Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Хубаво, Боби.
    Ма не се сещам кой ще си поиграе два-три дена с нея. И дори да се наеме, ще ми отреже главата до кръста в цена.
    Това за типиеса, не съм се сетил. Вероятно е добре да погледна окабеляването и буксите. Моментът с фините стружцици на магнитните датчици го имаше и ги почистих. И този на КВ и този на разпределителния. Двигателят престана да ми прави номерата с гасненето и мененето на оборотите от доста време насам. Остана проблемът със своеволната "загуба" на мощност при ускорение.
    Колкото до клапата за плавно гасене, няма такава поне на моя модел, но от друга страна, момчето което прави диагностиката, каза че компа си я търси и отчита грешка. Което го наведе на мисълта, че е възможно компа да е сменян, защото и не отговори на протокола, който ми излиза по ВИН.
    Само добрата му воля да опита с друг, му позволи да се свърже. Не е сигурно също, дали е някакъв междусериен модел,на който са сложили каквото са имали налично. Та диагностиката, за незаинтересован човек става трудна задача.
    Опитахме с един колега да я свържем с Блутуут, но не намира протокола. Аз също си купих от евтините ей така за интерес. Същата работа.
    Подарих го на зетя.
    За всичко което пишеш, си прав.
    Ако решим че блипът с гасненето е бил от замърсени датчици и изчезна, то нямането на душа при положение че колата влиза в обороти плавно и нормално и че турбината си звучи нормално, че съединителят ми хич не ми се вижда за смяна.
    Така че, или ЕГР механично заяждащ, или недостатъчен вакуум, при положение че не отчита грешка в електроклапаните а тях ги лови бързо и лесно.
    Остава ми да сменя маркучето от вакуум помпата до клапанчетата. Ако не е от него, ще видя какъв начин има да замеря вакуумът от вакуум помпата.
    Има такава. И предишният ми предкамерен имаше.
    Tози филм го играх миналата седмица на Пежи 406 2л ХДИ а преди това съм го играл няколко пъти.

    Загубата на мощност може да има няколко причини в твоя случай, извинявам се предварително за НЕпрофесионалните обяснения:

    1. Вакуумните тръбички + маркучета на твоя двг са калпави, а продаваните масово са още по-зле, след година две от топлината им се расказва играта, замени с нови, струват не скъпо и поне ше си сигурен, купи на метър от тунинг магазините или поне немски или читави гумени.

    2. Има няколко вакуумни клапана по веригата, почисти, провери.

    3. Където вакуума командва клапата на турбото е супер горещо, дори и здрав на вид маркуч след загряване спира да е здрав и омеква(хлабина, утечка на вакуум). Да не говорим колко трудно е да се намести и провери, че е на гадно място.

    4. Грешка в компа в следствие на тия по-горе, оправи си механиката иди или сам си зачисти грешките и може би ще се оправи всичко, аз бих сам си оправил механиката и бих отишъл при дилъра да ми зачисти грешките, че не се знае знае ли се на какъв местен диагностик ще попаднеш!

    Успех колега!
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #47
      От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

      Благодаря, колега!
      Не бих нарекъл обясненията ти непрофесионални. Личи си, че познаваш материята.
      Двигателят е същият като на Пежото.
      Няколко клапана? Аз виждам само два. Единият за ЕГР и другия за уейстгейта.
      Няма клапа за меко гасене и от вакуум помпата отива маркуче, само до тези два клапана. Поне така е на пръв поглед, но трябва да разгледам.
      Не съм го сменял него. Смених до турбото и до ЕГР-а.
      За буренцето на турбото си прав, че много трудно се достига и е почти само на напипване. Освен това, формата на буренцето е такава, че по-голямата част от щуцерчето влиза в буренцето. Много трудно извадих стария. Скъса ми се и после се мъчих един час почти да махна скъсаното на щуцера парче . Точно заради формата на буренцето. Новият влиза доста плътно.
      Ще опитам да сменя и този от вакуум помпата. Нея не знам как да проверя по надежден начин.
      Двата електроклапана ми се виждат неразглобяеми, но съм чистил куплунгите с контакторен спрей.
      Няма записани грешки от клапаните, а тях лесно ги проверява компа. Възможно е и да е слаб вакуума.
      Ще изследвам.
      Пак, благодаря!
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #48
        От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        .......вакуум помпата. Нея не знам как да проверя по надежден начин
        Проверява се с уред за вакуум.Колко дава помпата,колко е до соленоидите,колко е след тях и така по цялата верига на управлението.

        Коментар


        • #49
          От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

          Еми, ще трябва да се поинтересувам, къде имат такъв.
          Благодаря!
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #50
            От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

            При мен на пежото на два-три пъти ми се случи както си върви колата на самолет и харчи супер малко изведнъж да и отиде мощността и да се вдигне разхода и всичко това заради тъпите вакуумни тръбички/маркучета, закачих/оправих маркучето и единия път всичко заспа на мига(след 2-3 пали гаси, пали гаси някак сама да си почисти грешката и да загасне чек енджина) и втория път май искаше чистене на грешка, третия път беше миналата седмица и искаше чистене на грешка при дилъра, че нямах нито ОБД2 нито инструменти.

            И като споменахме вакуум най-много вакуум харчи сервото на спирачките и изпусканео от там може и да не е очевидно и може и да не се чува добре, но се тества с натискане на спирачката бавно и до долу ако изпуска се чува и педала омеква осезаемо бързо, при загасен двигател и пълно натисната спирачка като запалиш ако е добре трябва много бързо да втвърди педала, не помня дали вакуума надигаше педала или само го втвърдяваше.

            Кой ще препоръча добър уред за вакуум на двуцифрена цена?
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #51
              От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

              Пия бира

              https://varum.bg/product/521/vakuumm...-aksialen.html
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

                Аз па пия Кола и го имам ако на колегата му се разхожда до Дружба де.

                Коментар


                • #53
                  От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

                  Да ама срещу още десетина лева за маркучета и тройници ще може да си го инсталира в мепесето и да си прави мониторинг в реално време
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #54
                    От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

                    Може!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Странно поведение на двигателя 2.0 HDi 110

                      Абе, бира имате и двамата.
                      Колкото до сервото на спирачките, Ксантията няма такова мисля. Има един сравнително прост спирачен кран. При нея проблемът е , че след като е заключил анти синк клапана, няма налягане до спирачките. Без ръчна е ...

                      Все пак там са 140 атмосфери близо. Спирачките са на общата хидравлика. Само съдединителят има отделно казанче и горна-долна помпа.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X