Здравейте колеги,
Имам въпросния Форд на които предишния собственник е премахнал перката с виско муфата за охлаждането на радиатора и монтирал такава с твърда връзка която се върти постоянно и създава много шум при високи обороти.
А и предполагам дава излишен разход на гориво.
Диаметъра на перката е 480 мм мисля си да му монтирам отново вентилатор с виско но не знам дали има значение дали е от дизелов автомобил или
от бензинов заради различните температурни диапазони в които работят и може би различните обороти на въртене.
Колата е 89 - ти набор и надали бих намерил по наште ширини оригинална перка с виско.
Затова се замислям за присаждане
Някои от Вас дали е правил такива интервенций.
Перката сега е метална като на старите мотокари .
Имам въпросния Форд на които предишния собственник е премахнал перката с виско муфата за охлаждането на радиатора и монтирал такава с твърда връзка която се върти постоянно и създава много шум при високи обороти.
А и предполагам дава излишен разход на гориво.
Диаметъра на перката е 480 мм мисля си да му монтирам отново вентилатор с виско но не знам дали има значение дали е от дизелов автомобил или
от бензинов заради различните температурни диапазони в които работят и може би различните обороти на въртене.
Колата е 89 - ти набор и надали бих намерил по наште ширини оригинална перка с виско.
Затова се замислям за присаждане
Някои от Вас дали е правил такива интервенций.
Перката сега е метална като на старите мотокари .
Коментар