да предложи майстор / за района на СОФИЯ/ . Ще съм благодарен и за инфо за цените на подобни ремонти .
Коментар