Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помпи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помпи

    Дизеловите помпи колко вида са?
    Неразбирам почти от нафтови кюмбета, но мисла, че мойта помпа е роторна демек един изход захранва четерте ми дюзи! Редовите са за всека дюза отделен изход? Така ли е или се лъжа?
    Та интересува ме кои модел е най - добър и в какви условия?
    Не е ли по хубава редовата от гледна точка на бързина на двигатела? И немога ли аз да си замена моята с редова? Ще ми върви ли повече или не?
    Някви схеми и снимки на разглобени такива има ли някъде?
    засега тва е!
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

  • #2
    Навсякъде по сергиите има книжки "Дизелова горивна апаратура". Струва няколко лева, и картинки да искаш.
    Не ти трябва бързоходен дизел в джипа, вервай ми. Моя е такъв. Вечно е на предела. И вентилаторите не спират, и всички дюзи са отворени до край, и въобще ... И просто не е това което трябва.
    А па да направиш тойотовския дизел по-хубав от завода ... Тва верно е самочувствие!)) Даже няма да разбереш кво всъщност си бастисал, а после ще брадясаш да го оправяш.

    Коментар


    • #3
      Re: Помпи

      Първоначално публикуван от DINI
      Дизеловите помпи колко вида са?

      4ао
      хм, чакай да видиме. май са два вида - работещи и неработещи.
      иначе - роторни и редови(поне аз знам за толкова), като не говориме зa common reil, помпа дюза и т.н.ама кои са по добри - .по старите са редовите, роторните - по нови, би следвало да са по добри, ама знае ли човек
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #4
        Той комън рейла няма как да мине за помпа. Много ме е яд на конструкторите му за дето са го измислили преди мене. Това е най-естествения начин за пълнене на най-естествения ДВГ, ама на, пак късно живея. Не ми харесват начините на управление които съм виждал, обаче ровенето в тая история иска много пари и много хора, никви шансове да поучаствам(((
        Роторната помпа е по-евтино, редовата осигурява висока надеждност. Тя се събира от колкото трябва еднакви блокчета, и да се счупи някое - много важно, останалите работещи цилиндри ще те измъкнат. Като всяко старо нещо пак идва на мода. Всъщност всички немски мотори се измислят в Австрия. Та в тамошните тайни центрове вече проектират новите автомобилни мотори така - едноцилиндрови. Пък като искаш да правиш по-голяма кола, просто стегни в една касета повече цилиндри и се радвай на живота. Гигантските корабните двигатели отдавна се правят така.
        Май най-хубавата помпа е която успееш да гепиш без да те видят, и която можеш да разглобиш и после да събереш сам))

        Коментар


        • #5
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            Дини ..
            Твоята помпа е роторна .... не е възможно да я смениш ... или поне според мен не си струва времето и парите ...
            Относно коя е по-добра ... може да се поспори ... но в крайна сметка и двата вида помпи живеят достатъчно дълго !! Дори 1 000 000 км. Така, че ...
            Единственото нещо, което ти пази помпата е читаво гориво и горивния филтър !! Сложи Бош или Ман !! Нека не звучи като реклама, но единственото нещо, което Бош си произвеждат сами, тоест не го купуват от други фирми са горивните филтри.... сети се защо ??
            НипонДенсо си е по принцип Бош ВЕ помпа ... внимавай с началото на впръскване ... ако си я свалил или сменяш ремъка...

            Абе, ако имаш ядове ... питай ... мога да пиша сигурно два дена на тема помпи и сиситеми за дизелово впръскване ..

            А.. Стефане .. комън рейла ... нали се сещаш, че е измислен от италианец (беден) ... а Бош са го купили ... и са направили работещ прототип .. макар, че и там нещата не са много лесни ... само помисли как се управляват дюзите ... ??/ Ток ... да ама голям, после пада .. контактни съпротивления (злато, платина) ... не е лесно ...
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              АБе

              Кат го ръчках последния път да вдигна максималната скорост едвам направи 130-40 в едно голямо нанадолнище пък макс скорост му е 160км значи има нещо което го тормози! Тази помпа регулажи некви неи ли се прават?! Едната ми дюза нещо са е поомокрила с нафта требва да го види някой ама ай да тръгне че сега който го види вика че тва поче на кола нема да стане!
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #8
                На помпата отгоре има два винта .. единия е за празния ход - низките обороти .. другия и за лимита на високите ... ама ... ти си знаеш ...
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  В комън рейла правят големи глупости((( Не знаех кой го е измислил, ашколсун на човека!
                  Самият господ е казал това да е механична система. Ясно че никъв разпределителен вал не може да издържи това, хубаво, ток. Ама като земат да слагат там всякви неграмотни релета и стъпкови моторчета, и чак динамото квичи от претоварването. Има една дивотия - пиезочервеи. Същия предмет който писука в часовниците и пали запалките, само по-дебел. Знам че някъде го опитват, ама врещят че било свръхтехнология и струвало майка си и баща си. Вятър, тия работи ги има в лазерите от средата на 80-те, и с вградени процесори. Не им пука от вибрациите, и пият тока равномерно. Относително, на бърз осцилоскоп разбира се можеш да видиш импулса. Обаче нормално могат да работят от автономни батерии, и в авариен режим, а не някъв побъркан компютър да се гаври и със системата, и със шофьора.
                  Ех, шо не съм по-млад ...

                  Коментар


                  • #10
                    Стефане малко идеи за размисъл ....
                    [img] http://www.bosch-presse.de/cgi-bin/c...-K5-10548e.jpg [/img]
                    [img] http://www.bosch-presse.de/cgi-bin/c...ds-12941-e.jpg [/img]
                    [img] http://www.bosch-presse.de/cgi-bin/c...ds-12942-e.jpg [/img]
                    [img] http://www.bosch-presse.de/cgi-bin/c...2-DS-11428.jpg [/img]

                    Темата е необятна ....
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #11
                      Re: АБе

                      Първоначално публикуван от DINI
                      Кат го ръчках последния път да вдигна максималната скорост едвам направи 130-40 в едно голямо нанадолнище пък макс скорост му е 160км значи има нещо което го тормози! Тази помпа регулажи некви неи ли се прават?! Едната ми дюза нещо са е поомокрила с нафта требва да го види някой ама ай да тръгне че сега който го види вика че тва поче на кола нема да стане!
                      4ао
                      къде я видя тая максимална скорост 160кмч? за 2 и нещо литра дизел, 4х4 и без турбо?....
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        ...

                        На километража ми е толко бе! Несъм имал досеа кола дет да не е пълнила километража! Карам само японски коли там лъжа няма досеа! Тая неможе да е първата! Още повече че пикапа е товарен а бях абсолютно празен! Неискам да прави 160 в баир но да ги прави кадето и да било!
                        4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: ...

                          Първоначално публикуван от DINI
                          На километража ми е толко бе! Несъм имал досеа кола дет да не е пълнила километража! Карам само японски коли там лъжа няма досеа! Тая неможе да е първата! Още повече че пикапа е товарен а бях абсолютно празен! Неискам да прави 160 в баир но да ги прави кадето и да било!
                          4ао
                          това с километража...
                          не мислиш ли, че може километражите да са еднакви на дизел, турбодизел и бензин? А максималната им скорост не е еднаква... Да не говорим, че и обикновения хай-лукс 4х2 сигурно е със същото табло, а той е по-бърз...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            МИ

                            Разликата в таблата е голяма та дори и в максималната скорост има разлика! И то не само на 4х2 и 4х4 ми и на различните модели мотори в едни години! ТО има едни табели зад мотора там са изредени двигателите дет се слагат на рамата дори... ама тва е друг въпрос!
                            4ао
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X